Snel en adequaat.

Hartelijk dank voor het bijstaan in de merkbewaking! Snel en adequaat gehandeld!

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Zeer deskundige ondersteuning en prettig contact

Juridische ondersteuning was nodig vanwege een klacht tegen client over onveilige situatie op de werkvloer. Mevrouw Hol heeft op een deskundige wijze client bijgestaan in gesprekken en correspondentie en inhoudelijk zeer waardevolle adviezen gegeven.

• Geholpen door: Marlies Hol

Marlies heeft mij erg goed bijgestaan en heeft het maximale eruit gehaald voor mij

• Geholpen door: Marlies Hol

Mijn ervaring met de advocaat die de zaak behartigde is prettig, behulpzaam en deskundig.

Een langlopende zaak waarbij de kennis van bijbehorende jurisprudentie en deskundigheid van de advocaat op het dossier in mijn ogen van essentieel belang is.

• Geholpen door: Kim Albert

Vakkundige begeleiding met een doortastende aanpak

Een lang traject met een goed resultaat dankzij de inspanningen van Tom en Daan. Ik ben vanaf het begin met de juiste vakkundigheid begeleid door beide heren. Beide heren waren erg betrokken en kritische tegenover de tegenpartij waarbij we uiteindelijk het gezamenlijke doel hebben bereikt. Aanrader.

• Geholpen door: Tom Oerlemans

Uitstekende professionele hulp en steun

Na problemen met mijn werkgever heb ik contact gezocht met deze advocate. Zij stelde mij direct gerust en gaf mij uitstekende adviezen. Na een tijdje heeft zij alles van mij overgenomen, mede om mijn gezondheid te ontlasten. Ik heb alles met een gerust hard aan haar overgelaten en zij heeft dit zeer correct en naar volle tevredenheid afgehandeld .

• Geholpen door: Marlies Hol

Uitstekende professionele steun en hulp

• Geholpen door: Marlies Hol

Professioneel en een mooi resultaat

Ik ben heel goed geholpen in een conflict met mijn werkgever. Mijn advocaat is erg professioneel en vriendelijk tegelijk, en denkt goed mee. En op het eind een moor resultaat, perfect.

• Geholpen door: Marlies Hol

Snel en kennis van zaken

Fijne samenwerking

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Professioneel en kwaliteit

Mr. Boogers heeft ervoor gezorgd dat , na een langdurig juridisch conflict , ik toch mijn zaken heb kunnen afhandelen zoals vastgelegd. Dit terwijl de huurder trachtte er alles aan te doen dit af te zwakken. Door de kalmte en profeccionele aanpak van mr. Boogers heb ik alles beklonken zoals bedoeld. Zeer dankbaar hiervoor.

• Geholpen door: Rutger Boogers

Betrokken en deskundig

BG.legal heeft op een professionele, realistische en menselijke manier mijn belangen behartigd. Het was prettig om te merken dat er nu een keer iemand was die voor mijn belangen op kwam.

• Geholpen door: Marlies Hol

snel, goed inlevingsvermogen, sterk in woord en geschrift

goede vragen om casus te begrijpen presentatie en stukken op schrift goed meedenken in oplossingen

• Geholpen door: Kim Albert

Vakkundig en snel geholpen.

Ik vind Marlies Hol een betrokken en ervaren advocaat. Ik had haar nodig om mee te kijken bij mijn vso. Dat deed ze vol kennis en snelheid. Voor mij gaf het rust dat dit goed geregeld is.

Snelle en professionele service

Erg snel en goed advies.

• Geholpen door: Frédérique Kuiper

Kundig en accuraat

Simpelweg goed geholpen in een lastig proces.

Zeer kundig!

BG.legal kijkt breed naar je casus en pakt het daarna realistisch aan.

Top jurist

Heb in deze voor mij onbekende situatie de juiste hulp gehad van Marlies Hol die de ontslag procedure voor mij tot een goed resultaat heeft gebracht en ook heel belangrijk dat ze het zo heeft geregeld dat beide partijen tevreden waren en samen nog door een deur kunnen

Bedrijfsgegevens

Ellen Pankhurststraat 1a

5032 MD Tilburg

088 141 0800

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.