Oog voor detail, flexibel en zeer betrouwbaar

Afgelopen zomer hebben wij ons huis verbouwd: nieuwe keuken op een andere plaats, nieuwe vloer en vloerverwarming. Eminentbouw was onze hoofdaannemer. Naast opzetten van de planning, legden zij de vloerverwarming aan, vervingen alle bouwdeuren(incl. kozijnen), bedachten en maakten een trapkast en deden daarnaast veel stuc- en schilderwerk. Mede door het professionele werken van Eminentbouw is de verbouwing uitermate goed verlopen en het resultaat is overweldigend. En het was nog gezellig ook! Voor een eventuele volgende verbouwing hebben wij al een aannemer...

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze ervaring met Eminentbouw was zeer fijn en professioneel.

Eminentbouw heeft onze tuin verbouwd.Ze hebben de gehele tuin voorzien van een kunstof vlonder,deels over water en een nieuwe schutting geplaatst.Demy en Martijn zijn zeer vriendelijke en vakbekwame jongens.Die weten van aanpakken.Ze geven een professioneel advies en denken graag mee.Kortom was dit een fijne samenwerking.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Goed in totaalrenovatie

Wij zijn tevreden over de samenwerking met Eminentbouw. Zij hebben een totaalrenovatie uitgevoerd in onze woning uit 1880. Dit is in goed overleg en met souplesse gerealiseerd. Geen gemakkelijke klus en het eindresultaat mag er zijn!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Overige

Over Bouwnu