Filters

4

Kopersbegeleiding slecht

Zie eerdere opmerkingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
8

Mooie woning van hedendaagse kwaliteit

Op zich goede ervaring. Communicatie tijdens bouw kon accurater, vaak algemeen en daardoor niet altijd helpend. Data rondom oplevering slecht gecommuniceerd. Woning is mooi en volgens verwachting. Weinig punten en bijna goed opgelost. Wat twijfels over vocht in berging. Vertrouwen is er niet 100 % rondom dit probleem. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
1

Een niet meedenkend en niet communicerend onbekwaam bouwbedrijf.

Voor de kritische ondernemende mens, koop een kavel en bouw zelf maar nooit met ADSR. Onbegonnen werk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
6

Hectisch opstart en beperkte toegankelijkheid bouwplaats

Zeker het begin was (te) hectisch. En moesten teveel keuzes in te korte tijd worden genomen. Daarna was het lang wachten en waren de vorderingen alleen vanaf een afstandje te volgen. Alleen toegang op 2 kijkdagen, voorschouw en oplevering. Beperking van keuzes bevordert natuurlijk de eenduidigere/collectievere inkoop en bouw. Maar wat meer opties en flexibiliteit zou wenselijk zijn. Ook zijn niet alle zaken praktisch ingedeeld. Zo zijn er erg veel ramen en erg veel buizen die te pas en te onpas in de weg zitten in de technische ruimte en sanitair ruimtes. Verder een moderne woning waar we jarenlang plezier van gaan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
2

Aannemer die erg moeilijk doet en niet klantgericht werkt

Communicatie gaat erg moeizaam, meerwerken die niet op de lijst staan zijn niet bespreekbaar, Klant wordt weggezet als niet ter zake kundig. Afwerking is matig, bij commentaar krijg je het slappe excuus dat het moeilijk is om aan personeel te komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
7

Prachtig huis, goed gebouwd, maar vraagt wel alertheid van de koper naar de bouwer

zie hierboven. Op detailniveau is meer kwaliteitscontrole op z'n plaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
3

Dramatisch

Als ik alle punten op moet schrijven waar ik ontevreden over ben dan ben ik morgen nog aan het schrijven. Als je het echt wilt weten dan hebben jullie het telefoonnummer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
7

Hmmmm

Verder niets te melden

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
5

Technische deskundig en goede bouwer, communicatie en rond oplevering is een aandachtspunt.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

Een halve ster, omdat nul niet mogelijk is.

Voor de prijs die we betaalden mochten we meer verwachten: betere kopersbegeleiding, betere communicatie, en betere kwaliteit. Dat kregen we niet, want maar één conclusie mogelijk maakt: ADSR is niet geïnteresseerd in het belang van haar klanten, maar spant zich in om de minimaal toegestane kwaliteit te leveren, terwijl je wel de hoofdprijs mag overmaken op de bankrekening van ADSR. Je droomhuis kopen zou leuk moeten zijn, maar ADSR heeft die pret flink minder gemaakt, en dat zou het bedrijf zich mogen aantrekken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

***

***bende bij de oplevering

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
1

Slechte communicatie, veel veranderingen, weinig flexibiliteit in wensen.

Weinig tot geen communicatie, wordt slecht op de hoogte gehouden van veranderingen doe voor jou van toepassing zijn. Oplever punten worden niet opgeschreven alsof ze niet bestaan. Duurt lang voordat er iets opgepakt wordt. Antwoorden zijn algemeen en er wordt niets gedaan met verzoeken. Geen flexibiliteit en verschillende afspraken met de kopers (bv oplevering vervroegen bij de 1 wel en de ander niet). Bij aanpakken van opleverpunten worden andere punten veroorzaakt (bv oprit werd geheel open gegraven omdat zwerfkast nog weg moest). Afspraken worden niet nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedrijfsgegevens

Elementweg 2

4706 NN Roosendaal

+31 165 560 602

[email protected]

Over Bouwnu

Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.