Geen loze beloften. Altijd op de afspraak

Steam van Codelogic. Een doeltreffende en performante tool voor telesales. Support is technisch top. En oplossing bij problemen binnen de 24 uur.

Mooi systeem

Mooi systeem, kan erg veel.

Beste callcentersoftware op de markt

We werken al ondertussen 6 jaar met Steam. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat we voor elke klant Steam perfect op maat kunnen gebruiken. Daarnaast is de stabiliteit de laatste tijd erg hoog en worden we goed ondersteund door het support team.

Klantgerichte organisatie met hoog service level

Sinds wij met Steam werken ervaren wij een prettig contact, hoog service level en up-to-date platform. De mogelijkheden binnen Steam zijn legio en uitermate goed ingericht voor callcenter en klantcontact activiteiten. De helpdesk staat je direct te woord als je op een andere manier data uit het systeem wil halen en is altijd correct en vriendelijk. Niets is teveel moeite! Codelogic/Steam is een fijne partner om mee samen te werken.

TOP

Blij om al 6 jaar samen te werken met codelogic.

Handige tool waar alles mee kan

Ik ben een sales gedreven man en zeker geen techneut. Desondanks bouw ik volledig zelfstandig projecten. En kom ik er even niet uit is de helpdesk zeer deskundig…

Over Steam-connect

Met Steam-connect conversation software bundel je al je contactkanalen in één oplossing. Een toekomstbestendig platform, waar je altijd en overal kunt aanhaken. Steam-connect geeft je volledige vrijheid, via welke (toekomstige) kanalen de conversatie ook loopt. Alle klantinteracties worden moeiteloos bijgehouden, zodat je nooit meer de verhaallijn kwijtraakt. Zo kun je attenter zijn, meteen begrip tonen en het juiste inzicht bieden. Empathisch en heel effectief. Met Steam-connect blijft elke conversatie optimaal op stoom. De ideale krachtbron voor elke conversatie.