
Zie boven
Geen onnodig gelul en foto's. Vriendelijk en straight to the point
Veel aandacht en uitleg van de gemaakte foto's. Het was een 1e controlebeurt, dus nog niet veel ervaring om nu al gelijk aan te bevelen.
Ta en assistente ok Receptiedames zeer luidruchtig samen met roddelen over patienten. 3 kwartier wachtkamer, lmdat t uitliep ( alweer) en de dames waren keihard met hun patientbesprejing bezig. Zeer storend.
.
Professioneel, vakkundig, cliënt vriendelijk. Je gaat er neutraal naartoe en komt positief terug. Goede sfeer!
Ondanks het feit dat de afspraak aan t einde vd middag was hoefde ik niet lang te wachten. Ik werd vriendelijk ontvangen en snel en vakkundig geholpen. Het was een prima ervaring. Het was een controleafspraak bij Tim Huurdeman. In het onderste vakje kan ik hem niet aanvinken en omdat ik iets moest aanvinken heb ik Leo Tang aangevinkt, klopt dus niet.
Snel, pijnloos, vakkundig en erg vriendelijk.
De tandarts is vriendelijke en praatgraag. Gewoon heel aardig. Ik had afgesproken voor een controle je op donderdagochtend. Helaas had ik deze afspraak verkeerd in mijn agenda gezet en zat al op woensdagochtend in de wachtkamer. Ik klopte, na een halfuurtje wachten, op de deur om te vragen wanneer ik aan de beurt was. Toen kwam ik erachter dat ik pas de dag daarna had afgesproken. De tandarts maakte er geen probleem van maar hielp mij even tussendoor. Erg fijn.
Heel fijn behandeld. Ze gaf aan wat ze ging doen en waarom en het was pijnloos.
Tim Huurdeman is de fijnste tandarts die ik ooit heb gehad. Wanneer ik vragen heb (bijv. over mijn verzorging of de behandeling) dan beantwoordt hij deze uitgebreid totdat ik me niet meer onzeker voel. Tegelijkertijd maakt hij zoveel grapjes dat het vaak voelt alsof je naar een cabaretier gaat ipv een tandarts - een goed begin van je dag! Dit gaat niet ten koste van zijn professionaliteit: hij zorgt er altijd voor dat ieders gebit (nu spreek ik ook voor mijn vrienden) goed verzorgd de deur uit loopt. Ik ben nooit door een andere tandarts van Mondzorg Galgenwaard geholpen, en heb hier ook geen behoefte aan.
Ik word altijd erg goed geholpen en de algehele staat van mn tanden is weer goed.
Kom al van af begin bij Huurdeman altijd fijn behandeling altijd goed uitgevoerd.
Uitstekende behandeling, prettige bejegening, altijd met een beetje humor
vriendelijk en deskundig
Prettige mondhygieniste.
Goede uitleg, aanpak en behandeling. Klantvriendelijk.
Weer lekker verzorgde tanden.
Ik kwam met onduidelijke pijn in de kaak. Diagnose: kaak uit de kom.
Professioneel en vriendelijk
Vond het altijd een goed adres om mijn tanden te laten onderhouden om het maar zo te zeggen. Een bijzonder aardig persoon bovendien, en dat maakt dat het wel jammer is dat ik in de buurt nu een andere mondhygieniste heb nabij mijn tandarts in Nieuwegein. Maar gezien de reistijd en dat het dichter bij mijn huisadres is... werk tegenwoordig thuis en de keus voor Galgenwaard had te maken dat er geen mondhygieniste was bij mijn tandarts en dit dicht bij mijn werk in de buurt.
Fijne tandarts en mondhygiëniste, goede uitleg en over het algemeen een prettige ervaring (zo prettig als de tandarts kan zijn)
Uitstekend
Over de kwaliteit van de (nieuwe) tandarts kan ik niet oordelen maar ik was zeer ontstemd na 38 jaar zonder bericht bij een nieuwe tandarts te zitten. Ook man en kinderen zijn zonder bericht overgeschreven naar een nieuwe tandarts. Mij lijkt dat patienten de keuze hebben voor een tanarts en niet automatisch bij overname die niet is gecommuniceerd mee gaan. Zeer slordig. De receptiemedewerker was ongeïnteresseerd en niet klantvriendelijk. Kreeg direct een enorme vragenlijst om in te vullen zonder toelichting en ben diverse keren gebeld om een afspraak te maken met de mondhygienist waarvan ik al had aangegeven dit op advies van de tandarts te doen. Ik heb me na deze teleurstellende ervaringen uitgeschreven.
Bij Amélie zijn mjn tanden in de allerbeste handen!
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.