prima geholpen en een goede service

Prima geregeld

Mijn onderhoudsbeurt prima geregeld. Goed overleg wat er moest gebeuren en geen verrassingen achteraf. Ik heb vertrouwen in mijn garage !

Super contact

De wachtruimte was saai, voor het overige tevreden

Positief

Professioneel bedrijf met prettig terzake kundig personeel

Professioneel bedrijf met prettig terzake kundig personeel

Prima service en communicatie

Heldere uitleg over de te verrichten werkzaamheden, snelle update over het verloop ervan en reparatie binnen de afgesproken tijd.

Betrokken en zorgvuldig en klantgerichtt

Zie boven

kan altijd beter

leen auto was niet voor handen .

Goed werk geleverd, helaas was het nieuwe nummerbord iets te hoog geplaatst waardoor de kofferbak niet geopend kon worden. Gelukkig merkte ik dat direct en werd het euvel direct verholpen.

Auto was zelfs gewassen.

Prima onderhoudsbeurt en apk. Prijs volgens afspraak.

Ik ben benieuwd

Na een uitgebreid gesprek met de vestigingsdirecteur ben ik benieuwd naar de service in de nabije toekomst. De excuses geven deze klant in ieder geval weer goede moed.

Voldoende uitleg en op voorhand een offerte

PRIMA

ALLES GAAT GOED, NETJES EN DEGELIJK.

Mijn auto rijdt prima.

Ik moet afgaan op mijn vertrouwen in de medewerkers in de garage, zelf heb ik niet gezien hoe en wat ze met mijn auto gedaan hebben.

Goede ervaring en goed contact met werkplaats. Uitstekende haal en breng service

Goede service met inzicht in kosten

Vriendelijke service, waarbij altijd een leenfiets klaar staat ook al vergeet je dit te vragen. Ik waardeer ook met duidelijke inzicht en communicatie in de prijs en gerepareerde/gecontroleerde onderdelen.

Wisselende ervaring

Goede communicatie tussen bedrijf en klant is erg belangrijk gebleken.

keurige service

geen verrassingen, alles goed en duidelijk uitgelegd

Nette behandeling.

Afspraken correct en vriendelijk afgehandeld.

Prima garage, service-/klantgericht

Heb al enige jaren ervaring met deze garage. Uitstekende ervaring, ook in geval van garantie cq. terugroep-acties.

Redelijk

Achter de receptie mag het personeel wat accurater en representatiever zich opstellen, monteur verontschuldigde zich nog erover!! We kregen de auto netjes gewassen en van binnen schoongemaakt weer mee, Top

Professionele aanpak en uitvoering van auto reparatie

Uitstekend idee eerst de diagnose met de klant te bespreken voordat begonnen wordt aan uitvoering van controle van jaarlijkse autobeurt. Klant heeft hierdoor een duidelijk beeld van uit te voeren werkzaamheden en inzicht van de reparatie kosten. Een zeer professionele aanpak en uitvoering van wat gedaan moet worden aan de auto!

Positief

I.v.m. de klantvriendelijkheid blijf ik naar Deventer komen i.p.v. Apeldoorn

Uitstekende service

Uitstekende service bij ontvangst, onderhoud en afronding servicebeurt. Zeer klantvriendelijke medewerkers!