De nieuwe standaard voor aannemers

Voor een flinke verbouwing gingen wij op zoek naar een geschikte aannemer. Ik zag best wel op tegen het hele traject, aangezien je vaak alleen maar horrorverhalen hoort over aannemers; slechte communicatie, broddelwerk en dure onvoorziene prijzen. Uiteindelijk hebben we op basis van positieve recensies contact gezocht met Demy van Eminentbouw en wat een goede keuze is dat geweest. Van alle partijen die we hadden aangeschreven reageerde Demy als enige enthousiast. Het feit dat hij reageerde was al positief, want veel aannemers negeerden ons contactverzoek volledig. Daarna heeft Demy de tijd en moeite genomen om even persoonlijk kennis te maken, onze plannen volledig door te spreken en mee te denken over hoe we alles het beste aan konden pakken. Demy's enthousiasme en vooral professionalisme zette zich voort tijdens de verbouwing. Demy werkt met een jonge, vriendelijke en kundige crew (zowel eigen mensen als onderaannemers) die hun werk tijdig en correct uitvoeren. Niks wordt afgeraffeld, alles moet kloppen. Ook gedurende het verbouwingsproces blijft Demy communicatiegericht en probeert afspraken zo concreet als mogelijk te maken. De geringe keren dat een afspraak niet helemaal ging zoals verwacht, liet hij dit vooraf weten. Prijstechnisch kwamen we ook niet voor vervelende verassingen te staan. Demy had zijn offerte volledig voor ons uiteengezet en de prijs zoals afgesproken was ook de prijs die we uiteindelijk betaalden. Als gedurende de verbouwing blijkt dat er toch wat financiële ruimte is voor meerwerk, geeft Demy netjes aan wat dit kost en neemt dit dan mee indien gewenst. Kort samengevat: wilt u geen aannemer die "het allemaal wel even regelt," slecht communiceert, afspraken niet nakomt en broddelwerk levert? Ga dan voor Demy en de crew van Eminentbouw. Zij leggen de lat hoog en zetten een nieuwe standaard voor hoe aannemers zouden moeten werken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer goed geholpen bij een spoedopdracht! Communicatief erg prettig en afspraken waren keurig nagekomen.

• Advies N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Degelijk vakmanschap

Demy van Eminentbouw is een gouden kerel: behulpzaam, betrouwbaar en een echte vakman. Hij en zijn collega's leveren niet alleen goed werk. Als er een keer iets scheef loopt - en bij een grotere verbouwing is dat vrijwel onvermijdelijk - dan zijn ze er snel bij omdat recht te zetten. Een paar keren hebben ze kleine foutjes opgemerkt en rechtgezet voor ze mezelf waren opgevallen. Waarom dan toch maar vier sterren? De reden ligt bij één van de leveranciers: Plieger. Die zouden het materiaal voor de badkamer leveren. Daarbij is zowat alles wat fout kon lopen ook effectief fout gelopen: late leveringen, foute leveringen, beschadigde leveringen - noem maar op. Daardoor sleepte de verbouwing maanden langer aan dan gepland. Ik moet er wel onmiddellijk bij zeggen dat Demy zijn absolute best heeft gedaan om alles toch op tijd gebruiksklaar te maken, zodat ik op het geplande moment inderdaad in mijn woning kon trekken. Als de juiste stukken uiteindelijk geleverd waren, werden ze snel en degelijk geplaatst. Conclusie: Eminentbouw ja, Plieger nee.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen, Overige

Goede en betrouwbare aannemer

Goede aannemer. Totale verbouwing van de begane grond is binnen de afgesproken tijd gedaan, netjes gedaan en communicatie was goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een bedrijf waar je in expertise en efficiëntie mee en op kan bouwen .

Wij ervaren getoonde betrokkenheid, zakenkundigheid en betrouwbaarheid van de aannemer en werknemers of andere aanbevolen betrokkenen zoals bij aanvang is toegezegd. Er is volledige inzage in uitvoeringswerkzaamheden geboden, zijn geen concessies op uitvoering van kwaliteit en werkzaamheden gedaan. Daar waar nodig tijdig met advies en overleg contact onderhouden. Transparantie in afstemming en helderheid over de uitvoeringsmomenten en te verwachten tijdsbestek. Alles is naar onze tevredenheid uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning

Uitmuntende dienstverlening

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. De werkzaamheden werden professioneel en netjes uitgevoerd. Zeker aanbevelingswaardig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wat een verademing om met mensen te werken,die weten wat ze doen,en hun afspraken nakomen.

