Goede service, ervaren mensen

Wij zijn zeer tevreden over Broekhuis Raalte. Altijd vriendelijk en correct en zeer goede service. Het bedrijf heeft hart voor de zaak maar ook voor tevreden klanten.

Beste Han en Annie, Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden jullie zo goed is bevallen. Wij zien jullie graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Alles is correct en voorspoedig verlopen.

Alles is correct en voorspoedig verlopen.

Bedankt Jaap, voor uw mooie 10! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Fijne mensen, enorm goed geholpen

Broekhuis Raalte heeft ons voor de aanschaf van onze 2e auto wederom enorm goed geholpen. Het team is zeer betrokken en luistert naar je wensen. Ik beveel ze zeker aan bij vrienden en familie!

Beste Alex, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Netjes behandeld

Nvt

Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag zien we u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Klein maar fijn

Duidelijke afspraken en goede communicatie. No-nonsens. Geen overbodige luxe qua showroom etcetera. Daar doe je als consument natuurlijk je voordeel mee. Onderhandelen dus maar met Gert. Succes. Groet Jan

Bedankt Jan, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Alle contacten zijn zeer prettig verlopen

Ik kwam naar Broekhuis Raalte om een auto te bezichtigen om eventueel te kopen. De verkoper Ruben was zeer vriendelijk en niet opdringerig, wat nogal eens mijn ervaring is bij verkopers is. Hij legde alles rustig en keurig uit en gaf alle antwoorden op onze vragen. Onder andere dit gaf voor mij de doorslag om de auto te kopen. De verdere begeleiding tot zelfs een paar dagen na de overdracht verliep soepel en zeer prettig.

Hartelijk bedankt Wim, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm! Dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega bij de aankoop van uw auto doet ons goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Gewoon goed

Alles goed afgewerkt, schone auto terug. Top.

Beste Joke, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Beter laat dan nooit

Ondanks de vertraging in de aflevering van de auto is niets aan te rekenen aan het verkoopteam in Raalte. In alles hebben zij meegedacht over een adequate oplossing voor de ontstane situatie. Het team verdient derhalve een grote pluim van mijn kant.

Beste Hennie, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij willen u vriendelijk bedanken voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo een goede ervaring heeft gehad met onze verkopers. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Prima geholpen

Prima geregeld,verkoop,aankoop

Beste Nico, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te zien dat u prima geholpen bent bij ons op de vestiging. Fijne kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

uitstekende kennis en ervaring met prima klantgerichtheid

Goede ontvangst, snelle afhandeling van de 2 jaarlijkse controlebeurt door zeer deskundige technische medewerkers en baliepersoneel

Bedankt Herman, voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Tevreden gevoel en naar wens geholpen

Beste Frans, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Het is goed samen te werken alles in overleg

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Raalte. Een mooie 10, daar zijn wij erg blij mee! Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Raalte

Prima. Vriendelijk.

Prettig en professioneel.

Hartelijk bedankt Marjon, voor uw review. We worden erg blij van deze mooie complimenten! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Snel en goed geholpen fijn personeel

Deal was snel gemaakt

Bedankt voor uw beoordeling en review. Dat u goed en snel geholpen bent is voor ons erg fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar en wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

goed geholpen, vriendelijke verkoper en alles was te overleggen.

Ik ben vanaf de allereerste dag totdat ik de auto mee nam goed geholpen door een vriendelijke en aardige verkoper. Proefrit was geen probleem en mijn wensen indien mogelijk konden uitgevoerd worden.

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u het gehele verkoopproces zo goed bent geholpen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Duidelijke, vriendelijke en vlotte service

Bij inruil en aankoop nieuwe Peugeot 3008 overtuigend advies en redelijke prijs

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u duidelijk, vriendelijke en vlot geholpen bent bij de aankoop van uw nieuwe Peugeot 3008. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Meedenken en goede service

Ik ben al jaren bij deze garage. Ze helpen je goed en geven goed advies.

Bedankt Mariëlle, voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om u al jaren als klant te hebben bij ons in Raalte. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Fantastische service

Onlangs een nieuwe auto gekocht. Fijne service en erg meedenkend. Klantvriendelijk ook!

Bedankt Judith, voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring! We zijn erg blij om te zien dat u onze service als fantastisch heeft ervaren. Graag staan wij de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goed!

Ik voel me vertrouwd bij deze garage, altijd even tijd om wat door te nemen of bij vragen kan je altijd terrecht

Beste Esther, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Als vaste klant was ik al zeer tevreden ! Ik was toe aan een andere auto en ben weer heel tevreden !

Mijn ervaring met Peugeot was goed en na koop van een 2008 blijft dat gevoel uitstekend !!

Beste John, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goede ervaring vriendelijke verkoopadvies

Netjes geholpen door verkooper goede voorlichting omtrend de mogelijkheden top geholpen ik had al goede ervaring met Broekhuis Rijssen en Ede

Beste Henk, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Zeer deskundig advies, correct en vriendelijk..

Dit was alweer de 5e Peugeot die wij bij deze garage hebben gekocht.(Jubileum!!!!).Hieruit blijkt wel dat wij veel vertrouwen in deze garage hebben. Ook bij deze laatste aankoop(een 2008) zijn wij op een deskundige en vriendelijke wijze geholpen. Dit met name dankzij de vestigingsdirecteur Gert Pot en zijn verkoper. Ook de mannen van de receptie, Adrie en René staan ons al jaren zeer correct te woord. Wij hopen nog jaren bij deze Broekhuis garage(v/h AutoPalace) te kunnen aankloppen. Vriendelijke groet van Helen Gerrit Koene, Deventer

Wij bedanken jullie voor het achterlaten van deze mooie review! Jullie feedback is heel waardevol voor ons. Uiteraard staan wij niet alleen nu maar ook in de toekomst graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Raalte

Klasse!

Communicatie correct en duidelijk. Men komt afspraken na. Service top! Wij kochten een auto en vanaf het begin tot dat we de auto ontvingen zijn we van alles op de hoogte gehouden. Ook na de ontvangst de vraag of we tevreden waren....En of!

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling, daar doen we het voor! We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goede service en prettig contact!

Goede service en prettig contact!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte