Goede communicatie en planmatige aanpak.

Prima reparatie. Auto rijdt weer als vanouds!

Great Service

Friendly staff! Feedback and vehicle report well explained. I definitely recommend. Engine also nicely cleaned, thank you for that!

Ik ben heel blij met de service

Vriendelijk en zeer klantvriendelijk.

Goede service. Mijn auto kwam voor een APK beurt en ik kon nog vrij last minute terecht. Ook kon ik zonder problemen mijn afspraak een paar uur verzetten. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden.

Vlot en vriendelijk

Het was deze keer een "klein" issue, maar het is wederom vlot en vriendelijk afgehandeld. Ik ben tot nu toe erg tevreden.

Top garage

Ik ben altijd goed geholpen en ben een tevreden klant

Wij hebben onze auto hier een apk en een beurt laten geven Ze kwamen de auto halen en brengen. We werden netjes gebeld dat er wat extra kosten bij kwamen. Wij komen hier zeker terug!

vlotte service

correcte aardige service

Vriendelijk en professioneel.

Mijn auto in de ochtend gebracht voor een bandenwissel en het vervangen van de remmen. Voor de middag was mijn auto al week klaar en kon ik hem ophalen. De winterbanden kunnen in het bandenhotel blijven, ook superfijn. Personeel is zeer vriendelijk.

Alles correcte afgehandeld

Vriendelijk ,nette mensen

Satisfactory

To the point resolution provided and punctual on time promised! Super service!

goed geholpen

goed en snel

Goede communicatie, prima service, duidelijke factuur.

Heel blij

Prima geholpen en heel blij met het resultaat

Prima ervaring, fijn contact, betrouwbaar bedrijf.

Prima ervaring, fijn contact, betrouwbaar bedrijf.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, goede communicatie

Goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Prima service en snel geholpen.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een APK keuring en deze is prima afgehandeld auto weer op tijd terug voor mijn werk.

Staan altijd voor mij klaar

Met of zonder afspraak, ze staan altijd klaar en bereid te kijken/helpen en waar mogelijk meteen mijn "probleempje" te verhelpen. Of het een batterij is van mijn sleutel of een lekkende waterpomp, ik word altijd keurig en vakkundig geholpen met prima service. Aanrader!

Snelle service en redelijke prijzen!

Correct en vakkundig

Ik kwam zonder afspraak om een lamp te vervangen. Meteen geholpen

Goeie ervaring

Na jaren een lease auto te hebben gehad die ook hier in onderhoud was moesten we een garage zoeken voor onze eigen aangeschafde auto. Geen moment getwijfeld om dit te laten hier te doen. Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Alles wordt goed uitgevoerd.

Heel snel en goed geholpen.

Vertrouwen

Vanaf het eerste contact tot het wegrijden een goed en veilig gevoel. We voelen ons serieus genomen en oprecht geholpen door zowel de verkoper als de garagehouder.

Over Bosch Car Service Hillegom

Alles onder één dak bij Bosch Car Service Hillegom! Wij doen alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast pechhulp ook bij ons terecht voor een autoverzekering, autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.