Met veel geduld het meest haalbare bereikt

Bijna een half jaar met mijn werkgever in de clinch gelegen, met door veel geduld en doorzettingsvermogen zijn we toch tot een goed eind gekomen.

• Geholpen door: Marlies Hol

Wij zijn op een prima en fijne doeltreffende manier geholpen!

• Geholpen door: Britt van den Branden

Goede dienstverlening, advies en begeleiding

Er wordt snel en adequaat gereageerd op mijn vragen. Kortom goed geregeld!

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Goedec ondersteuning

Heeft veel energie erin gestopt. Hadden te weinig bewijzen om zaak te winnen. Nissan blijft nalatig in het nemen van de verantwoordelijkheid mbt ondeugdelijkheid van de CVT automaat.

• Geholpen door: Robbert van de Ven

Geweldige begeleiding en ondersteuning

Na mijn faillissement kwam ik in zak en as bij Remco aan. Ik was privé aansprakelijk gesteld en wist niet meer wat te doen. Ik had nog nooit eerder met advocaten of rechters te maken gehad dus ik wist ook niet wat ik precies allemaal kon verwachten. Maar Remco stelde mij en mijn vrouw gerust. Uiteraard hebben mijn vrouw en ik vol spanning gezeten maar alles is tot een goed einde gekomen. Remco en zijn collega's hebben hun werk super gedaan!!! Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben kom ik zeker terug bij BG Legal.

• Geholpen door: Remco de Jong

uitstekend geholpen en bijgestaan in de juridische procedures

vanaf het eerste begin van juridische correspondentie, de voorbereidingen van de zittingen tot en met het uitvoeren van het vonnis, heeft Jos me uitstekend bijgestaan en alles zorgvuldig voorbereid en uitgevoerd, Er is steeds goed overleg geweest, waarin mij duidelijk werd gemaakt welke stappen in het proces ondernomen konden worden, voordat de juridische acties daadwerkelijk uitgevoerd werden. Ik ben heel tevreden met het bereikt resultaat! Jos is een Dijk!

• Geholpen door: Jos van der Wijst

Een bedrijf dat meedenkt, je helpt fouten voorkomen, de afspraken nakomt gewoon op alle vlakken betrouwbaar is! Een absolute aanrader!

Uitstekende juridische begeleiding

Uitstekende juridische begeleiding bij iedere stap van het juridische proces

Duidelijk

Mijn ervaring was dat ik prettige gesprekken heb kunnen voeren

zeer positief

Daan & Tom zijn een zeer solide team; duidelijk en inhoudelijk juridisch advies, gestructureerd proces, bijsturen waar nodig, de angel eruit halen en met alternatieven komen, goede sturing van client en wederpartij en verder leuke gasten om mee te werken. Zeer aan te raden.

• Geholpen door: Tom Oerlemans

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking, snel kunnen schakelen. Bedankt Britt, Stan en Yvonne!

• Geholpen door: Stan Elsendoorn

Marlies Hol heeft mij uitstekend geholpen met het totstandkomen van mijn vaststellingsovereenkomst.

Ik had juridische ondersteuning nodig bij het tot standkomen van een pvaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. BG Legal was voor mij een logische stap om te benaderen. Na een kennismaking met Marlies Hol, kon ik mijn belangen met een gerust hart aan haar overdragen. Marlies is zeer ter zake kundig, een snelle denker en prettig dat in de communicatie. Ik vond het goed en prettig samenwerken met Marlies en ik ben zeer tevreden met de behaalde onderhandelingsresultaten.

• Geholpen door: Marlies Hol

Dankjewel, je hebt niet alleen m'n belangen behartigd maar ook vertegenwoordigd waar ik voor sta

Hoewel het nooit tot een face to face ontmoeting is gekomen, is het contact met Liedeke vanaf het eerste moment goed geweest. Blij met haar deskundigheid, professionaliteit, maar ook zeker met haar nuchtere, no-nonsense instelling. Respect voor het geduld dat ze voor de tegenpartij (en ongetwijfeld ook voor mij) op heeft kunnen brengen, waar ik dat op een zeker punt niet meer had. Zonder Liedeke was dit ongetwijfeld niet tot een acceptabele oplossing gekomen. Dus dankjewel, Liedeke! Het was een fijne samenwerking ondanks dat de reden hiervoor minder fijn was. Ik wens je het allerbeste. Wellicht tot ziens, hopelijk onder betere omstandigheden.

• Geholpen door: Liedeke Floris

Makkelijk benader, geen poes pas

LIedeke heeft verstand van zaken en is makkelijk benaderbaar en lekker gewoon. Indien nodig legt ze het uit in Jip en Janneke taal. Ze bijt zich vast in wat juridisch mogelijk is en halen er zo samen het beste uit. Neemt veel uit handen waar ik toch geen verstand van heb en regelt alles. Al met al een hele fijne dame. Elly

Gedreven, passievolle, realistische advocaat

Gedreven, passievolle, betrokken, realistische advocaat die haar cliënt -vooraf- geen gouden bergen beloofd. Sterker nog ze weet precies op de goede manier cliënt's neus de goede kant op te houden zodat het conflict niet groter wordt dan dat het al is. Emoties van cliënt spelen vaak een grote rol richting de tegenpartij, ze luistert er goed naar voor het totaalbeeld. Ze giet dat totaalbeeld in een passend juridisch jasje en weet dat perfect onderbouwd te verwoorden tijdens de zitting. Daarbij laat ze merken dat ze een goed mens is en naar een oplossing wil werken, met de uitgangspunten van haar cliënt vooropgesteld.

Volledig ontlast!

Marlies heeft mij top geholpen en mij totaal ontlast!

Snel en adequaat.

Hartelijk dank voor het bijstaan in de merkbewaking! Snel en adequaat gehandeld!

• Geholpen door: Mustafa Kahya

Zeer deskundige ondersteuning en prettig contact

Juridische ondersteuning was nodig vanwege een klacht tegen client over onveilige situatie op de werkvloer. Mevrouw Hol heeft op een deskundige wijze client bijgestaan in gesprekken en correspondentie en inhoudelijk zeer waardevolle adviezen gegeven.

• Geholpen door: Marlies Hol

Marlies heeft mij erg goed bijgestaan en heeft het maximale eruit gehaald voor mij

• Geholpen door: Marlies Hol

Mijn ervaring met de advocaat die de zaak behartigde is prettig, behulpzaam en deskundig.

Een langlopende zaak waarbij de kennis van bijbehorende jurisprudentie en deskundigheid van de advocaat op het dossier in mijn ogen van essentieel belang is.

• Geholpen door: Kim Albert

Vakkundige begeleiding met een doortastende aanpak

Een lang traject met een goed resultaat dankzij de inspanningen van Tom en Daan. Ik ben vanaf het begin met de juiste vakkundigheid begeleid door beide heren. Beide heren waren erg betrokken en kritische tegenover de tegenpartij waarbij we uiteindelijk het gezamenlijke doel hebben bereikt. Aanrader.

• Geholpen door: Tom Oerlemans

Uitstekende professionele hulp en steun

Na problemen met mijn werkgever heb ik contact gezocht met deze advocate. Zij stelde mij direct gerust en gaf mij uitstekende adviezen. Na een tijdje heeft zij alles van mij overgenomen, mede om mijn gezondheid te ontlasten. Ik heb alles met een gerust hard aan haar overgelaten en zij heeft dit zeer correct en naar volle tevredenheid afgehandeld .

Over Advocaatscore.nl