Alles verliep volgens afspraak, goede kwaliteit.

Keukenbladen geleverd binnen tijd

Keukenbladen binnen 5 weken geleverd en heel netjes afgeleverd door chauffeur. Heeft mij even geholpen. Was ik heel blij mee.

Helemaal top!

Via de website even puzzelen hoe ons nieuwe keukenblad er uit moest komen te zien. Zo veel kleuren en opties zijn er! Erg tevreden met eindresultaat en levering.

Keurig en punctueel

gewoon goed

Prima geholpen, tijdens mijn bezoek aan de website was er een storing, klantenservice gebeld en direct de bestelling afgehandeld. mooi produkt en snel afgeleverd.

Ik kan de kwaliteit nog niet beoordelen.

Omdat mijn keukenblad nog uitgeleverd moet worden, kan ik de kwaliteit nog niet beoordelen. Maar afgaande op de klantsupport zal het wel goed zitten.

Goed product voor een goede prijs.

Netjes geregeld en keurig op tijd bezorgd.

Prachtig blad op maat en betaalbaar

Keukenblad makkelijk online samen te stellen. Helemaal naar wens afgeleverd. Niet duur en in een week of 4 in huis. Makkelijk zelf te plaatsen.

Doet wat belooft

Goed product, goede prijs en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering. Keukenblad ziet er prima uit. Gootsteen mooi ingebouwd en ook de uitsparing voor de inductieplaat was perfect.

Ruime keuze, handig online programma, snelle kundige reactie

Fijn bedrijf. Kwam snel met een reactie op mijn order en denken goed mee. Berichtje op welk tijdstip ze langskomen. Super handig. We moeten hem nog wel monteren dus het eindresultaat is er nog niet.

mooi blad snel geleverd

het zou handig zijn dat er op de webpagina goed te zien zou zijn hoe de hoekafwerking er uit ziet m.n. waterkeering.

Strak geregeld

Alles goed nagekomen

Goed product

Goed product Goed verpakt enige na deel is dat ze alleen op zaterdag leveren . Dus als je niet thuis bent op de zaterdag , Dan kun je gewoon een week langer wachten . Je zal maar een bedrijf hebben Die niet op zaterdag aanwezig is Dan heb je een probleem Dus ik zou meer mijn klanten beter bedienen door ook door de weeks te gaan bezorgen klant is koning toch

Zeer snelle levering

Goede kwaliteit en prijs voor het geleverde

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend

De bestelling zou ongeveer 6 weken duren. Het was een verrassing toen de bestelling al na ongeveer 2 weken kwam. Er werd gezegd dat de fabriek mijn bestelling erbij kon doen omdat deze niet zo groot was en dan was het maar gebeurd. Fantastisch, ik was er erg blij mee.

niet helemaal tevreden

bij aflevering was blad niet schoon Waarschijnlijk lijm rond de spoelbak. De door u gegeven oplossing werkte niet. het is mij uiteindelijk met hulp van derden gelukt. de afvoer van de spoelbak werkt niet juist. ik moet steeds het afvoer rooster los haken om het water (ook heet water) af te laten vloeien Nieuwe gummi afsluitring (gummi) zou oplossing kunnen zijn

duidelijke website

telefonisch fijne informatie

alles was perfect

alles op maat ruim binnen 20 werkdagen geleverd alles goed geregeld

Mooi werkblad, contact tijdens levering niet prettig

Een mooi blad besteld en gekregen. Op de dag van aflevering werd ik gebeld met de mededeling dat de chauffeur bij nummer 70 voor de deur stond. Ik vertelde dat hij verleerd stond en dat ik op nr 13 woonde. Hij antwoordde dirict met, dan heb jij dat verkeerd doorgegeven. Heel kortaf en niet prettig. 10 minuten later werd er aan de deur gebeld en stond daar een vrouw voor de deur, kijk zei ze, je hebt het verkeerd doorgegeven. De man die ik aan de telefoon had gehad zei niets en ik vond het contact erg onprettig. Ze waren kortaf en zeiden niet eens netjes gedag bij het weggaan. Dus heel kort, goed product, meer dan tevreden over. Bezorgers mogen best wat klantvriendelijker zijn. Zeker ik had het huisnummer verkeerd doorgegeven, maar dat vindt ik geen reden om zo te reageren. Beveel het product aan, niet de bezorger!

Levering op tijd en netjes afgewerkt

Het bestelde keukenblad was zelfs een week eerder klaar dan aangegeven. Op de dag van levering werd het blad keurig op tijd bezorgd.

Mooie handige website, alleen blad was krom

De website is heel erg handig voor de doe het zelfver die een keukenblad wil van tenminste 62 diep ipv de standaard 60 cm diep van de bouwmarkt. Verder is er een enorme keuze aan kleuren en designs en na het betalen van de 30 euro zelfs een beter advies gekregen in de vorm van extra samples. De teleurstelling zat hem in de lange levertijd en de ontdekking dat het blad krom (hol) bleek toen het blad op de keuken lag. Dit ook precies op de plek waar de wasmachine en droger moesten komen. Omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten hebben we gekozen voor een extra balk die het blad omhoog duwt. Afijn het is maar een bijkeuken, maar dan is ruim 700 euro wel (te) veel geld als ik kijk naar het 80 euro blad van de Gamma wat er vroeger op lag. De eindconclusie is dan dus eigenlijk niet doen, maar omdat we de verkoper niet ins staat hebben gesteld het probleem op te lossen is dat een te hard oordeel. Ik vind wel dat ze dit zelf ook hadden kunnen zien (1.5 cm verschil over 4 meter) en je dus het gevoel krijgt dat de kwaliteitscontrole minder is.

Mooi resultaat voor een goede prijs en prima geholpen.

Zelf via de website een nieuw keukenblad laten maken, en nu ziet de keuken er weer prima uit. Mooi resultaat en het vervangen van het keukenblad ging prima.

Klantvriendelijkheid

We hadden een bestelling gedaan, door een fout in systeem was de prijs minder. Hierop werden we door keukenbladconcurrent zeer onprettig op gebeld en benaderd. Bestelling wel door laten gaan maar zal hierdoor voortaan naar een ander gaan.

Beste Ingrid, door een bepaalde manipulatie van het systeem heeft u een goedkopere prijs uit ons systeem weten te krijgen. Zoals we ook met u besproken hebben is dit niet de bedoeling en hoort u net zoals al onze andere klanten de juiste prijs te betalen. Ondanks dat u er vervolgens zelf voor gekozen heeft het blad alsnog te laten leveren met de correcte prijs, vinden we het vanzelfsprekend jammer dat u dit uiteindelijk toch als minpunt heeft ervaren. Om verwarring in de toekomst te voorkomen nemen we dit vanzelfsprekend als aandachtspunt mee.

slech...... zeer slecht

het eerste blad werdt geleverd in de verkeerde kleur het 2e blad werdt heleverd met verkeerde hoek verbindingen, scheve bevestigings gleuven en verschil in materiaal dikte. op de klacht werd zeer laconiek gereageerd

Beste Hans, wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het door ons geleverde product. We hebben hierover reeds contact gehad en aangegeven dat we het probleem graag met u samen hadden willen oplossen, echter op het moment dat u dit aan ons meldde had u het blad reeds laten monteren waardoor een eventueel herstel van het probleem niet meer mogelijk was. Ondanks de door u ervaarde onvolkomenheden zijn wij ervan overtuigd dat u een goed blad heeft ontvangen en hopen dat u hiervan toch jaren plezier gaat beleven.

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.