Vlotte afhandeling, nette installatie

Op afgesproken dag kwamen 3 man de panelen installeren. Er werd netjes en vlot gewerkt. Installatie werkt goed en als verwacht. Afhandeling voor aanmelding bij www.energieleveren.nl en factuur ging vlot.

Snelle levering, afspraken worden nagekomen.

Prima ervaring met deze club. Men beloofde een snelle levering en dat zijn ze ook nagekomen. Duidelijke uitleg, alles werkt naar behoren.

Panelen vlot geïnstalleerd, communicatie was wat minder

Vijf medewerkers die geen Nederlands of Engels spraken kwamen langs zonder vooraf te bellen hoe laat (had ‘s morgens wel gehoord dat het ‘à middags werd en dat ik nog zou horen hoe laat). Hebben de panelen in een middag neergelegd en geïnstalleerd. Konden niet uitleggen wat nu. Hoe ziet ik wat het oplevert? Hoe werkt dat met de netbeheerder? Na een telefoontje met het kantoor was het helder.

Eind 2022 contact met Njord Power. Samen met Rob Verhoof de mogelijkheden bekeken voor zonnepanelen. De beste keuze was een veldopstelling. Met het bedrijf Snelfunderen voor het opzetten van een frame zijn de zonnepanelen door NjordPower begin februari geplaatst en aangesloten. Rob had voor mij een grote gunfactor, mede omdat hij geen druk uitoefende voor de order. De gehele installatie is vlekkeloos en snel opgeleverd. Zijn er dan helemaal geen minpuntjes ? Vanwege de drukte in zijn bedrijf moest ik af en toe wat bijsturen, maar het kwam altijd goed.

Goede ervaringen met dit bedrijf

Vriendelijke mensen werken met je in overleg en luisteren naar je zijn heel vriendelijk en netjes en beleefd werken alles netjes ik beveel dit bedrijf van harte aan

Hele goeie snelle service.

Goede ervaring maar jammer dat de paneel leggers geen Nederlands praten.

Snel en goed

Goede service, aangename werknemers en de zonnepanelen doen t prima!

Van begin tot einde goed.

Het eerste contact met Levi voelde vertrouwd aan.Een bedrijf kunt goede installateurs hebben maar als je niet verder komt dan het eerste gesprek hebt je niks aan ze. De installatie dag was prima, ze hebben mijn app geïnstalleerd alles netjes gedaan. Een volgende keer kunnen ze misschien fraai afronden door je aan te melden dat je zonnepanelen hebt geïnstalleerd. Ze hebben nadat ik ze had gevraagd netjes geholpen, misschien zijn ze door de drukte vergeten. Complimenten voor jullie installateurs. 50% aanbetaling kan mensen afschrikken Als iemand van tevoren weet als hij met een stimuleringsfonds geen aanbetaling hoeft te doen maakt wat makkelijker.

Het aanraden waard

Een kundige schouw door José gehad , waarna alles snel verliep … een vakkundige plaatsing !… zeker z’n geld waard !

Goede zonnepanelen

Goed en net personeel dat ook kwalitatief goed werk levert. Ik heb de panelen pas een halve week, dus over de kwaliteit op lange termijn kan ik nog geen antwoord geven.

prima!

Fijn bedrijf, Top service

Ik en mijn vriendin hebben zonnepanelen afgenomen van Njord. Erg fijn dat ze vooraf even langs wilde komen om de situatie te bekijken, hierdoor waren er geen verassingen achteraf. 5 weken na akkoord lagen de panelen al op ons dak. Zeer tevreden, van a tot z.

Prima snelle service

Na een prettig bezoek van Jose snel een Nette offerte mogen ontvangen. Na offerte datum werd ik snel gecontacteerd voor een installatie moment. De installatie verliep zeer netjes en snel met vriendelijke installateurs.

Geweldige service, snelle levering en een mooie prijs!

Ik had 4 bedrijven uitgenodigd om bij mij een opname te maken. Na alles ontvangen te hebben uiteindelijk bij Njord Power uitgekomen. Ik ben fijn geholpen, de service was uitstekend. Na akkoord lagen de panelen binnen een maand op mijn dak, kortom niets te klagen. Ik kan het iedereen aanraden.

Geweldige service, snelle levering en een mooie prijs!

Duidelijke communicatie en goed contact. De zonnepanelen zijn op korte termijn geplaatst en ook ondersteuning bij terugvragen btw wordt vanuit onze kant gewaardeerd.

Ik kan iedereen Njord aanbevelen en doe dat in de praktijk ook.

Alle afspraken zijn nagekomen. Dienstverlening en nazorg waren prima. Aardige en deskundige medewerkers.

Goed en fijn bedrijf.

Fijne communicatie, soms duurt het wat langer op bericht terug maar iedereen heeft het druk deze tijd. Vakkundige uitleg en houden woord. Wel moeten er nog wat dingetjes ge fine-tuned worden voordat het 100% naar mijn zin is. Maar vertrouw er in dat dit goed komt.

gemaakte afspraken komen ze na

Vanaf het 1e informatie gesprek tot aan de plaatsing zijn wij door het bedrijf goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De levering was snel en de plaatsing is goed gedaan. Ze hebben netjes gewerkt. Tussentijdse vragen werden dezelfde dag nog beantwoord.

Uitstekende service tijdens iedere fase van aanvraag tot installatie..

Duidelijke offerte gehad, vragen daarover helder beantwoord. Wijzigingen in aanvraag goed doorgesproken. Vriendelijk personeel dat naar de elektriciteitskast kwam kijken en prettig personeel dat de panelen op het dak kwam leggen. Echt nergens over te klagen.

Snelle service, goede kwaliteit en betrouwbaar

Helder en transparant bedrijf met snelle duidelijke offertes, levering, plaatsing en facturering. Goed process mbt btw teruggave en goede communicatie.

Netjes en goed geïnstalleerd

Goed contact over de offerte en schouwing. Installatie ploeg goed en netjes. Wat beter moet is de communicatie met de klant en eigen mensen. Ik heb twee mails open staan en dat zou sneller kunnen.

Prima ervaring.

Goede werkers en vriendelijk. Netjes gewerkt en netjes alles rommel meegenomen. Namen de tijd voor uitleg. Communicatie over de planning het kan wordt actiever.

Zeer positief, alle afspraken zijn op een klantvriendelijke manier nagekomen.

Zeer positief, alle afspraken zijn op een klantvriendelijke manier nagekomen.

Dik tevreden!

Goeie communicatie, na opdracht snel uitgevoerd en vakkundige medewerkers.

Bruijellestraat 2

5048 AE Tilburg

Over Njord Power

Njord Power is een jong bedrijf dat biedt topkwaliteit panelen, omvormers, optimizers en installatie. Voor je dak en ook voor de toekomst. Met een zonnepaneel kun jij energie leveren. Deze energie ga je met een omvormer of optimizer omzetten naar elektriciteit en daarna kun jij altijd inzicht hebben in jouw energiekosten via de app.