Fantastische service

Goede communicatie, vaardig personeel, briendelijke en goede service en eerlijke prijzen!

Top service en kwaliteit

Kom al sinds 1990 bij deze garage, tot een paar jaar geleden bij Henk. Albert en Redouan hebben de perfecte service en flexibiliteit van weleer heel goed in stand gehouden! Aanrader!

Perfekt

Top bedrijf, kwaliteit en heel klantvriendelijk

Perfecte service !

Zeer deskundig en professioneel

Altijd goed geholpen, altijd goed bereikbaar, echt super! Ben heel blij met deze garage.

Duidelijke communicatie en vakmanschap!

Fijn dat ik achteraf niet voor vreemde kosten kwam te staan en alles werd in goed overleg uitgevoerd. Verder heb ik ook veel tips gekregen om problemen in de toekomst te voorkomen.

Kom al meer dan 20 jaar bij deze garage

Goeie service en vakmanschap van personeel wat hier voorheen en sinds overname werkt.

Top service !

Top service !

Ik ben uitermate tevreden.

Zeer klantvriendelijk, hulpvaardig en vakkundig, niet te vergeten.

Prima buurtgarage met vakkundige monteurs

• Reden bezoek Andere reden

Zeer klantvriendelijk

Uitstekende service, duidelijke uitleg en goed advies!

Fantasties

Nieuwe eigenaar en monteur hebben een meesterklus volbracht, nieuwe nokkenas gemonteerd in mijn opel Agila, hij rijd weer als nieuw. Arie.

Over Autovakmeester Daily Car Service

Ons autobedrijf in Amsterdam aan de Frederik Hendrikstraat 129H staat voor betrouwbaar onderhoud. Wij bieden graag uitstekende en transparante service en maatwerk aan onze klanten. Voel je dus welkom bij Autovakmeester Frederik Hendrik! Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Over Autovakmeester