Hele goede service!!

Door Sven in tijden van schaarste aan een goede omvormer geholpen voor een goede prijs. Komt na wat hij belooft: vandaag besteld = morgen in huis. Top service! Nogmaals dank Sven!

Bijna perfect

Fijne partij, hadden helaas geen onderconstructie. Al is het wel een mooie tool om een heel pakket te kunnen samenstellen.

Fijne partij

Snel en overzichtelijk

• Product voldoet aan verwachtingen

Normaal prijsbeleid. Goede/snelle bezorging. Nog binnen 3 weken deze in deze drukke energiemarkt.

Doet wat er staat

Goede website om een volledige set samen te stellen. Van bestelling tot levering ging het soepel. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Compleet

Complete set. Top! Enige nog even om de hoek bij de elektricien een aardedraad halen

1 levering en klaar

Alles was binnen in 1 levering. Panelen omvormer kabels onderconstructie. Compleet en binnen 3 weken geleverd.

Ze doen wat ze beloven

Op de website is alles goed te vinden. Op de afgesproken dag is het geleverd.

Complete set geleverd

Alle producten goed binnen op de afgesproken datum en tijd. Met mij hebben jullie een terugkomende klant!

Goede levering

Correcte en goede levering van al het materiaal

Perferct

Deze partij zal ik absoluut aan raden. Mijn zonnepanelen set met de configurator gemaakt en besteld bij Sunny.nu. Alles perfect optijd binnen.