Fijn en netjes geholpen

Contact is telefonisch en real live erg fijn. Rob neemt de tijd voor je om alles uit te leggen en je te helpen. Duidelijke instructies voor alles. Je weet waar je aan toe bent

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Rob. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Prima behandeld . Er werd netjes overlegd over meerwerk en prijsopgave.

Beste Mart, Bedankt voor uw positieve review voor onze service. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Prima werk geleverd in goed overleg

Prima werk geleverd in goed overleg, met duidelijke beschrijving van het probleem en de opties om uit te kiezen

Beste Harrie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Gewoon goed afspraken worden nagekomen Prijzen zijn duidelijk. Geen verrassingen achteraf omdat je van te voren wordt geïnformeerd

Bedankt Sander, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

klantvriendelijk

Denkt met de klant mee, zodat keuze maken betrouwbaar wordt.

Bedankt Sonja, voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Na wat haperingen bij de start, kwam het toch nog goed.

De gekochte auto liet ons na 1 dag al in de steek. Broekhuis heeft dat dezelfde dag nog opgelost, maar excuses bleven op dat moment uit, jammer. In telefoongesprekken de dagen erna heeft Broekhuis de oorzaak uitgelegd en excuses aangeboden. We zijn tevreden met de nieuwe auto.

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Vriendelijke personeel en heel bekwaamde monteurs.

Bedankt Tonnie, bedankt voor dit mooie compliment! Wij staan bij een volgend bezoek weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Kan mij niets meer wensen

Goede communicatie, nette afhandeling en een marktconforme prijs.

Beste Brian, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat het bezoek is bevallen. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Deventer

Goede service, prettige communicatie

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Deventer

Beleeft

Netjes behandeld

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Deventer

Na gesprek goede afhandeling

Goed gesprek gehad. Er zijn zaken fout gegaan. Is goed opgelost J. Veldman

Beste Johanna, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Fijn geholpen bij de koop van mijn nieuwe 208

Ik ben door de verkoper, Sven Broekhuis, netjes en vriendelijk geholpen. We hadden direct al via mail een prettig en snel contact over het maken van een proefrit met een aantal auto's en toen ik mijn keuze gemaakt had heeft hij de verkoop goed en prettig afgerond. Over het algemeen word ik bij Broekhuis altijd fijn geholpen en wordt er goed naar je geluisterd, wat ik als klant belangrijk vindt. Daarom heb ik nu na 8,5 jaar opnieuw een Peugeot 208 bij deze dealer gekocht en blijft mijn auto ook bij Broekhuis (Deventer) in onderhoud. Ik geef een 9 omdat er altijd nog wel ergens een klein puntje ter verbetering is en blijft en dat houdt je scherp ;-).

Bedankt Annick, voor je mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Deventer

Heel goed!

Klantvriendelijk en goed!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Deventer

De verkoper van Broekhuis is erg vriendelijk en dacht ook goed met ons mee. Uiteindelijk met zijn hulp.hebben wij een mooie auto kunnen kopen een Peugeot 2008. Een erg fijne auto. Voordat wij een proefrit konden maken moest de auto uit Raalte komen want daar stond de auto. De auto reed enorm fijn. En we besloten de auto te kopen. De tijd om de auto rijklaar te maken was maximaal 2 weken. Maar 1 week na de proefrit was de auto al rijklaar.

Bedankt Gradus, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Deventer

Goed voorgelicht, prima geholpen.

Zoals gezegd, goed voorgelicht en prima geholpen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Goed geadviseerd!

Goed geadviseerd en keurig te woord gestaan en alle afspraken zijn nagekomen.

Bedankt Erik, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Deventer

Prima geholpen

Snelle service en goede communicatie. Er moest veel aan de auto gebeuren maar hij was weer snel beschikbaar. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Zijn goed geholpen, prima service.

Worden altijd goed geholpen en duidelijke uitleg over de auto.

Deskundig, klantvriendelijk, betrouwbaar

Word vriendelijk ontvangen, Luisteren naar wat er moet gebeuren en geven advies , voeren deskundig uit wat gedaan moet worden en informeren je vooraf naar de te verwachten kosten.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Voor mij een fijne betrouwbare garage.

De vriendelijke behandeling van het personeel, is ook zeer aangenaam. Na een kleine of grote beurt , zo fijne schone auto terug, geweldig. Kortom jullie zijn al jaren mijn steun en toeverlaat ,van de verschillende auto's Vriendelijke Groeten Anne Visser-Tax

Bedankt Anne, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Deventer

Duidelijke uitleg over uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan. Auto werd keurig verzorgd weer opgeleverd.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Broekhuis Deventer: een 100% klantgericht autobedrijf en zeer competent!

Voordat aan de auto wordt gewerkt, wordt eerst balans opgemaakt wat gedaan moet worden en wat gedaan kan worden. Dan wordt contact opgenomen met de klant (e-mail) en de klant beslist uiteraard welke werkzaamheden worden uitgevoerd, met prijsopgave! Dus nooit achteraf financiële verrassingen. Als de reparaties zijn uitgevoerd, wordt dat telefonisch gemeld en staat de auto - gereinigd van binnen en buiten -(bravo!) weer voor gebruik klaar.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is gelopen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

altijd goed

prettige mensen achter de balie en altyd behulpzaam zelfs voor domme onhandige vragen. En afspraak is afspraak en bij bijzonderheden wordt er altijd contact opgenomen.

goede service en afspraken worden nagekomen

Broekhuis Deventer komt zijn afspraken en toezeggingen na. De service is uitstekend en vriendelijk. Goede adviezen m.b.t. het onderhoud, welke overigens goed en vakkundig is uitgevoerd en ik had weer een gewassen auto terug.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Deventer

Fijne vriendelijke service

Deskundig en eerlijk advies, vriendelijke mensen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer