Goede uitleg , snel bezorgd en gemonteerd wat keurig en vriendelijk is gedaan

Eeerlijkheid

we hebben een afspraak gemaakt met de Heer De Graaf, en dat ging snel. toen de Heer De Graaf bij ons thuis was heeft zeer duidelijk en eerlijk verteld hoe zo'n waterontharder werkte d.m.v. een voorbeeld die hij meegenomen had. we hadden een afspraak gemaakt maar kregen gelijk een telefoontje de dag erna dat door het uitvallen van een klant, de week erop de monteur kon komen en dat vonden wij natuurlijk goed. zo gezegd zo gedaan, de week erop kwam een monteur/ installateur om de waterontharder en slangen aan te sluiten. wat overigens een zeer jonge man was, maar zeker wist waar hij het over had, en ook nog een grapjas was. mijn vrouw en ik zijn er dan ook zeer tevreden mee met de waterontharder . mij vrouw haar psoriasis in een stuk beter. Firma De Graaf krijgt van ons een 10 met een griffel.

In een woord TOP BEDRIJF.

Zeer tevreden over Waterluxe. Monteur Rens van De Graaf waterontharders uit Stadskanaal die bij ons de waterontharder plaatste heeft goed kennis van zaken. Weet de werking van het apparaat goed uit te leggen. Plaatste het apparaat zeer vakkundig. Is zeer enthousiast en heeft een praktische instelling. TOP.

Wij raden De Graaf waterontharders zeker bij iedereen aan. Ze leveren goed werk, en wij hadden ook een hele fijne monteur, die alles netjes heeft gemonteerd, en alles keurig netjes heeft achter gelaten! Echt top.

Dikke prima van begin tot eind.

Van advies naar montage, afwerking en instellen alles als zeer positief ervaren, prima afspraken maken en nakomen leuke mensen en goed te bereiken een dikke duim omhoog.

Nieuwe ontharder perfect geplaatst door vriendelijke monteur.

Na een goede voorlichting is de ontharder netjes geplaatst door een vriendelijke monteur. Alles is netjes afgehandeld. Toppie.

Goede service en goed advies.

We werden snel geholpen en hebben een goed advies gekregen. De levering en plaatsing van de ontharder was snel geregeld en volgens afspraak gedaan. De ontharder werkt in onze B&B als een zonnetje en we zijn er blij mee.

Snel en betrouwbaar

Vriendelijke medewerkers, netjes te werk, betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vlot en goed

Vriendelijk en goed, vlotte plaatsing.

Prima gregeld, goede monteur

Prima firma, waarbij alles goed gepland verloopt, Monteur is ook deskundig, maakt net werk, en laat werkplek zeer netjes achter, kortom zeer tevreden.

Vakkundig geïnstalleerd

Volgens overeenkomstige prijs gemonteerd.

Hadden we eerder moeten doen

We gebruiken de waterontharder nu ongeveer 8 weken, en we hadden gelijk geen kalk meer( had gelijk de Senseo en waterkoker ontkalkt).De douchecabine, kranen kalkvrij. Het water is zacht ,en we zijn minder zeep nodig voor de douche, en de wasmachine. Het plaatsen ging vlot,en de monteur werkte netjes. Kortom heel tevreden.!

Wij zijn zeer tevreden!

Het installeren van de waterontharder ging zonder problemen. De installateur was erg aardig en werkte netjes. We hadden altijd veel last van kalk maar dat is nu verleden tijd.

We zijn zeer tevreden met onze waterontharder.

Zeer kundig, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Na een erg prettig gesprek en goede uitleg van het product zijn wij uiteindelijk voor een Duo 12 gegaan. Deze past perfect in onze meterkast en is erg netjes geplaatst door een zeer nette monteur.

Perfecte installatie door perfecte monteur

Goede installatie, nette en beleefde monteur, goede waterontharder, deskundig en professioneel bedrijf

Mooi product en vakkundige en zeer netjes werkende medewerker.

Zeer uitgebreide voorlichting en uitleg voor de aanschaf van het product en vlotte en zeer nette installatie door een vakkundige en vriendelijke medewerker.

Betrouwbaar en vakkundig

Na een duidelijk intake gesprek, waarin alle details goed werden uitgelegd, is bij ons de waterontharder geplaatst. Wat een verschil met de zachtheid van het water! Geen kalkaanslag meer en geen omkijken naar de waterontharder; die doet prima wat ie moet doen. Top bedrijf!

Betrokken, wekt vertrouwen

Alle verkopers van waterontharders vinden hun product het beste en hebben ook de argumenten waarom hun product het beste is en waarom andere waterontharders minder goed zijn. Dus komt het aan op het vertrouwen dat de verkoper uitstraalt en waar maakt. De Graaf doet dit, denkt mee en wil laten zien dat 'zijn' waterontharder goed is.

Dit hadden wij eerder moeten doen.

Zowel het verkoop bezoek, alsmede het plaatsen van de apparaten was in een woord geweldig.

Super product, zeer kundige medewerkers!

Goede informatie, goede afspraken en zeer kundige en vriendelijke medewerkers!