Vriendelijke, snelle service

Het personeel is allemaal even aardig, wat erg fijn is aks je met je schade (buiten eigen schuld om) aanklopt voor reparatie. Ik kreeg een prima leenauto en de .mededeling dat hey erg druk was en het even kon duren. Maar na ruim twee weken was de auto alweer klaar. Fijn bedrijf!

Bedankt Anouk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u het bezoek zo goed heeft ervaren en we de schade hebben kunnen herstellen. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zwolle

Auto goed en onzichtbaar gemaakt, als service ook de auto van binnen en buiten gepoetst

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Mocht u ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zwolle

Klantvriendelijk bedrijf met vakmensen

Bedrijf denkt mee met klant en geeft heldere adviezen. Werk wordt uitgevoerd in de afgesproken tijd en legt de backorder uit van een sierstrip. Aflevering met extra service. Zeer tevreden.