Betrouwbaar en behulpzaam

Uitstekende service voor een goede prijs.

• Bereikbaarheid

Geen onnodige kosten, snelle service en duidelijk advies

Na een paar onprettige ervaringen bij de dealer, ben ik een trouwe klant bij garage Rennenberg geworden. Ik word altijd goed geholpen, ongeacht welke auto ik breng. De prijs/kwaliteit is veel beter, alsook de vriendelijkheid en klantenservice. De snelle communicatie zorgt ervoor dat je makkelijk een afspraak kunt maken. Bij onderhoud of opvallende zaken krijg je eerst telefoon, voordat er zomaar kosten worden geteld die niet vooraf zijn afgesproken. Er wordt uitgelegd wat er moet gebeuren en verteld wat hij denkt dat het beste is. Hij geeft duidelijk advies, maar laat de eindkeuze bij mij. Mario werkt aan mijn auto alsof het zijn eigen auto is, maar houdt daarbij wel rekening met mijn gebruiksdoeleind van de auto. Ik ben erg dankbaar voor het advies en tevreden over de service.

Super goede snelle service

Goede service!!

Prettige ervaring bij deze garage, behulpzaam, vriendelijk, snelle service en nog betaalbaar ook!

• Bereikbaarheid

Goede snelle service, vriendelijk en zeer vakbekwaam

Een no nonsense vakgarage waar je waar voor je geld krijgt. Er wordt altijd naar de beste oplossing gezocht in overleg met de klant.

Over Autoservice Totaal