Professioneel bedrijf met transparantie en kwaliteit hoog in het vaandel

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en wat het kost. Toen men mij belde dat ik de auto kon ophalen werd er weliswaar in eerste instantie een hogere prijs genoemd, maar toen ik aangaf dat dit niet was aangegeven, heeft men het nagekeken en inderdaad de initieel opgegeven prijs aangehouden.

Beste Geert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Geen fijne bejegening aan de balie

Onlangs mijn auto voor de eerste onderhoudsbeurt gebracht. De auto is exact één jaar oud en heeft nog geen 6000 kilometer gereden. Allereerst valt mij de prijs van deze beurt tegen. Een interieurfilter? Een additief voor het reinigen van de motor.. tja wat zal ik ervan zeggen. iemand die 12.000 kilometer in een jaar rijdt, maakt deze kosten ook niet na een half jaar. Ik vind dat er hier niet wordt meegedacht in de zin van een interieurfilter doen we nu niet, maar volgend jaar. Op de bon die ik voorafgaan moest tekenen (toen ik de auto bracht) stond een ander bedrag dan hetgeen ik uiteindelijk moest betalen. Toen ik daar wat over vroeg zei de mevrouw aan de balie, daar moet je niet naar kijken. Dit vind ik vreemd want ik moest die bon wel tekenen zodat ze aan mijn auto mochten werken. De manier hoe die mevrouw reageerde bevalt mij in zijn geheel niet. Ik mag toch vragen waar dat verschil in zit? En als ik het niet mag zien, laat het mij dan ook niet zien. Deze mevrouw heb ik in de afgelopen zeven jaar dat ik bij deze garage kom niet eerder gezien. Ik vond het gewoon niet fijn hoe zij mij te woord stond en dit in combinatie met discutabele kosten die in rekening zijn gebracht bij een auto van één jaar oud met 6000 kilometer op de teller vraag ik mij af of ik volgend jaar mijn auto nogmaals naar dit bedrijf breng.

Fijne service

Via een autosite een afspraak gemaakt om een occasion te bekijken. Meteen een prettige gevoel bij de verkoper en hij heeft ons erg fijn geholpen. Geduldige man! Ze hebben er alles aan gedaan om de auto voor onze vakantie klaar te krijgen en hij werd keurig schoon en netjes afgeleverd.

Gefeliciteerd Marlies met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

eerste indruk prima

verder kan ik er nog weinig over zeggen

Bedankt Maarten, voor het delen van uw eerste positieve ervaring. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Duidelijkere terugkoppeling naar klant.

De communicatie kan beter, helaas zit ik tussen 2 partijen in dus kan Broekhuis hier niet helemaal de schuld in geven 2x geweest 1e maal voor vervanging van het motorblok 2e maal voor een onderhoudsbeurt. Jesper van de service balie doet er alles aan om een klant tevreden te houden.

Beste Benjamin, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij danken u vriendelijke voor uw feedback. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. Wij zien u graag de volgende keer weer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Tevreden

Ik kan niet anders dan tevreden zijn. Elke andere kwalificatie zou ongeloofwaardig zijn.

Beste Giel, Bedankt voor uw positieve review! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Snelle en goede service

Snelle en goede service, blij met de Plus pas

Bedankt Daphne, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Matig

Niet echt top, diverse strubbelingen voor we de auto daadwerkelijk op konden halen Wil graag een uitgebreide handleiding ipv de erg korte versie die in het kastje ligt Verder maken de ruitenwissers voor een piepend geluid bij gebruik Verder rijdt de auto prima

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij hebben de handleiding voor u besteld en hebben een afspraak gemaakt om de ruitenwissers te repareren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Top service!

Uitstekend geregeld bij Broekhuis Peugeot in Apeldoorn

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Deskundig en klantvriendelijk.

Ben al ruim 12 jaar klant bij deze Peugeot vestiging in Apeldoorn, De werkplaatsmedewerkers zijn vriendelijk, flexibel en denken mee in oplossingen. De monteurs zijn deskundig en bekwaam. Erg tevreden, een 10!

