
Ik kom al een paar jaar in deze praktijk voor mond hygiene. En hoewel een noodzakelijk kwaad ga ik er niet met tegenzin naar toe. Ik ben tevreden over de behandeling die ze uitvoeren en de tips die ik krijg om mijn gebit beter te onderhouden. Er zou wat meer aandacht besteedt kunnen worden om de patient op zijn gemak te stellen. Met name voor iemand die in zijn kinderjaren bijna een trauma heeft opgelopen van zijn tandarts. En uitleg van de oorzaak en gevolg van bepaalde problemen in de mond mogen wat uitgebreider uitgelegd worden. Wat muzak op de achtergrond in de wachtruimte zou ook wel prettig zijn om storende geluiden te maskeren.
Behandeling op zich OK en elke keer hetzelfde, maar zonder duidelijke uitleg zijn de kosten 2 jaar geleden met bijna 50% gestegen. Eerst rond de 85 Euro en nu bijna 125. Prijsverschil wordt niet duidelijk uitgelegd. Verhaal van prijsstijgingen, maar 50% werd niet op in gegaan.
Uitstekende behandeling en verzorging door mondhygieniste. Ook mijn eerste ervaring met de (nieuwe) tandarts was zeer positief. Goede praktijk voor goede mondzorg
Hele fijne tandarts en mondhygiëne
Altijd vrolijk en controleert altijd goed. Doet wat nodig is voor het gebit.
Deskundige en vriendelijke tandarts.
Goed advies, prima behandeling en prettig in de omgang. Ook afspraken aan de balie worden goed afgehandeld. Parkeren in de garage (met gratis uitrijden) of de bus- en tramhalte op loopafstand zorgt voor goede bereikbaarheid.
Een goede behandeling in een vriendelijke sfeer. De praktijk is zowel fysiek als via telefoon/email goed te bereiken en ik kon eigenlijk direct terecht.
Tijdens mijn behandeling wordt ik op mijn gemak gesteld. De mondhygiëniste is voorzichtig en alert tijdens de behandeling om zoveel mogelijk pijn te vermijden. Kortom ik ben heel tevreden!
Goede kwaliteit, geen wachttijd, professioneel en prima advies
Goed!
Al jaren kom ik bij Fatima. Ze is vriendelijk, vakkundig en ze heeft begrip voor je (als het niet lukt om bepaalde gedeelten van je gebit goed schoon te houden).
Altijd goed geholpen met ruimte voor n grap.
Klantvriendelijk, wordt duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoudt en wat je kunt verwacht. Prettige benadering.
Altijd tevreden. Denkt onwijs mee en creeert een fijne sfeer.
Goed rekening gehouden met/advies gegeven over mondverzorging tijdens zwangerschap
lllllllllllllllll
Prima
Goede zorg, prettige samenwerking en begrip vandaar dat we al langer dan 15 jr verhuisd zijn maar wel bij Han zijn gebleven v tandzorg. Enjoy your retirement and time with your grandchildren!!
Ze geven aan wat ze gaan doen en maken een plan hoe ze het aan gaan maken . Om jou gebit goed te maken
Goede service. Ze doen wat ze moeten doen
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen.
Zowel in de mondzorgstoel als in de tandartsstoel word je aaltijd prettig begroet. De sfeer is aangenaam.
Netjes en deskundig
Door het geven van diverse oplossingen mbt (voor- en na) het trekken van de kies geeft hij mij de ruimte om een keuze te maken.
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.