Zeer goede ervaring

Ik heb even wat langer moeten wachten ivm vakantie, maar dat is zeker de moeite waard geweest. Chauffeur stond keurig op het afgesproken tijdstip aan de deur, en heeft het blad op verzoek net iets verder dan over de eerste drempel mee de woonkamer in gebracht. Na dat ik het blad gemonteerd had was de conclusie dat de maatvoering perfect volgens opgave klopte. Een dikke vette aanrader dus.

Onvoldoende

Er zijn zeker verbeterpunten voor de klanttevredenheid. Echter we zijn nog in afwachting van de daadwerkelijke levering dus we hopen het uiteindelijk toch met tevredenheid af te ronden.

Mooi keukenblad maar spoelbak slecht ingebouwd

Het duurde ruim 6,5 week voordat het blad geleverd werd. Het blad is mooi maar de spoelbak is slecht ingebouwd: aan een kant zit er te veel open ruimte en daar zit geen kit in. Na indiening van onze klacht werd gezegd dat dit binnen de marge valt. Erg jammer!!

Beste Klaas, wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het door ons geleverde product. Inmiddels hebben wij ook contact met u gehad en toegelicht dat de genoemde afwijkingen binnen de toleranties valt en een gevolg zijn van de materiaaleigenschappen. De bestelling heeft u daarnaast geplaatst kort voor de vakantie. Het klopt dat het blad 1,5 week later dan gebruikelijk is geleverd, wat namelijk 5 weken is, maar dit wel ondanks een vakantieperiode die 3 weken beslaat.

Bestelling en online hulp makkelijk en prettig

Blad was niet met 5 weken klaar zoals in de bestelling stond en bij telefonisch contact kon men vertellen dat het nog 2 weken duurde terwijl die persoon duidelijk buiten stond. Ik vind het knap dat je dat kunt vertellen zonder de info en gegevens erbij te hebben.

Beste Wendy, u heeft de bestelling kort voor de vakantie geplaatst. In de vakantieperiode zijn wij gesloten, waardoor er ook geen leveringen plaatsvinden. Ondanks dat blijven wij in de vakantieperiode wel bereikbaar voor eventuele vragen en dergelijke. En aangezien wij beschikken over mobiele informatiesystemen kunnen wij, hoewel we wellicht buiten staan, de benodigde informatie opzoeken om u van antwoord te kunnen voorzien. Zodoende hebben wij dan ook zojuist bij u, conform de aangegeven 2 weken, het keukenblad afgeleverd en u hopelijk hiermee bewezen dat we daadwerkelijk wisten waar we het over hadden tijdens het telefonisch contact.

Goede service, snelle levering.

Het blad is prachtig, de spoelbak mooi ingewerkt. De service is top.

Meedenkend personeel

Foutje door mij gemaakt bij de maatvoering. Netjes gebeld door keukenbladconcurrent en alles is goed gekomen.

Op alle punten uitstekend

Van het bestellen tot en met de levering echt top! Het bestelproces is echt geweldig met uitstekende uitleg en begeleiding. Tijdens de levertijd prima geïnformeerd over de voortgang. De levering ging ook gladjes en niet geheel onbelangrijk: Het bestelde aanrechtblad is erg mooi en precies volgens opgave gemaakt. Erg blij mee ...

Snelle en duidelijke telefonische communicatie en een voortreffelijke levertijd!

Een goed keukenblad en ruim op tijd geleverd

Gemakkelijke website, prima communicatie, op tijd geleverd en een goed werkblad.

Snelle en nette levering

Mijn ervaring was en is prima , kom er zeker terug .

Snelle levering je kunt er cash betalen , en je hoeft niet voor uit te betalen geen gezeur dus . Mij beviel het wel .

Keurig en op tijd geleverd

Blad besteld via een zeer gebruiksvriendelijk rekentool. Je kunt Indië gewenst vooraf kleurstalen aanvragen, uiteraard tegen betaling maar dit krijg je weer terug als je daadwerkelijk een blad besteld. Vervolgens word het blad keurig op vooraf afgesproken tijd geleverd. Maatvoering klopt exact en de spoelbak zit mooi vlak in gebouwd. Al bij al een echte aanrader.

Volledig naar tevredenheid.

Exact volgens maatopgave gemaakt en past dan ook perfect, zoals gezegd “geheel naar wens” en dus zeer tevreden.

prachtig blad!

Mooi materiaal, op tijd afgeleverd. Aangegeven randen zijn netjes afgewerkt. Spoelbak precies passend ingefreesd (zowel qua lengte/breedte van de bak als de hoogteligging in het blad). Bij werkblad uit twee delen: de maatvoering van de aansluiting kende onnauwkeurigheden.

Correcte prijs en levering

Mails worden direct beantwoord. Telefonisch contact zeer vriendelijk.

Alles verliep volgens afspraak, goede kwaliteit.

Keukenbladen geleverd binnen tijd

Keukenbladen binnen 5 weken geleverd en heel netjes afgeleverd door chauffeur. Heeft mij even geholpen. Was ik heel blij mee.

Helemaal top!

Via de website even puzzelen hoe ons nieuwe keukenblad er uit moest komen te zien. Zo veel kleuren en opties zijn er! Erg tevreden met eindresultaat en levering.

Keurig en punctueel

gewoon goed

Prima geholpen, tijdens mijn bezoek aan de website was er een storing, klantenservice gebeld en direct de bestelling afgehandeld. mooi produkt en snel afgeleverd.

Ik kan de kwaliteit nog niet beoordelen.

Omdat mijn keukenblad nog uitgeleverd moet worden, kan ik de kwaliteit nog niet beoordelen. Maar afgaande op de klantsupport zal het wel goed zitten.

Goed product voor een goede prijs.

Netjes geregeld en keurig op tijd bezorgd.

Prachtig blad op maat en betaalbaar

Keukenblad makkelijk online samen te stellen. Helemaal naar wens afgeleverd. Niet duur en in een week of 4 in huis. Makkelijk zelf te plaatsen.

Doet wat belooft

Goed product, goede prijs en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering. Keukenblad ziet er prima uit. Gootsteen mooi ingebouwd en ook de uitsparing voor de inductieplaat was perfect.

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.