Product is goed, maar ik heb nog nooit in mijn leven zulke onvriendelijke mensen mee gemaakt!!

Als je als hond behandeld wil worden dan is het echt een aanrader!!

Beste Heer. Het product is gewoon goed, echter de communicatie laat volgens u te wensen over. De 1 ster die u ons geeft zegt dus alles over uw manier van communiceren, namelijk 10 sterren voor het product, 1 ster voor de communicatie geeft gemiddeld 5 sterren. Als u boos reageert naar ons omdat u extra kosten moet betalen, omdat u op de afgesproken levertijd niet aanwezig bent, en ook de telefoon niet beantwoord, dan worden wij daar helaas niet blijer van. Met andere woorden, als u ons als een hond behandeld dan…..

Prima site en goede levering

Duidelijke site en prima service

Bestellen ging makkelijk en duidelijk.

Inmiddels geleverd en geïnstalleerd. Instaleren ging makkelijk. De wasbak was prima ingefreesd gemonteerd (geen opstaande randen) Kwaliteit van de metal gun bak is superieur en degelijk. Al met al zijn we zeer tevreden. FJ

Prachtig blad gekocht, geheel op maat en naar wens met spoelbak en kraangat! Vlotte levering Zeer blij mee!

Had een 2 delig aanrechtblad besteld, hoekblad? Aan de ene kant sleuven gefreesd voor de deugels en de andere kant geen sleuven, moest het blad koud aan elkaar zetten Beter kijken wat je maakt Henk

Erg goed geholpen.

Voor de uitvoering van het keukenblad nog even kontakt gehad ,prima , zekerheid is alles .

geweldig keukenblad met achterwand

Het keukenblad is precies zo als we het wilden hebben, ook de achterwand in het zelfde houtmotief. De goede service en levering is zeer goed geregeld. Ik zou het volgende blad zeker weer bij de keukenbladenconcurrent bestellen.

Online aankopen blijft spannend maar zeker geen spijt van, fijne ervaring met keukenbladconcurent

- blad zag er precies uit zoals verwacht op basis van bestelde staaltjes, een staaltje is klein en natuurlijk niet volledig representatief, maar we waren positief verbaasd over het mooie natuurlijke patroon van 4909EM, zeer natuurlijke look, net echt marmer maar veel goedkoper - staaltjes werden netjes terug genomen zoals beloofd, het aankoop bedrag van de staaltjes kregen we terug van de bezorgers zoals aangegeven op de website - we zijn zeer vriendelijk geholpen bij het leveren van de bladen, leveren is tot eerste dorpel van de woning, ze hebben echter de bladen netjes mee binnen gelegd (ondanks dat dit niet altijd gebeurd hadden wij er wel geluk mee) - kwaliteit op lange termijn kunnen we niets over zeggen, maar ervanuit gaand dat het blad netjes gemonteerd is (door onzelf) met de meegeleverde bouten en kit durf ik wel te stellen dat het heel wat jaren zal meekunnen -Wasbak is super strak ingebouwd, helemaal glad met het werkblad -levering was netjes zoals aangegeven na 5 weken - er werd tijdig contact opgenomen om leverafspraak in te plannen - wij hadden een eigen leveringdienst van de webshop dus je hebt niet te maken met externe leverings bedrijven die lomp omspringen met je dure blad (weet niet of dit altijd zo is maar bij ons was het intern gergeld wat top was) Enige opmerking: We doen als doe hetzelvers alles zelf, en dus had het handig geweest als er een A4tje met wat instructies had bij gezeten, maar met wat klus kennis en internet was het zo opgelost Maar toch , als er een kleine instructie bijzat hoe kit aan te brengen, wat te doen met de houten koppelstukjes en de spanbouten had handig geweest. Zou ik opnieuw durven bestellen bij deze webshop ? Zeker weten!

Meer dan tevreden

Omdat ik het zelf nogal spannend vond om online een keukenblad te kopen ben ik naar de winkel in Etten-Leur gegaan. Ik werd daar uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen, binnen een kwartier was alles geregeld. Levertijd van het keukenblad is tussen 3 en 5 weken en inderdaad, precies na 3 weken werd het keukenblad, netjes verpakt en bezorgd door ontzettend vriendelijke mensen. Het keukenblad past tot op de millimeter nauwkeurig. Dikke 10 voor dit bedrijf!

Goed ervaring goede service

Goede ervaring, bij vragen die ik nog had werd ik deskundig geholpen mijn dank daar voor. Minpunt is de kwaliteit van de natuursteen print op het blad het ziet er erg goed koop uit.

Mooi keukenblad

Goeie ervaring. Een heel mooi blad en netjes op tijd geleverd. Het bestelproces kan beter zodat je in de winkelmand niet goed kan zien wat je hebt samengesteld. De communicatie kan ook iets beter vandaar geen 5 sterren maar verder mooi keukenblad en afspraak om af te halen ging ook helemaal goed. Dus aanrader!

redelijk goed

helaas op heel de zaak 1 pinautomaat

Erg snelle levering

Groot assortiment, erg snelle levering, we kregen ons blad dezelfde week nog binnen. Enige minpuntje vinden wij toch wel de enorm prijzige achterwanden. Darom maar betegeld.

Snelle levering, exact op maat

Duidelijk opgeven maten op website. Veel keuze.

snel en makkelijk te plaatsen op de website.

Keukenbladenconcurrent is een echte aanrader!!

Zeer behulpzaam en betrouwbaar. Alles is van zeer goede kwaliteit, je bent een dief van je eigen portemonnee als je ergens anders gaat bestellen. Ze doen wat ze zeggen en leveren zelfs eerder dan verwacht. Ook de aflevering was keurig op de afgesproken tijd, en werd netjes en vriendelijk afgehandeld. Dikke 10!!

Netjes geholpen de levering was binnen de vijf weken. De geleverde materialen zien er netjes uit. We hebben gisteren het keukenblad geplaatst de Quooker gaan we vandaag plaatsen dus daar kan ik nog niks over vertellen.

Keurig bedrijf

Netjes afgeleverd super

heel goed

snel en goed .

Vooralsnog lopen de contacten goed en is het afwachten op de bestelling.

geweldig

keurig op tijd geleverd. netjes verpakt.

Top bedrijf

Ik heb de maat van de inbouw kookplaat verkeerd opgegeven, wist de verkoper gelijk te corrigeren. Dankzij deze bedrijf heb ik een mooie keuken geïnstalleerd.

goed naar foutje netjes opgelost heel blij mee eindresultaat

prettig geholpen bij uitzoeken .Bij aflevering ging het niet zo snel lange wachttijd

ruime keuze, prima kwaliteit en perfecte service

ruime keuze, prima kwaliteit en perfecte service

Guldenweg 25

4879 NL Etten-Leur

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.