Beste Paul, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Wel goed geholpen

Alleen gebruikers instructie op internet beperkt. Nog wel hulp nodig.

Bedankt Rob, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het fijn om te zien dat u aangeeft goed geholpen te zijn. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Fijn en goed geholpen. Vriendelijke en professionele medewerkers. Goede service en denken met de klant mee. Geen onverwachte kosten doordat er prima overleg is tussen medewerkers en klant.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega's. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Klantvriendelijkheid

Zeer goed geholpen .Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en heb een fantastische auto gekocht.Erg blij mee.

Beste Sandra, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima ondersteuning

Ook na een week rustig de tijd voor meer uitleg en app

Beste Hugo, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Auto gekocht

Alles naar tevredenheid geregeld.

Hartelijk bedankt Hans, voor uw beoordeling. Daar doen we het voor! We zijn erg blij om te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld voor u bij ons op de vestiging. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima garage!

Heldere afspraken die na worden gekomen bij de APK keuring. Vooraf hebben ze ons gemaild en ook gebeld voor de kosten en wat er gerepareerd moet worden.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

super fijn geholpen toppie

fijn bedrijf en goed geholpen

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goed service

Auto voor het eerst voor onderhoud gebracht. Ben goed te woord gestaan door de medewerkers. Transparante en eerlijke prijzen. Per mail werd ik tijdig geinformeerd over de geconstateerde andere gebrek met meteen erachter de kosten ervoor. Telefonisch nog toelichting gekregen. Al met al ben ik tevreden met de service, klantvriendelijkheid en flexibiliteit.

Bedankt Haci, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Heel vakkundig en goed geholpen

Heel prettig

Prima services, maar wel even mee moeten denken

Afspraak voor vrijdag maar reparatie kon niet worden uit gevoerd mededeling woensdag klaar. Woensdag 16:00 uur bellen. Auto vergeten en werd die vrijdag gerepareerd. 2 dagen extra vervangende auto. Zaterdag op weg naar Duitsland begon bij wegrijden gelijk een motor storing te branden. Gelijk om 9:00 uur naar garage. En werd toen gelijk nagekeken en uitgelezen. Was een stekker losgesprongen die de storing veroorzaakte dit is gelijk verholpen.

Beste David, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn blij te zien dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

De klant belofte dat er altijd een oplossing zal zijn bij tegenvallers volledig waargemaakt.

Al weer even geleden ruilde ik mijn oude diesel 3008 in voor een mooie opvolger. Ook weer een 3008. Echter, er doken onverwachte tegenvallers op door gekke storingen. Ik dacht eerst even dat het aan mij lag maar dat bleek toch niet zo te zijn. De garage was er ook zelf verlegen mee. Deden er echt alles aan. Maar door dit alles was de glans bij deze aankoop er voor mij wel wat van af. Dit heb ik voorgelegd aan de directie en die snapte dit volkomen. Hieruit volgde een prachtig aanbod om de betreffende auto om te ruilen in een jongere 3008 met een zeer schappelijke verrekening. Het gevoel van teleurstelling heeft plaats gemaakt voor een gevoel van waardering.

Beste Rob, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat de teleurstelling plaats heeft gemaakt voor waardering. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

heel prettig geholpen

ik ben heel prettig geholpen.

Beste mevrouw Boerkamp, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u heel prettig bent geholpen bij ons in Apeldoorn. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Ik voel me thuis bij Broekhuis !

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail, sms, of whatsapp als er onverwachte reparatiekosten zijn, en dan zelf de keus hebben of je het wel of niet laat uitvoeren. Zeer vriendelijk personeel, en er gelden normale prijzen. Dus hier een zeer tevreden klant.

Bedankt Ruud, voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Wat fijn om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen zeer tevreden bent. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

zeer goede ervaring

Keurig behandeld en auto zeer netjes afgeleverd zeer vriendelijke verkoper

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Plezierig te woord gestaan. Goede uitleg over de werkzaamheden. Auto kan er weer een jaartje tegenaan