Neemt veel tijd, denkt mee, komt afspraken na!

In april 2022 zijn wij naar de showroom geweest, we hadden al ideeen hoe we wilden dat de keuken er ging uit zien. Samen met Eelco zijn we vrij snel tot een voor onze goede oplossing gekomen. Door voorbeelden in de showroom kon hij laten zien hoe iets er in werkelijkheid kwam uit te zien. Heeft net zo lang gezocht tot hij een voor ons acceptabele inbouwkoelkast gevonden had. We kregen een duidelijke offerte waarin alles duidelijk, met prijs vermeld stond. We hadden 2 weken tijd om te beslissen, maar hadden dat niet nodig. Alles wat in offerte stond is nagekomen, alles was op tijd binnen en keuken in een dag geplaatst. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg

Mooi strakke keuken geheel naar wens

Hartelijke ontvangst. Eelco heeft zeer goed meegedacht en hierdoor hebben wij onze mooie keuken kunnen realiseren. Plaatsing geheel volgens afspraak. Ook heel prettig dat er tijdens en de plaatsing persoonlijke opvolging was

• Garantie / nazorg

Een keukenwens die in vervulling is gegaan dankzij een vakkundig advies.

We zijn bijzonder enthousiast over onze nieuwe Tristar keuken. Perfect op maat gemaakt. De materialen zijn mooi van structuur, zoals de voelbare houtnerf van de kasten en het keramisch werkblad in marmerstructuur. De Berber kookplaat valt mooi in het werkblad en heeft vele kookfuncties en een prachtig design. Zo konden we kiezen tussen twee afzuig filters waarvan een zelfreinigend is. De keuze was toen snel gemaakt! We willen Eelco van Scheldekeukens hartelijk danken voor de uitstekende service! Ook een pluim voor Sam, die de keuken met precisie heeft gemonteerd. Hans en Sasja uit Goes.

• Garantie / nazorg

Dag Hans en Sasja, Dank voor deze review. Het was erg leuk jullie te helpen en de keuken te ontwerpen. Heel veel kookplezier!

Prima geholpen en afspraak goed nagekomen.

Goed en vakkundig geholpen

• Garantie / nazorg

Met kennis, humor én een eerlijke mening de perfecte keuken aangemeten gekregen!

Eelco doet een geweldige job door de klant op 1 te zetten en ze alle aandacht te schenken die ze verdienen! Hij adviseert op maat, denkt met je mee en is na de plaatsing van de keuken nog steeds bereikbaar Al met al: ga zo door!

• Garantie / nazorg

Een hele fijne ervaring gehad van de showroom tot de plaatsing.

Ik ben goed geholpen door de verkoper. De prijs was exact wat ik van te voren verwacht had. De monteur die geweest is, is een echte vakman. Kortom ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Deskundig in het invullen van onze wensen

De wensen die wij hadden betreffende de keuken zijn alle vervuld. Maatwerk geleverd.

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

prachtige keuken geleverd, eruitspringend ontwerp

De keuken heeft een apart ontwerp. Uitgezocht naar idee van een voorbeeldkeuken in de showroom in Hoogerheide. Aparte, mooie, fjordblauwe kleur. Bijzonder tevreden over de samenwerking met Eelco Ronner en de door Scheldekeukens ingehuurde stucadoor en keukenplaatsers.

Super service!

Goed contact en superservice van Eelco. Montage super gedaan en aardige installateurs.

Fijn bedrijf

Goed geholpen in de mooie showroom en het product op tijd geleverd en vakkundig geplaatst

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer tevreden met onze prachtige keuken

We werden fijn geholpen . Er werd genoeg aandacht aan onze wensen besteed. Duidelijke informatie en tips enz. We genieten nu elke dag van onze keuken.

• Garantie / nazorg

Schelde Keukens zullen wij zeker aanbevelen

Vriendelijke en zeer vakbekwame mensen.

• Garantie / nazorg

keuze, kwaliteit en het kostenplaatje

We zijn heel blij met de goede hulp met kiezen, de kwaliteit van de keuken en de prijs!

• Garantie / nazorg

Een aanwinst voor de regio, lokaal, toegankelijk en persoonlijk.

In tegenstelling tov andere keuken-zaken die we bezochten hebben we bij Eelco van Schelde-keukens geen opdringerigheid ervaren. Een ruim aanbod van apparatuur, ook dat gene dat niet te verkrijgen is bij de grote keuken-ketens. Ook de totaal prijs van zijn erg overzichtelijke offerte was concurrent met die van de andere keuken-zaken die we bezocht hebben. Eelco is erg meedenkend en duidelijk ervaren in de keuken-branche, zeker het huisbezoek hebben we als heel prettig ervaren en gaf zowel hem als ons de ruimte om over de verschillende opties en mogelijkheden van gedachte te wisselen. Ook schroomde hij niet om de nadelen van opties te benoemen ook al had hij ons deze mogelijk best kunnen verkopen. Naast kennis van keukens heeft hij ons als zelf-plaatsers ook de technische inzichten meegegeven. De showroom is niet heel groot maar zoals hij zelf zal vertellen als je er komt zitten zo ongeveer alle mogelijkheden die hij kan bieden verwerkt in de daar aanwezige keukens zodat je de opties in het echt kunt zien en ervaren. Wij hadden het geluk dat zijn vrouw verse appeltaart gemaakt had, die was echt heerlijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Gérard en Astrid, Dank voor deze mooie review, het was erg leuk om zaken met jullie te doen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe keuken, Groet, Eelco

Uitstekend!

Eelco van scheldekeukens.nl is een vakman met kennis van zaken, die écht moois te bieden heeft, en zeer goed luistert naar de wensen van de klant. Ook na montage en geweldige service hebben we niets te wensen over! Ga zo door!

Danny, Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Groet, Eelco

Huijbergseweg 1 4631 GC Hoogerheide