Klantgerichte organisatie met hoog service level

Sinds wij met Steam werken ervaren wij een prettig contact, hoog service level en up-to-date platform. De mogelijkheden binnen Steam zijn legio en uitermate goed ingericht voor callcenter en klantcontact activiteiten. De helpdesk staat je direct te woord als je op een andere manier data uit het systeem wil halen en is altijd correct en vriendelijk. Niets is teveel moeite! Codelogic/Steam is een fijne partner om mee samen te werken.

TOP

Blij om al 6 jaar samen te werken met codelogic.

Handige tool waar alles mee kan

Ik ben een sales gedreven man en zeker geen techneut. Desondanks bouw ik volledig zelfstandig projecten. En kom ik er even niet uit is de helpdesk zeer deskundig…

Over Steam-connect

Wij zijn Codelogic, trotse ontwikkelaar van Steam-connect: dé innovatieve software oplossing voor klantcontact. Met een gemotiveerd team van bijna 60 gedreven professionals, in Beverwijk, Tanger en Aachen, bouwen wij dagelijks met veel passie en toewijding aan onze droom: “Creëer een wereld waar klantcontact optimaal is. Altijd, overal en via elk kanaal”. Honderden bedrijven in 9 landen maken al gebruik van Steam-connect voor hun klantcontact. We werken als een team met de juiste mensen, partners en leveranciers. We luisteren, onderzoeken en anticiperen op gebruikers- en marktbehoeften. We overtreffen verwachtingen.