Voor een totale renovatie van mijn badkamer,bad eruit inloop douche erin ben ik met Eminentbouw in zee gegaan.Van het begin tot het eind wordt er meegedacht en bij eventuele onverwachte obstakels komen ze met goede oplossingen. Harde werkers,beleefd,vriendelijk en hielden de boel,elke dag,voor vertrek ook mooi schoon. Na het verleggen van leidingen in de aangrenzende slaapkamer is de schade aan de muur keurig hersteld. Binnen 12 dagen was de klus geklaard. Heel blij met mijn nieuwe en veilige badkamer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima vakmanschap en klantgericht.

Ik ken Eminentbouw vanwege een verbouwing bij de buren. Daar viel al op dat zij netjes werken en goed communiceren, ook met ons. Tijdens deze verbouwing ontstond er bij mij een lekkage aan het dak. Demy kwam met een goed voorstel hoe dat aan te pakken en was zo flexibel om dat gedurende zijn klus bij de buren in te passen. Voor alle partijen wel zo praktisch. Demy komt afspraken na, communiceert helder, kent zijn vak, schakelt goede derde partijen in. Ik ben tevreden over zijn werkwijze en het resultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Betrouwbaar en vakkundig

Eminentbouw reageert snel op berichtjes, komt afspraken stipt na en werken vakkundig en netjes

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak

Betrouwbaar en meedenkend

Ik moest er een draagmuur uit hebben. Demy had goed door waar mijn prioriteiten lagen en samen zijn we uitgekomen tot een goede manier van samenwerken. De klus zelf was binnen een week geklaard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Eerlijke en open communicatie. Demy belt om af te spreken wat er moet gebeuren en geeft eerlijk advies. Belt vervolgens om een afspraak te maken. Houdt lijntjes kort en stuurt de juiste (vak) mensen. Vriendelijk in de omgang en gaat altijd voor kwaliteit.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

De moderne aannemer!

Vanaf het begin hebben wij heel fijn contact gehad met Demy. Hij is professioneel, benaderbaar, denkt goed met je mee en schets een reëel scenario waarin niks beloofd wordt wat niet waar gemaakt kan worden. Eminentbouw heeft voor ons een uitbouw gerealiseerd, vloerverwarming gelegd, de badkamer gerenoveerd en op drie verdiepingen vloeren gelegd (PVC/laminaat). Dit is allemaal binnen 2,5 maand gebeurd. In deze periode was het contact met Demy prettig: duidelijke afspraken qua planning en duidelijke communicatie als iets toch iets anders liep (heel sporadisch). Ook niet geheel onbelangrijk: Demy en z'n collega's zijn ook gewoon gezellige mannen! We bevelen Demy en Eminentbouw dan ook zeker aan (en hebben dat al gedaan bij vrienden)!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede communicatie, keurig en netjes werken. Aanrader

Eminentbouw heeft voor ons een dakopbouw gerealiseerd. Wij zijn erg tevreden hierover. Er wordt keurig en netjes gewerkt, opgeruimde bouwplaats, we konden uitstekend communiceren met ze, en er werd geprobeerd om de overlast te beperken. De ingehuurde vakmannen (bijvoorbeeld schilder, stucadoor) werkten ook allemaal netjes en ook met hen was goed te overleggen. De mannen van Eminentbouw deden ook suggesties voor verbeteringen. Professioneel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professional, on-time, with good communication

It was very refreshing to have a contractor that communicated very effectively, did what he said he would do, and who produced top-quality work with concern for the best outcome for their client. Recommended!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een bedrijf dat ik durf aan te bevelen!

Plaatsen nieuwe keuken, muur uitgebroken zodat er een open keuken mogelijk was met eiland. Houten parketvloer vervangen voor een pvc vloer. Meterkast geschikt gemaakt voor krachtstroom. Muren gestuct. Plafond spack gespoten. Het geheel is volledig naar wens uitgevoerd en opgeleverd. Elke avond werd alles netjes achtergelaten. Een bedrijf dat ik durf aan te bevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een zeer positieve ervaring en zonder meer een aanrader !

Uitermate tevreden met de door Eminentbouw uitgevoerde werkzaamheden. (Nieuwe keralit beplating dakopbouw en vernieuwing en isolatie van het dak van de opbouw) Een aannemer waarvan je kan zeggen “ticks all the boxes” van begin tot eind. Het voortraject liep uitermate soepel en we kregen een heldere uitleg van de uit te voeren werkzaamheden en de bijbehorende kosten. Na ontvangst van de offerte en de planning zijn wij met Eminentbouw in zee gegaan en daar hebben we geen moment spijt van. Het werk is exact volgens planning uitgevoerd en de eindafrekening was geheel conform de offerte. Er werd actief meegedacht en gecommuniceerd tijdens werkzaamheden niet alleen technisch maar zelfs ook hoe het op de mooiste uit te voeren zou zijn. Wij hebben alle adviezen gevolgd en hebben nu een uiterst strakke en nette opbouw. Elektriciens die zorg droegen voor het tijdelijk verwijderen van de zonnepanelen (derde partij) waren erg aardige en vakbekwame mensen die bovendien de zonnepanelen helemaal gereinigd hebben alvorens ze terug te plaatsen. (heel blij mee). Al met al een zeer positieve ervaring en zonder meer een aanrader !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Isoleren (deel) woning

Fantastische ervaring!

