Keukenbladenconcurrent is een echte aanrader!!

Zeer behulpzaam en betrouwbaar. Alles is van zeer goede kwaliteit, je bent een dief van je eigen portemonnee als je ergens anders gaat bestellen. Ze doen wat ze zeggen en leveren zelfs eerder dan verwacht. Ook de aflevering was keurig op de afgesproken tijd, en werd netjes en vriendelijk afgehandeld. Dikke 10!!

Netjes geholpen de levering was binnen de vijf weken. De geleverde materialen zien er netjes uit. We hebben gisteren het keukenblad geplaatst de Quooker gaan we vandaag plaatsen dus daar kan ik nog niks over vertellen.

Keurig bedrijf

Netjes afgeleverd super

heel goed

snel en goed .

Vooralsnog lopen de contacten goed en is het afwachten op de bestelling.

geweldig

keurig op tijd geleverd. netjes verpakt.

Top bedrijf

Ik heb de maat van de inbouw kookplaat verkeerd opgegeven, wist de verkoper gelijk te corrigeren. Dankzij deze bedrijf heb ik een mooie keuken geïnstalleerd.

goed naar foutje netjes opgelost heel blij mee eindresultaat

prettig geholpen bij uitzoeken .Bij aflevering ging het niet zo snel lange wachttijd

ruime keuze, prima kwaliteit en perfecte service

ruime keuze, prima kwaliteit en perfecte service

prima product met een prima service!@

zeer correct geleverde bestelling.

gemakkelijk, duidelijk en geleverd volgens afspraak

gemakkelijk, duidelijk en geleverd volgens afspraak

geleverd conform bestelling

Alhoewel de aflevering in eerste instantie incompleet was, werd dit dezelfde dag nog opgelost, waarvoor compliment

Nvt

Toppie

vriendelijk

prettig vriendelijk behulpzaam

top

prijs kwaliteit top

Mooi blad

Mooi blad op maat geleverd

Goed geregeld

Blad keuze en bestelling verliep vlot Afspraak levering op tijd Mooi blad en alles klopte volgens tekening.

Waar voor je geld

Goede kwaliteit aanrechtblad, netjes afgeleverd. Het materiaal is veel beter dan wat je standaard bij een keukenboer krijgt, voor dezelfde prijs.

Alles op tijd en in goed overleg.

Niet goedkoop, wel duurkoop

Werkbladen (32mm dik multiplex)waren kromgetrokken. Dit zou gekomen zijn door (1 nacht) opslag in een onverwarmde garage volgens klantenservice. Werkbladen hebben we in orginele verpakking, goed ondersteund en 80cm vrij van de grond, samen met de bijrijder neergelegd. Chauffeur en bijrijder hebben bij het lossen/afleveren geen opmerking over de opslag gemaakt dan wel advies hierover gegeven. "Montage moest maar met een paar lijmklemmen" volgens klantenservice. Voor de korte delen van 50 en 100cm was dit geen optie, de onderkasten werden domweg naar het blad toe getrokken.

Happy.

De winkel bezocht en daarna nog elders rond gekeken. Bij nader inzien terug gegaan en keurig geholpen, adspraak voor levering gemaakt. Netjes 5 weken ( volgens afspraak) geleverd. Keurig verpakt en stipt op afgesproken tijd. Eind conclusie: wij zijn helemaal happy. Een dikke tien verdient.

klantvriendelijk.

Goed behandeld allemaal.

De service heb ik als uitstekend ervaren!

Ze boden me een andere, duurdere uitvoering van mijn bestelde aanrechtblad aan, waardoor het al na 2 weken geleverd kon worden ipv de genoemde 6 weken. Het prijsverschil was voor hun rekening! Ik werd prima op de hoogte gehouden op welk tijdstip mijn bestelling bezorgd werd.

Goed advies

Snelle levering alles past precies.

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.