Filters

8

Goede service

Bij de afspraak wordt je verteld wat je ongeveer moet betalen voor een onderhoud. Je weet duidelijk waar je aan toe bent dus geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

No nonsense en duidelijke afspraken.

Eerste kennismaking was een verrassing, verkoper Elvin was duidelijk en goed advies zonder losse eindjes en fijn mens om mee te praten. Zo zou ik vaker een auto willen kopen, beter dan die verschrikkelijke IVA �persoonlijkheden� elders.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ervaring als nieuwe klant bij Broekhuis Ijsselmuiden.

Na jaren klant zijn geweest bij Autopalace Meppel, en na onze verhuizing naar Zwolle, hebben wij een Peugeot gekocht bij Broekhuis Ijsselmuiden. Een gelijkwaardige vestiging als Meppel met korte lijnen. Zijn vriendelijk en enthousiast ontvangen. Hendrie van de Poll nam alle tijd voor ons en gaf een goede uitleg van de auto. Ook had hij geregeld dat wij een proefrit konden maken in een gelijkwaardige model. Alles goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd tevreden

Keurig ingelicht over wat er moet gebeuren, nooit onverwachte onaangename verrassingen. Vriendelijke, meedenkende mensen in een bedrijf waar we al vele jaren komen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kosten dit maal tegenvallend

+ Goede berichtgeving omtrent afspraak. + Redelijk eenvoudig voor client. - Kosten ditmaal, bougies na ca. 4500 km vervangen, ad �140,-.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nog meer service dan verwacht.

Van tevoren kreeg ik keurig een bericht over de kosten. Als je de auto achterlaat voor een reparatie of een beurt krijg je een leenfiets mee naar huis. Zelfs de mogelijkheid van een e-bike.

  • Aanbevelen? Ja
10

elke keer weer tevreden naar huis

Ik heb mijn camper in onderhoud bij Broekhuis Peugeot Ijsselmuiden. Steeds opnieuw ga ik tevreden naar huis. Je weet precies waar je aan toe bent. Wat moet of kan gebeuren wordt altijd in overleg bepaald. De vriendelijkheid straalt van de mensen af. Kortom, zeer aanbevolen. Een tien!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed

Kan mij niet meer vinden in die werkwijze.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed

Goede service Goed meedenken Afspraken worden goed nagekomen Erg prettig; van tevoren wordt met mij contact opgenomen over zaken die noeten gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en heldere afspraken

Goede uitvoering van jaarlijkse beurt. Kosten zijn inzichtelijk en meerprijs voor extra werkzaamheden wordt vooraf afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Klantgericht en goede service. Voor mijn Zafira gekozen voor de Broekhuisbeurt met APK. Netjes gebeld over de geconstateerde zaken en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Auto stond voor een apk en jaarlijkse beurt gepland. Ik zou de auto brengen maar accu bleek leeg te zijn. B 1 telefoontje naar broekhuis en deze kwam de auto halen. Auto kreeg zijn apk en jaarlijkse beurt en kreeg later op de dag keurig een bericht dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. De auto rijd weer prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een geweldige service

Wij worden altijd zeer goed geholpen met onze auto. Daarom komen we er altijd graag terug en hebben we onze nieuwe auto ook weer naar volle tevredenheid bij Broekhuis IJsselmuiden aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De monteurs staan altijd voor ons klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en zeer klant vriendelijk

Ik kom hier al jaren en hoop dat ook in de toekomst te mogen doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

H��l tevreden!

H��l tevreden over onderhoud, afspraken en persoonlijke betrokkenheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Opdracht correct uitgevoerd

Ben al jaren klant bij Broekhuis Opel

  • Aanbevelen? Ja
10

9

Prima service en onderhoud uitvoering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, professionele en duidelijke informatie en werkzaamheden.

