Top bedrijf

Word altijd super geholpen

Snel, vriendelijk, goed.

Ik kreeg een leen auto, werd vriendelijk ontvangen en professioneel behandeld. Tevoren kreeg ik een kostenopgave met technische uitleg. Ik vind het een fijne garage.

Top garage,altijd netjes en eerlijk geholpen!

Goede service.

Ik wordt altijd goed geholpen bij Roots, goede service.

topservice

Lekker snel en goed geholpen

Zeer goed en snel geholpen

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Eerlijk en betrouwbaar

Altijd telefonisch contact over wat er eventueel is gevonden/gerepareerd moet worden inclusief prijsopgave. Altijd netjes geholpen en er wordt meegedacht

Super geholpen, erg blij mee!!

Nette en prima service. Uitstekend geregeld!

Een goede zaak

Het is vak bekwaam zaak

Prima!!

Prima service! Gratis leenauto.

Altijd behulpzaam en persoonlijk

Altijd bereid om op korte termijn mee te denken en te helpen. Uitstekende autoservice en erg persoonlijk

De APK en onderhoud weer prima uitgevoerd

Ben al enkele jaren een tevreden klant van Roots.

Staat altijd gelijk voor mij klaar.

Ben altijd zeer over de cervicete spreken ook al is het druk helpt dan gelijk om kleine dingen op te lossen.

Goede service! Zeer tevreden!

Wij komen inmiddels al heel wat jaar bij Roots voor onderhoud en reparatie van onze auto’s. Altijd zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service die verleent wordt. En je krijgt altijd een eerlijk advies!

Gewoon goed

Wordt altijd goed geholpen

Hoge mate van klantvriendelijkheid en service.

Persoonlijke benadering.

Top !

Wederom goed geholpen en een inkijkje mogen hebben hoe een balanceermachine werkt, compleet met tekst en uitleg van Wilco.

Ben er fijn geholpen

Kachelklep gefixt,nieuw rubber rondom en mog een paar dingetjes gedaan aan de zweefteef. De auto rijd weer fantastisch.

Betrouwbaar en kundig

Fijne persoonlijke garage, waar je kundig wordt geholpen.

V Klasse

De autoreparatieservice van John werd betrouwbaar, snel en professioneel uitgevoerd. De onmogelijke reparaties doet hij bine uur, maar op wonderen reparaties moet je even wachten. Ik raad Roots Auto Service aan.

Eerlijk en betrouwbaar

Service en betrouwbaarheid zijn de kernwoorden bij deze garage.

Top! Uitstekende service

Heel servicegericht en deskundig. Auto was snel en goed nagekeken. Denkt met klant mee en geeft goed advies. Keurige werkplaats ook.

Altijd een “luisterend oor” en goed advies

Bij John is je voertuig in goede handen, een vakman !

goed en een betrouwbare snelle service

al jarenlang mijn garage voor onderhoud en service.

top last minute service

Waar vind je deze service? Ging even langs voor de vakantie om het olie pijl te controleren. John constateerde dat het koel systeem lekte en ging meteen over tot actie om het noodzakelijke onderdeel te bemachtigen. Het probleem was dezelfde dag opgelost zodat we toch de volgende dag op vakantie konden. Echt top!

Overgauwseweg 65-A

2641 ND Pijnacker

Over Roots autoservice werkplaats

Roots Autoservice Werkplaats B.V. is een universeel garagebedrijf waar de klant en service hoog in het vaandel staan. Klant is koning. Ons motto is ''rijden als een zonnetje''.