Uitstekend geholpen & goede service!

Ben erg goed geholpen door de vriendelijke eigenaar. Na een poosje met de auto te hebben gereden kwam er een klein mankement naar boven. Na dat ik dit door had gegeven is het probleem zo snel mogelijk verholpen en kon ik weer genieten van mijn nieuwe auto! Ik ben erg tevreden en zou deze zaak zeker een ander aanraden, bedankt voor de goede service!

Fantastisch geholpen, vriendelijke mensen en beste service. Gr. De buurman

Superservice!

Al enkele jaren ben ik klant en wordt iedere keer weer blij van de geweldige service, persoonlijke benadering en transparantie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Daan

Zeer tevreden met de service!

Gebruikte auto

• Kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de service!

Wij hebben een nieuwe auto aangeschaft. De personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn goed ontvangen en tevreden vertrokken. Zeker een aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

auto occasions bolstoen

Prima bedrijf , eigenaar komt heel sympathiek over , en probeert alle wensen te realiseren

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Aanschaf gebruikte voertuig

Vriendelijke ontvangst en zeer nette zaak.

Over Carprof