Echt kwaliteit

Heerlijke matrassen van van Cadzand. Kan het iedereen aanbevelen

Eindelijk weer lekker slapen

Na jaren lang slecht geslapen nu eindelijk met onze nieuwe matrassen lekker slapen.

• Welke product heeft u van ons? Matras

Echt fantastisch en niet duur

Beter kan ik het niet omschrijven. De matrassen en boxspring zijn niet duur en de prijs viel ons ontzettend mee.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Boxspring, Overig

Super advies en mooie beddenwinkel

Gehele ervaring is prettig. Goed advies gekregen en fijn gesprek. Leveren ook goed en sinds wij de matrassen hebben slapen wij echt beter dan voor heen.

• Welke product heeft u van ons? Matras

Matrassen goed, Levering goed, slapen ook goed :-)

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen

Geen pijn meer in de rug

Sinds ik een harde 9 matras hebben mijn vrouw en ik geen last meer van ons rug. Levertijden zijn ook punctueel.

Goede matrassen ben nu echt uitgerust

Goede matrassen ben nu echt uitgerust

Ik slaap heerlijk

Sinds onze nieuwe matrassen slapen wij heerlijk. Rugpijn is weg en ik zweet een stuk minder.

de max

Geweldig matrassen en goede dienst na verkoop.

Goede bed

Slapen goed. Mooi bed

Geen rug pijn meer

Sinds wij de van Cadsand matrassen hebben (maand of 2 nu) heb ik geen rug pijn meer. Matrassen zijn perfect op maat gemaakt voor ons. Vooral het 1 jaar lang gratis kunnen aanpassen heeft ons over de streep gehaald.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Overig

Geweldige zaak met super advies.

Bij Paul wordt je super geholpen. Hij heeft voor iedereen een perfecte oplossing. Ik heb bij hem een hoofdkussen gekocht en heb nog nooit zo lekker op een kussen geslapen als op dit kussen. Kortom voor een goede nachtrust en uitstekend advies moet je bij Paul zijn.

• Welke product heeft u van ons? Kussen

Slapen heerlijk

Fijne matrassen kan het iedereen aanraden.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Boxspring, Overig

Goede ervaring. Fijne matrassen en excellente service

Na lang zoeken bij de matrassen van van Cadzant uit gekomen. Na een goed advies hebben mijn vriend en ik gekozen voor de zachter variant met een kleine aanpassing om de schouder (bij mij). Sinds wij de matrassen hebben heb ik geen rug pijn meer en is mijn vriend van zijn nekklachten af.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Overig

Goede matrassen

Wij slapen er goed op de 9 matras. Geen last meer van mijn schouder

Fijne matrassen

Sinds 2 maanden deze matrassen echt fijne matrassen

• Welke product heeft u van ons? Matras

Eindelijk een winkel waar je goede uitleg krijgt

Na meerdere (bekende) beddenwinkels bezocht te hebben bij van Cadsand terecht gekomen. Zij namen uitgebreid de tijd om aan al onze vele vragen antwoord tegeven. Daardoor een mooi comfortbed met een hooglaag lattenbodem voor mij en mijn vrouw gekocht. Ga zo door!

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Overig

Topkwaliteit!

Enige tijd geleden hebben wij een nieuwe topper aangeschaft. Deze specifiek gekozen vanwege wat rugklachten bij mij. Paul heeft ons daar super in geadviseerd. De vakkennis en enthousiasme sieren enorm. Bij de aanschaf gelijk bijbehorende moltons en overtrekken toegevoegd. Ook hierin voel je de kwaliteit terug!

• Welke product heeft u van ons? Matras

Goede service en nette after sales

Gewoon top. Ook de service na levering is echt goed. Kan het iedereen aanraden.

In 1 woord dit is zoals het hoort

We hadden al een goed bed maar, maar het slaapcomfort wat we nu hebben slaat alles. Ik ben nu s, ochtends echt uitgerust. En het modulaire matras werkt echt was even nog wat aanpassen en dat is zo gebeurd. De servies is heel goed niets is te veel.

Aanrader

Wij hebben de 9 matras van van Cadzand. Speciaal voor ons aangepast door de adviseur. Echt een aanrader.

• Welke product heeft u van ons? Matras

Goed en eerlijk advies gekregen en wij slapen nu geweldig.

Klasse!

Zeer prettige voorlichting, geen druk om iets te kopen en bed en matras zijn uitstekend. Levering conform afspraak. Prijs/kwaliteit is uitstekend te noemen.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Overig

Gewoon erg goede matrassen en kussens

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen

Niet goedkoop maar wel super

Voor ons was het een grote stap om deze matrassen aan te schaffen omdat ze best veel geld kosten. Maar totaal geen spijt van. Elke euro is het waard.

Over van Cadsand slaapcomfort

Hoogste kwaliteit Wij vervaardigen matrassen en boxsprings van de hoogste kwaliteit. Wij worden gedreven door passie en kennis om u een optimale nachtrust te geven. Wij ontwikkelen, produceren en leveren handgemaakte bedden met de nieuwste baanbrekende technologieën. Voor maximaal comfort, optimale ondersteuning en perfecte nachtrust. Jarenlange expertise Door onze jarenlange expertise en persoonlijke betrokkenheid zorgen wij ervoor dat ons comfort en kwaliteit altijd voorop wordt gezet. Onze bedden zorgen voor een excellent alternatief voor mensen die opzoek zijn naar optimaal slaapcomfort.