Dit voorjaar contact opgenomen na positieve reviews op nextdoor gezien te hebben. Snel reactie gekregen en zeer positief over de manier waarop er vervolgens geacteerd is. Binnen drie maanden konden ze beginnen. Jong enthousiast team met goede contacten voor de zaken die ze niet zelf oppakken. Alle derde partijen zijn even goed en betrouwbaar als Eminentbouw zelf. Zeer blij met het eindresultaat. Mijn badkamer is vernieuwd, beneden vloerverwarming en op dak zonnepanelen en een nieuwe CV ketel. Eminentbouw is betrouwbaar, vriendelijk, en zeer bekwaam. Er wordt goed ingespeeld op de situatie en er wordt altijd opgeruimd voor er naar huis gegaan wordt. Ik zou Eminentbouw zeker aanbevelen voor een verbouwing. Ik weet in ieder geval zeker dat ik ze de volgende keer weer zal benaderen. Top bedrijf!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Deskundig, betrouwbaar en vriendelijk

Een hele positieve ervaring gehad met Eminentbouw. In een relatief korte periode hebben ze onze woning gerenoveerd. Vanaf de start hebben ze met ons meegedacht over de te nemen stappen en een haalbaar plan gemaakt. Hierbij hebben ze zich flexibel opgesteld. Bij elke stap hebben ze ons tijdig in het proces betrokken over de te maken keuzes. Ook als er zich onvoorziene problemen voordeden. De communicatie was professioneel, erg prettig om zulke korte lijnen te hebben. Het resultaat is top! Wij zijn tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar in het afleveren van goed werk.

Wij hebben Eminent aanbevolen gekregen via familie en al gauw begrepen we waarom. We kregen duidelijk inzicht in de kosten en de planning en ook de uitvoer verliep erg netjes. We hadden helaas de pech dat de bouwer van het huis onhandige en rare keuzes had gemaakt qua waterafvoer waardoor we tegen problemen aanliepen, maar met een telefoontje werden er plannen gemaakt om deze problemen te verhelpen. Ook bij problemen met de tegels was er goed contact tussen ons en Eminentbouw en zijn we tot een mooi resultaat gekomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Op naar de volgende verbouwing met deze aannemer

Komt afspraken stipt na. Houdt de regie. Is eerlijk en staat er; ook als er iets mis gaat, of dreigt te gaan. Betrouwbare aannemer die kennis van zaken heeft.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Eminentbouw bouwt netjes en volgens afspraak

Met mijn bouwkundige achtergrond heb ik het isolatieplan zelf uitgewerkt. Eminentbouw heeft me vooraf wel met het uizetten van isolatiewaarde tegen de investering waardoor ik keuzes onderbouwd kon nemen. Vervolgens heeft Eminentbouw de verbouwing naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is netjes gewerkt, er wordt altijd gestofzuigd en opgeruimd aan het einde van de dag. Ondanks dat het in de woonkamer was hebben we er weinig last van gehad. Ook de afwerking is goed.

• Advies N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Eminentbouw levert wat ze belooft!

Wij hebben ons tuinhuis een totaal verbouwing laten ondergaan dankzij Eminentbouw. Het kwaliteitsniveau is hoog, soms hoger dan die van ons zelf als opdrachtgever. Uit eigen beweging worden verbeteringen doorgevoerd of aanpassingen overnieuw gedaan om een nog mooier resultaat te realiseren. Eminentbouw denkt steeds goed mee, overlegt veel en communiceert goed. Kwaliteit staat hoog in het vaandel!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Fijn proces en mooi resultaat

Met oog voor mijn jaren 30 woning, heeft Eminentbouw snel en kundig een nieuw plafond geplaatst in mijn slaapkamers en badkamer. Het bedrijf houdt haar vakkennis bij en is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de bouw. Zowel de aannemer als onderaannemers werkten netjes en beantwoordden mijn vragen helder en vriendelijk. Ik ben erg blij met het proces en het resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Fijne en nette service

Blij met de service van de heren van Eminentbouw. De werkzaamheden verliepen goed en zien er netjes uit. Was er iets niet naar wens werd dit super opgelost. Ook werd er om feedback gevraagd, goed om te zien dat ze graag willen leren

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Super bedrijf

De prijs kwaliteit verhouding is super. Ze komen de afspraken na en denken ook mee met de opdrachtgever.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Overige

Over Bouwnu