Prima service van Guido en zijn team

Nog in de morgen belde Guido mij op dat hij het probleem had gevonden en de APK er op had zitten. De auto loopt weer als een zonnetje en ik ben er zeer blij mee

Betrouwbaar en snelle service

Meedenkend met de klant, goed overleg en geen verrassingen.

Prettig bedrijf. Servicegericht.

Altijd oplossend meedenken en top service!

Ophalen van de auto is een top service en meedenken of een bepaalde reparatie ook uitgesteld kan worden in deze "dure" tijden getuigd van werken op maat. Top!

Prima geregeld!

Komt afspraken na Ze leveren vakwerk Vriendelijk Meedenkend met de klant

Fantastische

Goede service!

Gewoon goed

Staan altijd voor je klaar!

Altijd behulpzaam, enthousiast en gedreven. Denken altijd mee.

Prima service voor een prima prijs!

Kleine beurt prima uitgevoerd. Leenfiets stond klaar. Ik werd gebeld toen auto gereed stond. Kortom: Prima geregeld!

Goeie service en normale prijzen

Alles volgens afspraak en vriendelijke benadering. Klant voelt zich koning.

Zoals altijd een prettig ontvangst met een hoog service gedrag.

Indien er iets vervangen moet worden dan wordt er gezocht naar de beste maar ook naar een goedkope oplossing. Niets dan lof.

gewoon service zonder franje

Ondanks de slechte verkrijgbaarheid van onderdelen, toch mijn Citroën weer 100pct in orde en APK goedgekeurd.

Toppers

In 1 woord top geholpen door Laurens. De hele werkplaats stond vol, maar ze maakten meteen tijd om van mijn auto de band te plakken. Met 10 minuten was ik weer onderweg.

Goed geregeld allemaal

Goed geregeld allemaal, afspraak maken geen probleem, overleggen over eerder auto brengen geen probleem. Duidelijk als de kosten te hoog zijn.

Zie boven

Zeer fijne garage, fijne mensen die met je meedenken!

Heb alleen maar goede zaken met hen gedaan, kan me geen betere garage wensen, de bedrijfsleider kent mij door en door en zelfs de auto kent hij van haver tot gort! Bosch Car Service verdiend een dikke 10 !!!

Betrouwbaar en servicegericht, denkt erg met je mee en komt met passende oplossingen.

Goede service, goed , vakkundig bedrijf.

Prima geholpen. Ondanks de afspraak op zeer korte termijn.

Voor onze vakantie moest de auto nagekeken worden. We waren te laat voor een afspraak maar hij heeft ons toch geholpen.

Vakmanschap en goede service.

Top service!

Tijd en oog voor de klant

Klantvriendelijk en goed luisteren

Alleen jammer van de prijs. :(

Zie boven en aardige mensen