Fantastisch, perfecte hulp en service

In de drukke december maand alle afspraken uitgekomen, de afspraken met de interieurmedewerkers liepen als een treintje en het resultaat was in 1 woord geweldig. De medewerkers die de wanden, vloeren, inbouwkast en de raamdecoraties hebben geplaatst waren 100% vaklieden. Voor oud en nieuw was het hele huis klaar.

• Service en garantie*

Betrokken wooninrichters met visie en fantastische service!

Wij bezochten DL&R in eerste instantie voor orientatie voor de vloeren in onze totaal te renoveren jaren '30 woning. We besloten er van binnen een moderne sfeer te creëren. Hierbij heeft DL&R ons fantatstisch geholpen. Naast een prachtige PVC vloer heeft men ook alle trapbekleding, behang, plinten, gordijnen en jaloeziën verzorgd. Aanvullend ook kleuradvies voor muurverf. Naast de proffesionele verkoopadviseurs in Schiedam bezocht men onze woning meermaals voor indruk en advies. Deze totaal-aanpak heeft ons veel tijd én zeker ook kosten bespaard t.o.v. alles appart regelen. Daarbij bracht het overzicht in samenhang tussen materialen en kleuren. De afstemming door DL&R van alle werkzaamheden met de strakke planning van onze aannemer verliep soepel. Tot slot een groot compliment voor de kundige en vriendelijke vaklui die alles uitvoerden!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Top !!

Altijd goed advies en service!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top team!

Geweldig geholpen door de enthousiaste medewerkers!

• Ervaring met: N.v.t.

Prima zaak, goed advies en goede service achteraf

de Lange en Reek heeft in onze nieuwbouw villa behalve de plavuizen, praktisch alle inrichting zaken geregeld gedurende 2021/2022. Dit omvat wandbekleding (stucwerk, renovlies, behang, schilderwerk), tapijt, plinten plaatsen, vitrages+overgordijnen op elektrische rails + aansluiting op domotica, buitenscreens, etc. Dit was een uitgebreid en op onderdelen technisch complex project waarin we door de Lange en Reek prima zijn begeleid (bedankt Remco) en voorzien van advies en suggesties. De uitvoering is goed verlopen en daar waar zaken niet in één keer goed gingen, achteraf goed opgelost.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Goed.

Ik had al een review geplaatst.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekend advies en werk geleverd

Goede advisering, werk goed uitgevoerd, duidelijke communicatie.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Deuren

Heel plezierig

Goed geholpen door een vakman is onze pvc vloer netjes gelegd boven die was het een heel aardige man die ons voor trefelijk geholpen heeft onze dank daar voor nogmasls

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en de vloer top gelegd

We hebben uitgebreid advies gekregen voor de aanschaf van onze nieuwe vloer. Er werd echt de tijd genomen om ons te adviseren, zonder enige verplichting. De vloer is echt fantastisch mooi gelegd, door een ontzettend harde werker!

• Ervaring met: Vloeren

Zeer tevreden met advies en aanbod

Zeer goed geholpen , met ruim voldoende keus en maatwerk advies

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Fantastische vloer

Visgraat PVC vloer gekocht en ontzettend blij mee. De planning van deze zaak is perfect geregeld. Netjes optijd, altijd gebeld voordat ze aankwamen kortom een goede en in samenspraak met de klant georganiseerd plan van aanpak.

Vakkundig, kwaliteit, klantvriendelijk!!

Het team heeft ons geadviseerd bij de inrichting van ons nieuwe huis wat nogal een uitdaging was door de indeling. Resultaat is geweldig geworden. Vloer, raambekleding en schilderwerk hebben zij voor hun rekening genomen. Naast de kwaliteit is ook de communicatie erg prettig.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Bettoweg 22-24 3125 AB Schiedam

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.