Prettige deskundigheid

Het juiste advies op het juiste moment met gepaste terughoudendheid

Professioneel deskundig belangenbehartiger

Ik voel me gehoord, gezien, begrepen en erkend. Er wordt op deskundige wijze geïnformeerd en geadviseerd waardoor belangen professioneel in samenspraak kunnen worden behartigd.

Betrokken, deskundig en nauwkeurig

Ik ben enorm tevreden met alle juridische werkzaamheden die ik laat verrichten door mevrouw Simons. Ik kan altijd rekenenen op deskundig advies waar ik mee verder kan en waar mijn bedrijf zakelijk mee groeit. De communicatie is helder en de betrokkenheid is groot. Kan ik iedereen aanraden! Keep up the good work.

• Geholpen door: Marieke Simons

Meelevend, menselijk en zeer professioneel

Ik had nooit eerder een advocaat nodig gehad, maar Diane is wel echt een geweldige advocaat. Denkt goed mee, komt met oplossingen waar mogelijk en weet de procedures goed uit te leggen. Maar het belangrijkste, ze blijft menselijk en meelevend. Doet wat ze kan, en nog net iets meer. Ook in de rechtszaal zit ze letterlijk en figuurlijk naast je, heeft oog voor emoties, verliest het juridische absoluut niet uit het oog en kan zich goed verwoorden.

Heel tevreden

Heel tevreden

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Heel goed en snel geholpen

Ondanks een onprettige aanleiding ben ik zeer goed geholpen door Diane, ik zal dit kantoor aanbevelen bij mensen die problemen hebben.

Wat een aandacht !!!

Betrokken Luisterend oor Geduld

Vakkundig en betrokken.

Mijn ervaring met Smeulders & Simons Advocaten was prettig, kundig en heeft mijn zaak tot een goed einde gebracht.

Heel goef

Een fij e advocaat die goed naar je luisterd, je goed verwoord en goed helpt

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Ik ben zeker tevreden met mijn advocaat.

Ik ben tevreden met mijn advocaat en de inzet en resultaat Ik zou dit advocatenkantoor zeker bij andere aanbevelen altijd op tijd en netjes behandeld en zeker deskundigheid. Vol vertrouwen!

De uitkomst was vrijspraak

Kundig en betrokken.

• Geholpen door: Marieke Simons

Proffesioneel,zeer goede communicatie en ook een vleugje persoonlijkheid

Mijn ervaring is zeer positief Proffesioneel, zeer goede commumicatie, krachtige aanpak, resepectvolle benadering, en ook een stukje aandacht voor het mentale stuk.

Goed geholpen door Marieke

Marieke heeft mij goed geholpen met een lastige zaak. Blij met het resultaat. Ook stelde ze mij op m’n gemak en kwam ze met creatieve oplossingen. Nogmaals bedankt voor alles!!

• Geholpen door: Marieke Simons

Een hele fijne samenwerking bedankt

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Fijne samenwerking en vertrouwen.

Diane, Ik ben dik tevreden over je werk stijl en handelingen, al begreep ik ze in het begin niet altijd. De samenwerking loopt momenteel nog altijd en ervaar dit als zeer prettig, Ga zo door!!

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Altijd goed en vriendelijk geholpen

Ik heb altijd goed contact, en vooral ook eerlijkheid op mijn vragen. Ik ben zeer te vreden.

Ik ben heel erg tevreden

Ik ben heel erg tevreden

Vriendelijk en professioneel

Gewoon goed , vriendelijke betrokken mensen

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Een goede ervaring met de beste uitkomst

Na vele bezoekjes aan het juridisch loket en verschillende advocaten, kreeg ik de indruk dat de situatie kansloos was. Het ging om een situatie van 7 jaar geleden. Ik had de hoop opgeven maar iets in mij zei dat ik nog niet moest opgeven, al helemaal omdat ik volledig in mijn recht stond. Na mijn research besloot ik om nog een laatste advocaat te benaderen, mevrouw Simons. Vanaf die afspraak verliep alles vlot en duidelijk. Mw. was transparant naar mij toe, wat ik erg kan waarderen. Mw. was betrokken, luisterde goed en heel alert. Door haar oplettendheid hebben wij de zaak gewonnen!! Zij zag namelijk opmerkelijke dingen in stukken die normaal niet op zouden vallen.

Arbeidsconflict kordaat opgelost!

Toen ik in een arbeidsconflict terecht kwam met een werkgever die mijn ziekmelding weigerde te erkennen is Marieke zeer voortvarend te werk gegaan om dit op te lossen. Toen ik Marieke leerde kennen had ik enkele maanden geen loon gekregen waardoor mijn financiele situatie nijpend werd. Marieke heeft dit voor mij terug kunnen vorderen en de hele situatie hebben we d.m.v. een vaststellingsovereenkomst kunnen afsluiten. Dit heeft nog wel wat voeten in de aarde gehad, en ik wil daarbij graag opmerken dat Marieke altijd bereikbaar was als ik haar nodig had, kort op de bal speelde, goed advies gaf en efficiënt te werk ging. Dankzij haar heb ik een vervelende situatie af kunnen sluiten en de rust gekregen om een nieuwe baan te vinden waar ik beter op mijn plek ben. Dankjewel Marieke!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Marieke Simons

Ik ben echt heel goed geholpen

Naar wat strubbelingen met me vorige werkgever, Heeft Marieke me uitstekend geholpen. Zeer betrouwbaar en gaat tot het uiterste voor cliënt. Nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Marieke Simons

Een top advocaat die weet wat ze aan het doen is maar die jou zichzelf ook nog gewoon mens laat voelen en je het gevoel geeft dat niet alles altijd aan jou ligt

Een geweldige advocaat

Mevr. Martens heeft voor mij perfect een nieuw ouderschapsplan opgezet na jaren van onzekerheid

Supe

Marijke simons heb me geweldig geholpen heel netjes zelfs dat ik nu zelfs iedereen die een advocaat nodig heb haar raanbeveelt zelfs m'n maat is onlangs super goed geholpen kortom als ik mag zeggen een hele goede advocaat gr ad de jong

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundig en snel advies

Snel en deskundig geholpen toen ik mijn vaststellingsovereenkomst had ontvangen. Er werden concrete adviezen gegeven die ik mee terug kon nemen naar mijn werkgever

Over Advocaatscore.nl