Afspraak is afspraak !

Bij aankoop andere auto prima begeleid en daarna alles volgens afspraken geregeld.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat alles volgens afspraak is geregeld en u prima begeleid bent bij de aankoop van een andere auto is voor ons heel fijn om te zien. Daar doen we het voor! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Keurige behandeling

Mijn auto moest een servicebeurt hebben plus APK keuring. Vanaf het moment van afspraak maken tot de dag van de servicebeurt prima voor elkaar. Keurig ontvangen bij de receptie, vriendelijk te woord gestaan. Gebeld over de additionele kosten, goede uitleg. En tot mijn verrassing ontving ik ook nog een Mobiliteitspas! ik ben erg tevreden.

Beste Kirsten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen, dit waarderen wij enorm! We zijn erg blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen voor u bij ons in IJsselmuiden. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Mooie vestiging met goed personeel

Fantastische service. Zeer tevreden!

Bedankt Berinda, voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

zeer goed

auto ingeruild en andere gekocht in ijsselmuiden. . ben zeer tevreden qua service en zeer duidelijke uitleg van ashley.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Dat u zeer tevreden bent over de aangeboden service en duidelijke uitleg van onze collega doet ons goed om te zien. Veel rijplezier en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Prima begeleiding bij aankoop en service

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Ook over de service ben ik erg tevreden. Auto heeft netjes een beurt gehad en alles verliep prima.

Bedankt Ronald, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Auto liet lang op zich wachten maar prima afgeleverd

Heb een electrische opel mokka gekocht en ben tevreden over de service

Gefeliciteerd Henk, met uw mooie Opel Mokka. Wij zijn blij te zien dat u tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer en veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Leuk bedrijf

Goede ervaringen met bedrijf .

Beste Margreet, Dank u wel voor het delen van uw goede ervaring. Daar doen we het voor. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Als altijd het bezoek als prettig en constructief ervaren

De ontvangst is altijd vriendelijk en de service uitstekend. Direct naar oplossingen zoeken, zowle voor de korte als de lange termijn.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goed!

Ik zou Broekhuis zeker aanraden. Goeie / snelle communitie

Bedankt Jessica, voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en u Broekhuis aanraadt! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer vriendelijk personeel. en perfecte service.

voor mij een perfecte garage, wat betreft. Correcte afspraken. Service. Onderhoud. Aflevering.

Bedankt Cees, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zulke mooie woorden heeft voor onze vestiging. We zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Voortreffelijk

Alles was goed. Vooral de grondige check vooraf

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goede service, prettige mensen

Onze auto hier ingeruild, en er een redelijke prijs voor gekregen. Aflevering van de gekochte gebruikte auto verliep ook naar wens. Stond er mooi bij te glimmen, en de lichte beschadiging was mooi weggepoetst.

Beste Gert, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer netjes behandeld en goede aflevering

Beste Aart, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Het wachten waard!

Ik heb 14 maanden op mijn nieuwe Peugeot 308 gewacht, mei 2022 besteld en juli 2023 afgeleverd. Wat een verassing dat hij ineens snel geleverd ging worden en wat een coole auto met alles er op en eraan! Goed geholpen en meegedacht door het team van Broekhuis IJsselmuiden! Op naar vele veilige km’s met veel rijplezier

Bedankt voor deze leuke review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de mooie Peugeot 308. Ook wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer tevreden over de jaarlijkse onderhoudsbeurt!

Alles volgens afspraak en naar wens gegaan!!!

Beste Marja, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Vakkundig en vertrouwd

Alle overeengekomen werkzaamheden zijn uitstekend en op tijd uitgevoerd.

Beste Aart, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Verrassend passend bij wat we nodig hadden!

Al heel lang reden we (verschillende) nieuwe Japanse automerken. We kopen deze auto's particulier. Gebreken aan onze laatste nieuw aangekocht Nissan Qashqai én de slechte communicatie van de dealer (lees werkplaatsmonteur senior van de receptiebalie), heeft ons doen besluiten in te ruilen op een heel ander merk. Ondanks de bemiddeling van Nissan Nederland waren we klaar met deze garage. Totaal nieuw voor ons was Broekhuis. We kochten een Citroen in Apeldoorn. Te ver bij ons vandaan en dus was locatie Zwolle het best passend. Helaas waren er kleine gebreken (kinderziektes). De manier waarop dit bij Broekhuis Citroen Zwolle is opgepakt was teleurstellend. Eerst verkeerd gekeken in het communicatie systeem. Toen verkeerd besteld. Al met al 3 x terug moeten komen voordat het klaar was. Nu overgestapt naar locatie IJsselmuiden (Peugeot); de jaarlijkse beurt. Kan niet anders zeggen; heel erg goede communicatie, gericht op best passende oplossingen. Als klant fijn te merken dat, wat je gezegd gehoord wordt. Dank daarvoor. Wij komen zeker terug voor de nieuwe jaarlijkse beurt.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Uitmuntend

Zeer (vak)kundig, vriendelijk, snel en meedenkend geholpen door Joey Cardozo. Blij met de overstap naar automaat, die Joey als proefrit voorstelde, en een auto met de gewenste fijne stoelen(AGR), Opel Crossland.

Bedankt Max, voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Joey. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goed onderhoud,snelle service en vriedelijke met je meedenkende mensen.

Ben al jaren tevreden klant bij Peugeot en voor mij is dat na de fusie met Broekhuis niet anders geworden.

Bedankt Joke, voor deze mooie review. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u verlopen is. Graag blijven wij u voorzien van onze service, op naar de volgende jaren! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Geweldig goed geholpen!!

Een Fiat Panda automaat gekocht met behulp van Ashlin Een accurate verkoopster, die ons overal bij geholpen heeft. Ze weet van aanpakken. We kregen ook nog 2 nieuwe banden en nieuwe matten in de auto. Alles heel goed geregeld en daar ben ik haar dankbaar voor. Een bedrijf waar je gelijk een goed gevoel bij hebt. Een aanrader!!

Bedankt voor deze mooie review en compliment voor onze collega. We zijn blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goede communicatie

Vooraf aan een jaarbeurs ben ik prima op de hoogte gehouden van de te verwachten werkzaamheden en de daarbij horende kosten.

Bedankt Arie, dat u uw ervaring met ons deelt. Wat fijn om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen bij ons op de vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer klantgericht en klantvriendelijk. Meedenkend en snelle afhandeling. In één woord Top verkoopster.

We zijn erg blij om te zien dat u deze mooie review voor ons heeft ingevuld, bedankt! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Geweldig.

Onze ervaring was uitstekend, wij kochten op basis van vakmanschap en vriendelijke mensen een prachtige auto. Mooie showroom om te zien.

We zijn erg blij om deze mooie review van u te mogen ontvangen. Wat fijn om te lezen dat uw ervaring uitstekend is! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Servicegericht!

Prima, zoals ik gewend was.Een wat betere inschatting van hoe lang het werk zou duren was wel fijn geweest en dat ik de wasbeurt zelf moest laten doen (wel met tegoedbon)vond ik ook minder geslaagd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor uw feedback! Dit waarderen wij enorm. Wij zullen bij een volgend graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Primaal

Altijd vriendelijk

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden