
IK ben heel blij dat ik zo goed ben geholpen, en geen pijn meer heb
Ik ben zeer tevreden over de expertise van de mondhygiëniste en wordt altijd goed en secuur behandeld.
vakkundig pessoneel
Was weer top
Vriendelijk onthaald. Goede professionele behandeling.
Ik ben zowel bij de mondhygianiste als bij de tandarts geweest. Allebei zeer prettig en professioneel. Bij de tandarts kwam ik voor verbetering laatste behandeling. Ze heeft heel goed uitgelegd wat mogelijk was en wat niet.
Geleerd dat lang poetsen niet hetzelfde is als goed poetsen. :)
Prima zorgverlener
De mondhygieniste doet haar werk zeer zorgvuldig. Daarnaast is ze sociaal vaardig en een prettig mens.
Vivienne is heel gezellig en vrolijk, en in haar werk is ze zorgvuldig en professioneel. Topper !
het is niet aan mij de hygiëniste inhoudelijk te beoordelen maar de dame maakt een nette, accurate en vriendelijke indruk in een wel georganiseerde praktijk met mijns inziens up to date apparatuur.
Deskundig en duidelijk en vriendelijk
Ik ben zeer tevreden. wordt altijd rustig en goed geholpen,
Nu meerdere keren geweest. Geen lange wachttijden, goed en vriendelijk geholpen. Goede resultaten en duidelijkheid over wat er gedaan moet worden.
Vivienne is altijd vrolijk en ik heb het gevoel dat ze haar werk goed doet. Ik kom altijd met veel plezier langs. Alleen de roze bekertjes en handschoenen mis ik! Maar daar kan zij niks aan doen ;-)
Goede ervaring gehad. Behandeling viel wat tegen maar kreeg erg goede uitleg en support. Maakte het allemaal een stuk beter! Enige aandacht communicatie begin van de afspraak maar alom een erg goede ervaring door het hele team!
Professionele en deskundige tandarts. In de bejegening van de patiënt is met name in taalgebruik zeker verbetering mogelijk. Het taalgebruik is onpersoonlijk, en vaak ook wordt vaktaal gebruikt over (letterlijk) het hoofd van de patiënt heen, zonder vertaling in woorden die de gemiddelde, met name lageropgeleide patiënt kan begrijpen. Voorbeeld: 'Hoe is het met het gebit?' Beter is: 'Hoe is het met uw gebit?' - 'Doe de mond maar open.' Beter is: 'Doe je / uw mond maar open.' En zo zijn er meer voorbeelden. 'Ja, ik zie cariës.' Beter is: 'Ach, jammer voor u, ik zie een gaatje.' Een patiënt is een mens en geen technisch object waaraan een mankement moet worden verholpen. Overigens is dit iets dat je (helaas) bij veel tandartsen ziet.
Prettig. Geen wachttijd parkeren is goed geregeld. Tijdens de behandeling kreeg ik advies en er werd verteld wat er werd gedaan
Vriendelijk ontvangst, fijne mondhygienste en goed geregeld met parkeren !
Leo is erg vriendelijk en professioneel
Goed vreindelijk
Goed uitleg ,vriendelijke personeel en personeel zijn professionele
Goed ontvangen, top tandartsen! Schoon, klinisch en mooi
Vakkundig en vriendelijk uitgevoerde zrg
Nvt
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.