Zoals altijd heel fijn! Deskundig, professioneel en vriendelijk!
zoals altijd erg goed en zorgvuldig en heel vriendelijk zijn de dames.
Heel fijne ervaring en duidelijke uitleg en advies.
Fijn en vakkundig.
Ik ging naar de tandarts voor een controle en er bleek dat ik een bitje nodig had tegen (voorkomen van) tandenknarsen. Ik moest de dag erna al gelijk komen voor het aanmeten, achteraf, lag misschien ook aan mij, ging het misschien te snel. Ik had geen tijd om de offerte door te lezen of na te denken over de beslissing. Ook al had ik dat wel fijn gevonden. Maar de behandeling zelf was goed, alles werd duidelijk uitgelegd en ik ben zonder vragen, pijn of ongemakkelijkheid weer naar huis vertrokken.
De controle en het verwijderen van mijn tandsteen verliep geheel volgens plan: exact op tijd. De mondhygiënist was deskundig en vriendelijk
Ben professioneel en vriendelijk geholpen, goede uitleg en instructies door de mondhygiëniste.
Mooie schone praktijk met klantvriendelijk personeel.
Mijn eerste bezoek aan deze tandarts was prettig, de assistente en de tandarts waren heel vriendelijk en luisterden goed naar wat je vertelde. Ook hebben ze de controle heel zorgvuldig uitgevoerd, zonder te veel met de instrumenten tegen de tanden te tikken e.d. Gewoon normaal zeg maar. Ze namen ook de tijd om mijn vragen te beantwoorden, of zelf iets uit te leggen. Ik ga er de volgende keer weer heen.
Mijn dochter komt hier voor haar beugel maar ik wil eigenlijk met het hele gezin overstappen naar deze praktijk voor al onze mondzorg. Het is gewoon een hele fijne praktijk!
Eerst een andere tandarts die weinig tot niks behandelde tenzij er echt wat aan de hand was. Deze tandarts werk veel meer preventief en pakt ook zaken aan die een andere tandarts nog even zou laten rusten. Door de twee grote verschillen weet ik nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Vooral onder de indruk van de grote verschillen in Nederland.
Ik miste wél het polijsten van mijn tanden na de reiniging. Dat vond ik in het verleden altijd erg fijn.
Ze leegte alles goed uit
Alles was zoals verwacht uitstekend,zoals altijd! Goede service, persoonlijke benadering en een goede afwikkeling van de behandeling!
Hele fijne ontvangst in een mooie paktrijk je word gerust gesteld tijdens de behandeling en zeer goed geholpen
Zeer tevreden met het resultaat
Word altijd vriendelijk geholpen. Deskundig. Ook telefonisch vriendelijk en goed bereikbaar
Ik ben op tijd goed geholpen.
Korte wachttijd snel en vooral goed geholpen
.
Nadat ik een aantal vragen heb gesteld over een onzichtbare beugel heb ik een factuur gekregen voor een orthodontie consult. Ik moest hiervoor langskomen, omdat de vragen niet per telefoon beantwoord konden worden. Ik had dit niet verwacht aangezien dit nooit zo door Mondzorg Galgenwaard gecommuniceerd is. Tevens heb ik geen offerte of behandelplan ontvangen. Wel zou ik, mocht ik de behandeling starten, alsnog een intake moeten afnemen a 300 euro. Als u op zoek bent naar een onzichtbare beugel zou ik een deurtje verder gaan. De orthodontiste schatte op basis van eerdere klanten en notas in dat ik, ondanks dat het maar een kleine correctie betrefd, zon 4200 euro kwijt zou zijn.
Geachte patient, Wij zijn een dienstverlenend beroep waar voor een dienst/ consult een honorarium gevraagd mag worden. Er wordt geen product verkocht waar je informatie over kunt inwinnen, dan is dat een service. In de orthodontie bestaat geen quick fix en goedkope tarieven, mocht hij dat verwachten dan mag hij zeker een deur verder zoeken. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Galgenwaard
Goed geholpen, snel en kundig. Daarbij is de setting ontspannen en professioneel.
Zeer goed behandeld met weer duidelijke uitleg.
Goed werk
Vivienne werkt erg netjes, en vlot. Mooie motoriek
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.