Ik ben op een duidelijke en goede wijze op de hoogte gebracht van hetgeen uit de APK en jaarlijkse beurt naar boven kwam. Ook duidelijke inschatting van de prijs en er werd goed meegedacht met mijn wensen en mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Geweldige klantenservice. Fijne verkoopster. Goede uitleg en alle tijd voor ons ! BEDANKT

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer prima onderhoudsbeurt en APK

Goede informatie wat er gedaan moest worden. Alles goed uitgelegd. Prima weer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Ik werd gebeld voor overleg De werkzaamheden werd uitgelegd. Er stond een leenfiets..

  • Aanbevelen? Ja
5

ben niet tevreden

een update na mijn eerste beoordeling. die gaat van 4 naar 5. mijn lage beoordeling was reden voor Broekhuis om een bericht te sturen. Er zou contact met mij worden opgenomen. Dat contact opnemen bestond uit een mail, lekker makkelijk. Bj mij is contact opnemen bellen met de persoon en bespreken hoe je aan de lage score komt. Ik heb zelf maar contact opgenomen en gezegd dat ik het antwoord een vestigingsmanager onwaardig vond. De auto was voor aflevering door de wasstraat gehaald in Leusden prima heb ik gezegd dan is dat een beetje mislukt. Wat ik heel kinderachtig vond is de opmerking over de 230V losse lader, dat had ik kunnen weten toen ik bij de auto keek en de lader was niet aanwezig had ik kunnen weten dat deze er niet bij zat. Ik heb gevraagd waarom de manager het niet gemeld heeft toen we over een 230V lader spraken, waarom heb je niet gezegd die zit niet bij deze Opel. Ik ben leek voor het zelfde geld ligt de lader elders. Wel heb ik in de mail bevestigd gekregen dat ook deze import auto een nieuw en zwaarder batterij pakket krijgt met dan weer 5 jaar garantie. Ja een import auto heel vervelend als je geen Duits kent. Ik heb gevraagd om een Nederlands instructieboekje maar die is niet te vinden binnen de Broekhuis organisatie. Maak een account aan en dan kun je een boekje downloaden zeiden ze bij Broekhuis. Maar liefst 264 pagina's telt zoiets en het schiet toch ook niet op met een digitaal instructie boekje. Ik zelf werk bij een dienst verlenend bedrijf en het zou mij de duvel doen als ik niet aan zo'n boekje kon komen. maar bij Broekhuis is dat anders als het niet lukte hoorden ze het wel. Dan de sleutel, op dit moment 26-03-2022 nog steeds geen reserve sleutel, heel vervelend. Ze hebben nog geen eens gebeld of de auto wel beviel. ik heb veel goedkopere auto's gekocht waar de verkoper na terug belde of de auto wel beviel, Broekhuis niet. Tot zover mijn ervaring met Broekhuis IJsselmuiden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Goede contacten met de receptie en met de mensen in de werkplaats. Gelukkig blijven de auto Palace medewerkers na de fusie het aanspreekpunt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Tja, wat zal ik zeggen….

Voordat mijn fiatje naar de apkxkeuring moest heb ik het een en ander nagelopen. De banden waren op spanning, het reservoir voor de ruitenwisservloeistof volledig gevuld ( met vloeistof tot -20 graden) en mijn ruiten erg goed schoongemaakt (ontvet en geen spikkeltje vuil te vinden). Vervolgens mijn ruitenwisserbladen goed gereinigd en geïnspecteerd. Geen ‘mankementje’ te vinden. Vervolgens getest of er bij het wissen ‘strepen’ ontstonden. Niets van dat alles. Word ik thuis gebeld dat er eigenlijk nieuwe ruitenwissers moesten komen. Niet dus. Bij het ophalen zei men dat er ‘strepen’ waren…. Niet dus. Daarna waren er ‘stukjes’ die losl zaken. Ook niet dus… Daar hou ik niet van. Geeft mij geen fijn gevoel

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kleiland 2

8271 RV IJsselmuiden

088 003 55 25

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.