Heel goed ervaren

Wij zijn prima geholpen bij vinden van een auto die aan onze wensen voldoet

Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent bij het vinden van jullie auto! Wij wensen u samen veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer flexibel en toegankelijk

Ze denken mee met de klant en willen de klanten niet onnodig op kosten jagen.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Ik ben rolstoel gebruiker, en gebruik een aangepaste auto. Door een val kon ik mijn rechter arm niet gebruiken, en dus ook geen auto rijden. De auto moest APK en een grote beurt krijgen. De auto is door jullie opgehaald, en weer netjes en schoon terug gebracht door Marcel. Dank jullie wel

Beste Teun, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar en veel beterschap! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Mijn probleem was niet opgelost

Auto sloeg vaak af Doorstart werkte niet. Gebeld op advis van de verkoper heb ik die functie uitgeschakeld Ik mag een keer langs komen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We zien je graag in onze vestiging, tot dan! Groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Klantgericht en deskundig

Vriendelijk en oplossingagericht personeel in zowel de showroom als in de garage.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Uitstekend geholpen uitermate tevreden

Bedankt Harrie, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

uistekende persoonlijke en deskundige aandacht rond de jaarlijkse beurt van mijn peugeot

uitstekende haal- en breng service. Zorgvuldig contact over extra kosten.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Duidelijk en goed

Vooraf goed geïnformeerd en dit goed nagekomen, top!

Bedankt Christina, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Goed geholpen, auto super afgeleverd!

Goede service, laagdrempelig contact en een tweedehands auto in nieuwstaat afgeleverd!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Goede service. Denken met je mee. Vriendelijk personeel.

Bedankt Bea, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Vriendelijk ontvangen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Vlotte service, goed meegedacht

Altijd prettig om 1 van onze auto’s voor onderhoud te brengen, helaas deze keer pakte het wat duurder uit….

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. We zullen bij een volgend bezoek weer voor je klaar staan. Graag tot dan! Groet, Broekhuis IJsselmuiden

nettejes behandelt

auto kopen bij jullie hebben wij netjes en fijn ervaren ; fijn geholpen en begeleid en uitleg van auto gehad een 10 krijgen jullie gr vd vegt

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met jullie aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Correct, vriendelijk en uitstekende service.

Na jaren klant te zijn bij Peugeot Autopalace in IJsselmuiden ervaar ik de overgang naar ‘Broekhuis’ als zeer geslaagd. De entree is verfrissend veranderd, maar het personeel is gelukkig hetzelfde gebleven. Ik hoop nog jaren klant te blijven bij jullie.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is gelopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Prima, precies zoals ik verwacht had.

Ik heb mijn auto hier al jaren in onderhoud. Tot volle tevredenheid! Vriendelijk en ervaren personeel ook al langdurig in dienst.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Op naar nog meer jaren waarin wij u graag zullen voorzien van onze service. Tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Vriendelijke personeel

Goed geholpen, tevreden met de auto, Er moest nog wat gebeuren aan de auto, Kon hem ophalen en zag dat ze hem gewassen hadden ☺️ bij ons in de straat zijn ze de singel aan het baggeren daardoor modderige spetters op de auto. Mijn dank Gr flik

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en weer lekker rond kunt rijden in je schone auto! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Beurt is goed uitgevoerd.

Jaarbeurs naar tevredenheid uitgevoerd. Auto weer schoon en goed weer kunnen ophalen.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Jouw review is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Uitermate tevreden!

Wij kregen de auto terug uit de werkplaats alsof hij weer als nieuw is, hartelijk dank voor de uitstekende service.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en de auto weer als niet eruit zag! Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen met het vinden van onze nieuwe Peugeot 208 Ashlin drost heeft geweldig speurwerk gedaan Service is zeer goed Uiters tevreden Vr groet fam weever

Top service en oplossing gerichtheid.

Mini cooper s in september vorig jaar gekocht. na diverse bezoekjes aan de garage door storingen is uiteindelijk het probleem gevonden. Deel computer is stuk door lekkage. Doordat de levertijd op liep van het onderdeel, eind februari 2023, is besloten om te kijken naar alternatieve. In de 1ste week van Januari is het gelukt om bij Broekhuis en goede vervangende auto te kopen. Ook weer Mini Cooper S. Alles is in goed overleg en wederzijds respect verlopen. Hierbij onze dank aan dhr Andre Montfrooy en de monteurs voor hun inzet. Graag deze review delen met de vestiging. vr gr, G.W.Eijk.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen je veel veilige en mooie kilometers in de nieuwe Mini Cooper. Groet, Broekhuis IJsselmuiden

Fantastisch geholpen en prima service!

Voor de eerste keer een onderhoudsbeurt, naar volle tevredenheid en komen ongetwijfeld weer graag terug als de auto er weer aan toe is.

Netjes en correct behandelt

Fijn en vriendelijk hebben ze me in Ijsselmuiden en in Rijssen ontvangen en te woord gestaan

goede en vriendelijke verkoopster, zeer fijn

prettige ontvangst, goede begeleiding en vriendelijk gesprek (niet opdringerig), ook goede informatie gegeven en ze nam de tijd om alles goed door te spreken, kortom zeer prettig.