
Super tevreden over de behandeling .
Ik ben erg gevoelig als t op mijn gebit aankomt, de behandeling was zo ruw dat ik nu op zaterdag nog een beurs en pijnlijk gevoel aan mijn linker boven en onderkaak heb,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u napijn heeft ervaren na de behandeling. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is en willen u graag laten weten dat we uw ervaring serieus nemen. Hoewel enige napijn in sommige gevallen normaal kan zijn, vinden wij het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat eventuele zorgen besproken kunnen worden. Wij nodigen u dan ook graag uit om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen bekijken wat er precies aan de hand is en hoe we u het beste kunnen helpen. Hartelijke groet, Mondzorg Galgenwaard
Door ervaringen uit het verleden bij andere tandartsen, kwam ik behoorlijk op mijn hoede bij deze praktijk. Ik deed mijn verhaal en tot mijn grote opluchting werd ik heel serieus genomen. Mijn angst dat ik misschien een kunstgebit nodig zou hebben bleek ongegrond. Meteen werd er een behandelplan gemaakt dat ook voor mij financieel haalbaar bleek. Alles werd heel goed uitgelegd. Doordat de tandarts, de assistenten en de mondhygiëniste heel rustig en zorgvuldig te werk gaan, voel ik mij veel minder gestresst. Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is een prettige, positieve ervaring. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt!
Zonder pijn mijn tandsteen verwijderd. Ze had ook tips voor gezondere tanden/tandvlees. Ik ga zeker terug voor een halfjaarlijkse controle.
Goed
Netjes vriendelijk en vakkundig geholpen
Duidelijk aangegeven wat er wel een niet goed was.
Professioneel en gezellige kliniek!
Duidelijk, pijnloos en vakkundig.
Patiënt vriendelijk, efficiënt, service gericht.
Zorgzame professionals die een up to date en vriendelijke praktijk voeren, en goede zorg en adviezen geven. Ik ben zeer tevreden, en heb ze al meerdere malen aanbevolen bij vrienden en kennissen.
Uitleg gekregen over hoe en het effect van gebitsragers. Was verhelderend en informatief.
Prima
Ze nemen de tijd voor je en maken ook graag een praatje
Van afspraak tot uitvoering, inclusief uitleg en instructie: 100 % top!
Ik ging informeren naar een behandeling die behoorlijk duur zou zijn. De orthodontist raadde het af en legde zorgvuldig uit waarom ze dacht dat ik het niet nodig had. Hoewel ik de behandeling niet heb ondergaan, waardeer ik het eerlijke advies. Het was ook makkelijk om een afspraak te maken, de parkeerinformatie was voor mij niet zo duidelijk.
Ik heb de vragenlijst ingevuld voor behandeling door zowel Amelie Arnold als door Vinicius Clemente da Rocha.
Professionele behandeling.
---
Goed
Geen patiënt bij jullie praktijk, maar aangezien mijn eigen tandarts geen plek had bij jullie terecht gekomen. Fijne vlotte en snelle behandeling.
nvt
Op deskundige en vriendelijke manier van mijn plaque en tandsteen afgeholpen.
Wachttijd 10 minuten. Behandeling vlot en vakkundig
Goede uitleg zachtaardig goede behandeling
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.