vakmensen

Twee jaar na het leggen van 8 panelen er nog 4 laten bijleggen. Wederom door het zelfde team prima en netjes opgeleverd!

Goede service en professionele plaatsing

Ze waren zeer behulpzaam en dachten goed mee tijdens het offertetraject. Zo werd er de tijd genomen voor een uitgebreide schouw op locatie en de mogelijke opties werden uitgebreid besproken. De plaatsing verliep vervolgens erg soepel en netjes. Het geheel werd afgesloten met een duidelijke uitleg en opleverdocument. Echte vakmannen en zeker een aanrader!

Snel en communicatief

Ik heb 13 panelen besteld en gekregen. En alles werkt zoals verwacht. Het team was zeer behulpzaam bij de vragen die ik had en een prima rapport met foto’s van de installatie.

super

Positieve ervaringen: 1 snelheid van reageren op vraag naar informatie 2 goede informatie bij de schouw. We hebben samen door het huis gelopen en er zijn foto's gemaakt. Dus niet op afstand maar persoonlijk als zeer prettig ervaren 3 afspraak voor plaatsing ging perfect 4 werkzaamheden werden goed uitgevoerd en er werd verteld als er iets niet goed was aan het dak enz. 5 Aardig en vakkundig personeel (leuk om oud leerling te zien) 6 in het geheel super tevreden. Negatieve ervaringen: absoluut geen.

Snel en vakkundig geplaatst

De installatie is naar verwachting uitgevoerd.

Hele goede service en scherpe prijzen

Solar Daktechnique kwam bij ons thuis en we keken samen naar welke mogelijkheden er waren en ze adviseerde ons hierin wat het beste bij ons paste ivm warmptepomp en de gezinsituatie en verbuik. Als we vragen hadden stonden ze klaar voor om deze te beantwoorden. Wij zijn superblij met onze zonnepanelen. Mochten jullie op zoek zijn naar zonnepanelen raden wij ze zeker aan.

Snel, vakkundig en heel netjes

Kan ik iedereen aanraden om hier zonnepanelen te kopen, afhandeling van alles super

Vakkundige lui!

Mijn ervaringen zijn positief, ze werken netjes en snel, geven goede uitleg en documenten en regelen het voor je.

De ervaring met dit bedrijf was heel goed.

Een snelle service met aardige mensen. Die weten wat ze doen. Prima alles uitgelegd. Zeker een aanrader.

Super vakmanschap en service!

Vanaf het offertetraject tot het plaatsen super netjes geholpen. Vooraf aan de offerte komt er al iemand langs om de situatie te bekijken en de wensen door te spreken. Na akkoord op de offerte wordt er snel contact opgenomen om op korte termijn een installatiedatum te plannen. De installatie wordt verzorgt door echte vakmannen!

Netjes, snel en vakkundig

De medewerkers van Solar daktechnique, doen hun uiterste best om de klant goed te helpen. Alles is netjes uitgelegd, een goed plan aangeleverd en de uitvoering was snel, flexibel en vakkundig. Ik vond het ook erg belangrijk dat er veilig en gecertificeerd wordt gewerkt. Een dikke 10 voor deze mannen!

Prima ervaring, geen klachten en snelle installatie.

Prima ervaring, geen klachten en snelle installatie. In een ochtend was bij mij de installatie afgerond. De bekabeling was bij mij dan ook goed en makkelijk binnendoor te plaatsen. Prima uitleg van de zonnenpanelen en de app.

Prettige mensen uitstekend werk

Perfecte installering

Vakkundige en nette werkers. Plaatsing in goed en afhandeling in goed en duidelijk overleg. Een aanrader.

Goede communicatie,en duidelijke uitleg

Vriendelijke mensen, die duidelijk vertellen wat er nodig is. Snelle levering en plaatsing.

