Fantastisch, duidelijk en professioneel

Hele goede ervaring gehad met het kopen van een auto met deels financiering. Andre Montfrooy was zeer aardig en snel te bereiken via WhatsApp.

goed geholpen door Vicent vd Berg

Het was prima voor elkaar!!! En we waren zeer tevreden over hoe het allemaal gegaan is en hopen heel veel plezier aan onze "nieuwe" auto te beleven. We willen graag iedereen hiervoor bedanken!

Prima geholpen.

Vincent van den Berg heeft aankoop, aflevering en ook beantwoorden van latere vragen vlot, duidelijk en vriendelijk afgehandeld. Kan niet beter.

Betrouwbaar

Goede service. Prima personeel

Hoewel 110 km van mijn woonplaats prima geholpen

Ik was op zoek naar een jong gebruikte Hyundai Tucson Kwam terecht in IJsselmuiden en werd door André prima geholpen Ook de nazorg voor wat kleine dingen werd goed opgelost

Aangenaam

Leuk vlot personeel. Vak bekwaamheid. Attent. Verrassend welkomscadeautje gehad. Kortom .....een aanrader.

We zijn goed geholpen ,alles goed uitgelegd. En de auto is perfect afgeleverd

Dat ik zeker mensen stimuleer om naar Broekhuizen auto te gaan .

top

Klantvriendelijk, duidelijk en komt de afspraken na.

Ze doen wat ze beloven en je wordt telefonisch op de hoogte gesteld

Recent een auto gekocht bij Broekhuis Ijsseloord en erg vriendelijk geholpen. Uitgebreid de tijd genomen en goede service. Uitgezwaaid bij ophalen auto! Een andere auto kopen was nog nooit zo gezellig!

De vraag goed begrepen en uitstekend beantwoord.

Na problemen met de auto is er een heldere diagnose gesteld en besproken. Hierop is de keus gemaakt om de auto niet meer te repareren. Snel is er een alternatief voorstel gedaan voor een Broekhuis auto in Zwolle. Na een proefrit is besloten om deze auto te kopen. De volgende dag al kon de auto opgehaald worden.

Adviseuse was uitstekend.

Ashlin Drost heeft alles in het werk gesteld bij de verkoop van de Opel Mokka. Goede uitleg gehad van de auto. Zij heeft haar uiterste best gedaan om een Opel voor ons te zoeken. Fantastisch gedaan. Voorbeeld voor anderen.

Uitstekende ervaring

Bij de aankoop van mijn auto (occasion) bij Broekhuis IJsselmuiden had ik er alle belang bij zo snel als mogelijk de weg op te kunnen. Van Broekhuis het aanbod gekregen de auto voor dat moment aan een snelle check te onderwerpen om vervolgens wat later in de tijd alsnog een afleverbeurt in te plannen. Zo gezegd zo gedaan. Recent terug geweest voor de afleverbeurt. Top geregeld!

hele slechte communicatia tussen klant garage

heb gebeld .en zou teruggebeld worden maar is niet gebeurt

Afspraak is afspraak !

Bij aankoop andere auto prima begeleid en daarna alles volgens afspraken geregeld.

Keurige behandeling

Mijn auto moest een servicebeurt hebben plus APK keuring. Vanaf het moment van afspraak maken tot de dag van de servicebeurt prima voor elkaar. Keurig ontvangen bij de receptie, vriendelijk te woord gestaan. Gebeld over de additionele kosten, goede uitleg. En tot mijn verrassing ontving ik ook nog een Mobiliteitspas! ik ben erg tevreden.

Mooie vestiging met goed personeel

Fantastische service. Zeer tevreden!

zeer goed

auto ingeruild en andere gekocht in ijsselmuiden. . ben zeer tevreden qua service en zeer duidelijke uitleg van ashley.

Prima begeleiding bij aankoop en service

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Ook over de service ben ik erg tevreden. Auto heeft netjes een beurt gehad en alles verliep prima.

Auto liet lang op zich wachten maar prima afgeleverd

Heb een electrische opel mokka gekocht en ben tevreden over de service

Leuk bedrijf

Goede ervaringen met bedrijf .

Als altijd het bezoek als prettig en constructief ervaren

De ontvangst is altijd vriendelijk en de service uitstekend. Direct naar oplossingen zoeken, zowle voor de korte als de lange termijn.

Goed!

Ik zou Broekhuis zeker aanraden. Goeie / snelle communitie

Zeer vriendelijk personeel. en perfecte service.

voor mij een perfecte garage, wat betreft. Correcte afspraken. Service. Onderhoud. Aflevering.

Voortreffelijk

Alles was goed. Vooral de grondige check vooraf

Kleiland 2

8271 RV IJsselmuiden