Super goed

Super netjes en meelevend

Theorie werd heel duidelijk uitgelegd

Theorie werd heel duidelijk uitgelegd en het zijn hele aardige vriendelijke mensen

2 halfe dagen waren perfect kwa info

Perfecte cursus

Ik heb mijn. Theorie gehaald dankzij deze cursus en het was perfect

In 1x GESLAAGD!!!

Ik raad IEDEREEN om een dagcursus te nemen bij theoriespeed. De uitleg en het examens die ik heb gekregen van hen kloppen allemaal!!!

hulpzaam

ik heb voor mijn examen me rot lopen oefenen en door theoriespeed leerde ik het nog veel sneller en kreeg ik te zien hoe het CBR hun vragen kunnen gaan stellen :)

Duidelijk

Ik kon de onderwerpen goed volgen omdat ze duidelijk werden uitgelegd door de instructeur. Ook heb ik een fijne ervaring gehad, omdat de instructeur belangrijke informatie gaf en niet dingen waar ik niks aan had.

Alles behandeld wat voorkomt op het examen.

Goeie ervaring, zeer klantvriendelijk

Helemaal top goed uitgelegd

Ben goed geholpen alles staat duidelijk daarom heb ik het ook gehaald

Uitstekende theoriecursus!!

Ontzettend fijne cursus! De cursus werd verdeeld over 2 dagen en alles werd duidelijk en goed behandeld. Aan het einde van de cursus krijg je nog een aantal oefenexamens. Bij Theoriespeed nemen ze alle tijd, daarom ben ik ook in 1x geslaagd. Ik ben ontzettend tevreden met hoe de cursus gegeven werd! Ik kan Theoriespeed en Zaanseverkeersopleidingen echt aanraden!

Ben super blij mee binnen 2 dagen geslaagd!!

Goede cursus

Had ik het weekend een cursus gevolgd had mijn theorie-examen die donderdag. Een dag van te voren nog een paar oefen examens gemaakt. En donderdag moeiteloos geslaagd.

Duidelijk en super handig

Ik ben in 1 keer geslaagd zonder echt in de boeken te hoeven gaan . Gewoon geweldig super goed uitgelegd. Ik raad het iedereen aan om te doen !!!!

Goede en duidelijke uitleg

Tijdens cursus hebben wij alles behandeld en dingen die ik niet begreep, kon ik met gerust vragen. Ik ben geslaagd dankzij deze cursus.

TheorieSpeed is de beste! Zeker een aanrader!

Voor eerste keer ging ik voor theorie cursus in weekend…. Hij legde echt duidelijk goed uit en gaf ook simpele manier om snellere dingen onthouden.. Na dit geleerd.. het gaf me weer zelfvertrouwen en ben uiteindelijk ruim geslaagd!! Super fijne en duidelijke manier van uitleg. Maak goede aantekeningen tijdens theorie cursus en je haalt het! Bedankt TheorieSpeed, door jullie heb ik mijn theorie examen gehaald!!

Simple en duidelijk

Het was makkelijk om aan te vragen. De curses gever weet waar hij over praat en is vriendelijk.

Een snelle maar vooral geweldige ervaring

ik heb de 2-daagse theoriecursus voor de brom/snorfiets genomen en ik heb niets anders te zeggen dan positieve punten. Ze komen afspraken na, zijn erg beleefd en weten hoe ze je moeten helpen mbt de theorie. ik heb dan ook mijn theorie examen in 1x gehaald. ik raad iedereen aan om zijn of haar rijbewijs via hun te halen.

Goeie leeraar

Goed en veel getraind binnen 2 dagen zonder moeite examen behaald

Topper

Djayden legt alles super fijn uit en heeft veel geduld. Echt een aanrader als je je theorie wilt halen!

Ze helpen je uitstekend goed voor te bereiden op het examen!

Ik heb het als prettige ervaring ervaren. Niet alleen de cursus zelf, maar ook de gastvriendelijkheid van de mensen daar. Ze geven je ook toegang tot alle middelen die je nodig hebt om te kunnen slagen. En je kan altijd langs komen voor je vragen of om extra te oefenen.

Super leerzaam!

Ik wil jullie vriendelijk bedanken voor de leerzame cursus die ik bij teamspeed heb gevolgd. Ze hebben mij heel goed geholpen en heb dankzij hun in 1 keer mijn theorie kunnen halen. Dankjewel toppers

Top ervaring!

Na de tweedaagse cursus gegeven door Djayden ben ik in 1x geslaagd! De cursus was duidelijk, gestructureerd en interactief waardoor alle stof goed blijft hangen

De theorielessen waren helder en de presentatie aangenaam.

Prima ervaring met veel interactie en theorielessen gebaseerd op de praktijk. Geen balast. Theorie examen heb ik in 1 keer gehaald. Bedankt!

Ging goed

Heb goed uitleg gekregen en alles wat ik geleerd kreeg kwam voor in het examen

Zelfverzekerd geslaagd!

In de cursus die aan mij werd gegeven, heb ik echt goed de theorie geleerd! Alles onder de knie en gelijk met zelfvertrouwen de dag erna geslaagd