Uitstekende professionele hulp en steun

Na problemen met mijn werkgever heb ik contact gezocht met deze advocate. Zij stelde mij direct gerust en gaf mij uitstekende adviezen. Na een tijdje heeft zij alles van mij overgenomen, mede om mijn gezondheid te ontlasten. Ik heb alles met een gerust hard aan haar overgelaten en zij heeft dit zeer correct en naar volle tevredenheid afgehandeld .

Uitstekende professionele hulp en steun

• Geholpen door: Marlies Hol

Uitstekende professionele steun en hulp

• Geholpen door: Marlies Hol

Professioneel en een mooi resultaat

Ik ben heel goed geholpen in een conflict met mijn werkgever. Mijn advocaat is erg professioneel en vriendelijk tegelijk, en denkt goed mee. En op het eind een moor resultaat, perfect.

• Geholpen door: Marlies Hol

Snel en kennis van zaken

Fijne samenwerking

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Professioneel en kwaliteit

Mr. Boogers heeft ervoor gezorgd dat , na een langdurig juridisch conflict , ik toch mijn zaken heb kunnen afhandelen zoals vastgelegd. Dit terwijl de huurder trachtte er alles aan te doen dit af te zwakken. Door de kalmte en profeccionele aanpak van mr. Boogers heb ik alles beklonken zoals bedoeld. Zeer dankbaar hiervoor.

• Geholpen door: Rutger Boogers

Betrokken en deskundig

BG.legal heeft op een professionele, realistische en menselijke manier mijn belangen behartigd. Het was prettig om te merken dat er nu een keer iemand was die voor mijn belangen op kwam.

• Geholpen door: Marlies Hol

snel, goed inlevingsvermogen, sterk in woord en geschrift

goede vragen om casus te begrijpen presentatie en stukken op schrift goed meedenken in oplossingen

• Geholpen door: Kim Albert

Vakkundig en snel geholpen.

Ik vind Marlies Hol een betrokken en ervaren advocaat. Ik had haar nodig om mee te kijken bij mijn vso. Dat deed ze vol kennis en snelheid. Voor mij gaf het rust dat dit goed geregeld is.

Snelle en professionele service

Erg snel en goed advies.

• Geholpen door: Frédérique Kuiper

Kundig en accuraat

Simpelweg goed geholpen in een lastig proces.

Zeer kundig!

BG.legal kijkt breed naar je casus en pakt het daarna realistisch aan.

• Geholpen door: Kim Albert

Top jurist

Heb in deze voor mij onbekende situatie de juiste hulp gehad van Marlies Hol die de ontslag procedure voor mij tot een goed resultaat heeft gebracht en ook heel belangrijk dat ze het zo heeft geregeld dat beide partijen tevreden waren en samen nog door een deur kunnen

Fijne en duidelijke samenwerking

Ik had Marlies Hol nodig bij een goede afwerking bij mn oude werk Ik had een vaststellingsovereenkomst gekregen waar ik niet mee eens was en samen met Marlies hebben we er een iets betere overeenkomst van kunnen maken

Snel en deskundig geholpen

Mustafa en Frédérique hebben mij samen uitstekend geholpen met de merkaanvraag van mijn bedrijf!

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Cordaat professioneel en snel geholpen

Succesvol

• Geholpen door: Marlies Hol

Prettig in de omgang en kennis van zaken!

Bij mijn aanvraag om hulp bij controle sociaal plan en beëindigings contract heb ik deskundige informatie ontvangen. Omgang was informeel en daardoor erg prettig. Verder een goede communicatie.

• Geholpen door: Marlies Hol

Zeer tevreden over de snelle en deskundige hulp.

BG Legal en in het bijzonder Stan Elsendoorn hebben ons snel en deskundig geholpen. Hij dacht goed met ons mee en op die manier zijn we bij de beste oplossing gekomen.

• Geholpen door: Stan Elsendoorn

Kundig, vakbekwaam en helder

Er werd direct duidelijkheid geboden en een plan van aanpak besproken. Zo weet men waar men aan toe is zonder langdradige en onnodige gecompliceerde gesprekken.

• Geholpen door: Marlies Hol

Ik had aan Mw. Hol een vast en kundig aanspreekpunt.

Omdat de gesprekken met mijn werkgever steeds moeilijker gingen verlopen heb ik contact gezocht met Rechtsbijstand.nl. Hier werd ik na een intake doorverwezen naar BG.Legal en kwam ik in contact met Mw. Hol. Ik heb Mw. Hol ervaren als een kundig en doortastend persoon met een goed gehoor voor mijn situatie. Mw Hol heeft steeds eventuele acties met mij besproken voordat zij contact met mijn werkgever opnam. Ook kreeg ik gevraagd en ongevraagd adviezen over zaken die geregeld moesten worden. Mw. Hol heeft mij met raad en daad bijgestaan en is steeds een luisterend oor voor mij en mijn vrouw geweest. Dank hiervoor.

Hele nette afhandeling

Ik ben hier zeer tevreden over, ik ben enorm goed geholpen . Nette service met een goede afloop

• Geholpen door: Marlies Hol

Een belangrijke steun in de rug!

Marlies Hol was mijn advocaat in een arbeidsrecht dossier. Ze vertegenwoordigde me uitstekend. Ze beschikte over de juiste kennis en attitude waardoor ze precies de juiste strategie bewandelde. Ze was punctueel in haar afspraken. Vooraf sprak ze de zaken goed door en achteraf geen verrassingen. Ik voelde me goed gehoord en daardoor had ik het gevoel dat ze er voor me was. Ik voelde me daardoor niet alleen staan in een lastig ongevraagd juridisch traject. Ze werkte efficiënt wat erg belangrijk is want de tijd van een advocaat is kostbaar. Ze was ook bereikbaar op niet gebruikelijke momenten wanneer de situatie daar om vroeg. Ik heb het dossier naar tevredenheid af kunnen sluiten wat voor een groot deel te danken is aan Marlies. Nadat het dossier gesloten was kon ik nog kosteloos bij haar en een collega terecht voor het beantwoorden van een aantal vragen.

Ellen Pankhurststraat 1a 5032 MD Tilburg

Over Advocaatscore.nl