Snel volgens afspraak opgeleverd met juist advies

Goed advies over aantal panelen, plaatsing en aanleg van bekabeling naar meterkast. Netjes en snel opgeleverd en eeste week al mooie zonopbrengst

Wij zijn super tevreden met onze panelen die door Solar Daktechnique zijn geplaatst. Stipt volgens afspraak hebben zij vakkundig de klus in 1 dag tijd uitgevoerd. Dit Katwijkse familiebedrijf is goed op elkaar ingespeeld en staat je bij met antwoorden op al je vragen en denken ook echt met je mee. Vanaf aanvang door de vriendelijke en deskundige aanpak een goed gevoel gekregen en dit is ook helemaal terecht gebleken. Ook na het plaatsen is de na service perfect.. wat ons betreft een dikke 10!

Keurig werk door vakmannen

Het begon al goed met een keurige offerte incl. legplan en goed op elkaar afgestemde onderdelen. Deze week zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Het zijn erg vriendelijke en ervaren vakmensen. Vantevoren werd alles keurig doorgesproken en overlegd hoe o.a. de elektriciteit kabel komt te lopen naar de meterkast. Daarna gaat het team aan de slag, de samenwerking is perfect. Tijdens het leggen bleek dat er nog ruimte is voor een extra zonnepaneel, deze wordt later nog erbij gelegd. Ze werken heel netjes en ruimen na afloop alles keurig op. We zijn erg tevreden over het resultaat, ze gaan pas weg als alles werkt en is uitgelegd (incl. app). Zelfs de aanmelding voor teruglevering wordt door ze geregeld. Paar jaar geleden waren ze ook bij mijn zoon geweest en hij heeft ze bij mij aangeraden.

Gewoon keurig netjes

Mijn ervaring met Solar daktechnique is zeer goed. Komen netjes hun afspraken na en is zeer betaalbaar

Uitstekend werk geleverd

Vanaf de eerste afspraak voor het maken van de offerte tot plaatsing van de zonnepanelen is het contact goed en duidelijk geweest. Op de dag van plaatsing gaan ze als een team aan de slag zodat je een paar uur later een vernieuwde meterkast hebt en zonnepanelen op je dak. En dit alles doen ze veilig en bedacht. Ik zou Solar Daktechnique zeker aanraden!

Echte professionals

Mijn ervaringen met solar daktechnique zijn zeer positief. Het zijn echte experts die met ons meedachten. Wij hebben namelijk best een lastige woning met meerdere dakvlakken. Het contact met de verschillende mensen verliep zeer prettig, waarbij je merkt dat dit een bedrijf is die echt gaan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. De installatie was netjes conform afspraak en wat ook goed is, is dat de mannen veilig werken. Tijdens installatie werd alles netjes uitgelegd en na afloop een mooi document met foto's van de alle panelen, bekabeling en veranderingen aan de meterkast. Al met al een hele tevreden klant!

We zijn uitstekend geholpen met onze zonnepanelen en met een nieuwe stoppenkast. De heren van de montage waren netjes en alles is keurig verlopen.

Uitstekend bedrijf waarbij kwaliteit en service op 1 staat!

Bij dit bedrijf is alles van a tot z geregeld! Mijn gevoel was vanaf het eerste moment goed. Alles was heel snel geregeld en zonder problemen. Nadat alles geïnstalleerd was en aangemeld bij stroomleverancier kregen we heel netjes een oplever document met foto’s. Dit heeft mijn verwachting echt overtroffen en ben daarom ook meer dan tevreden en zou iedereen dit bedrijf aanraden. Bedankt!

Solar Daktechnique doet wat ze belooft (en meer)

Om 8 uur beginnen en om 13 uur alles klaar en werkend... hulde!

Van offerte tot uitvoering perfect

Goed advies ter plaatse, vlotte offerte, goede communicatie en professionele installatie. 8 panelen elk met eigen omvormer. Aansluiting en aanmelding goed verlopen. Alles te volgen via app. Enige dat nog ontbreekt...de rekening. Volgt vast nog (haha). Btw teruggaaf wordt door solar dektechnique gedaan.

Over Solar Daktechnique

Solar Daktechnique is een jong en gedreven bedrijf. Wij staan voor kwalitatieve producten, sterke communicatie en een duurzaam leven. Ons team bestaat uitsluitend uit gecertificeerde professionals. Wij helpen u bij het leveren, monteren en onderhouden van zonnepanelen en laadpalen.