Super bedrijf

De prijs kwaliteit verhouding is super. Ze komen de afspraken na en denken ook mee met de opdrachtgever.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Overige

topkwaliteit werk, professioneel project

Eminentbouw was geweldig van begin tot eind. Zeer communicatief, inclusief een duidelijk overzicht van werkschema en kosten. Altijd bezig om het project zo hoogwaardig mogelijk te maken. Er werd niet geschaafd. Een "eye for detail". Was in staat om in het Engels en Nederlands te communiceren. Legde de te nemen beslissingen duidelijk uit en koos altijd de beste weg. Ik heb veel vertrouwen in Demy. Ik zou hem aanbevelen en zal zeker weer met hem samenwerken. Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer

Professioneel en klantgericht

Prettig, vriendelijk en deskundig personeel. Werken keurig en conform de afspraken

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professioneel, snel, nauwkeurig en vriendelijk

Heel fijne ervaring met Eminentbouw. Een andere partij had de renovatie van mijn badkamer gedaan. Ik was hier zeer ontevreden over en ik heb Eminentbouw ingeschakeld om e.e.a. te herstellen/ af te maken. Dit hebben zij zeer professioneel en in goed overleg gedaan. Fijne communicatie. Jammer dat ze niet eerder op mijn pad zijn gekomen, dat had veel kopzorgen gescheeld. Ik beveel Eminentbouw zeer zeker aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Betrouwbaar en professioneel

Prima aannemer. Komt afspraken na. Is communicatief goed. Goeie vakman werkt netjes en klantgericht. En kwaliteit kost geld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Goed werk en secuur.

Goed werk !

Secuur en netjes afwerken

Secuur werk en kwaliteit

super

netjes in woord en daad

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Werkzaamheden vlot en netjes afgewerkt

Tijdens het plaatsen van een nieuwe lichtkoepel bleek een draagbalk aangetast te zijn door de vele lekkages veroorzaakt door hemelwater. Het geheel is zowel binnen als buiten perfect en naar tevredenheid uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Zeer tevreden!

Kundige vakmannen, prettig in de omgang. Allen (hoofdaannemer en onderaannemers) kwamen afspraken na, werkten zeer netjes. Goede communicatie (snel reageren, duidelijk). Heel blij met deze ervaring en vooral met het resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Vakkundig

Wij lieten onze toilet en badkamer renoveren door Eminentbouw b.v. Fijne communicatie mee gehad, zowel voor als tijdens de werkzaamheden. Zoals elke verbouwing tegenslagen kent, hadden wij de onze maar deze werden allemaal goed en snel opgepakt en opgelost. Wij zijn blij met het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Denken mee, goede communicatie en realiseren uitstekende kwaliteit

Op basis van een ontwerp van een architectenbureau hebben de mannen van Eminentbouw een mooi geheel nieuw tuinhuis gerealiseerd bij ons. De communicatie verliep erg prettig zowel in het offerte-stadium als tijdens de uitvoering. Ook dan denken ze mee om het resultaat naar een nog hoger niveau te tillen! Een heel fijne aannemer en wij bevelen ze van harte aan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Ik zou zo weer kiezen voor Eminent Bouw

Een aannemer waar je op kunt bouwen, die kwaliteit levert en waarmaakt wat hij belooft. Die afspraken maakt, meedenkt en waarbij afspraak afspraak is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Vakbekwaam bedrijf en klantvriendelijk

Eminentbouw B.V. heeft in medio 2022 n.a.v. een hevige storm mijn schoorsteen gerenoveerd. Deze organisatie denk mee vanuit de klant en geeft professioneel advies. De uitvoering van de herstelwerkzaamheden is naar verwachting verlopen. Voorafgaand de werkzaamheden is de planning tijdig gecommuniceerd, het werk is kwalitatief goed en de afhandeling is ook naar wens verlopen. Eminentbouw bedankt! Zou ik Eminentbouw B.V. adviseren? Jazeker!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Oog voor detail, flexibel en zeer betrouwbaar

Afgelopen zomer hebben wij ons huis verbouwd: nieuwe keuken op een andere plaats, nieuwe vloer en vloerverwarming. Eminentbouw was onze hoofdaannemer. Naast opzetten van de planning, legden zij de vloerverwarming aan, vervingen alle bouwdeuren(incl. kozijnen), bedachten en maakten een trapkast en deden daarnaast veel stuc- en schilderwerk. Mede door het professionele werken van Eminentbouw is de verbouwing uitermate goed verlopen en het resultaat is overweldigend. En het was nog gezellig ook! Voor een eventuele volgende verbouwing hebben wij al een aannemer...

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze ervaring met Eminentbouw was zeer fijn en professioneel.

Eminentbouw heeft onze tuin verbouwd.Ze hebben de gehele tuin voorzien van een kunstof vlonder,deels over water en een nieuwe schutting geplaatst.Demy en Martijn zijn zeer vriendelijke en vakbekwame jongens.Die weten van aanpakken.Ze geven een professioneel advies en denken graag mee.Kortom was dit een fijne samenwerking.

Goed in totaalrenovatie

Wij zijn tevreden over de samenwerking met Eminentbouw. Zij hebben een totaalrenovatie uitgevoerd in onze woning uit 1880. Dit is in goed overleg en met souplesse gerealiseerd. Geen gemakkelijke klus en het eindresultaat mag er zijn!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Overige

Heijermanshove 44 2726 AK Zoetermeer

079 36 04 745