Met kennis, humor én een eerlijke mening de perfecte keuken aangemeten gekregen!

Eelco doet een geweldige job door de klant op 1 te zetten en ze alle aandacht te schenken die ze verdienen! Hij adviseert op maat, denkt met je mee en is na de plaatsing van de keuken nog steeds bereikbaar Al met al: ga zo door!

• Garantie / nazorg

Een hele fijne ervaring gehad van de showroom tot de plaatsing.

Ik ben goed geholpen door de verkoper. De prijs was exact wat ik van te voren verwacht had. De monteur die geweest is, is een echte vakman. Kortom ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Deskundig in het invullen van onze wensen

De wensen die wij hadden betreffende de keuken zijn alle vervuld. Maatwerk geleverd.

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

prachtige keuken geleverd, eruitspringend ontwerp

De keuken heeft een apart ontwerp. Uitgezocht naar idee van een voorbeeldkeuken in de showroom in Hoogerheide. Aparte, mooie, fjordblauwe kleur. Bijzonder tevreden over de samenwerking met Eelco Ronner en de door Scheldekeukens ingehuurde stucadoor en keukenplaatsers.

Super service!

Goed contact en superservice van Eelco. Montage super gedaan en aardige installateurs.

Fijn bedrijf

Goed geholpen in de mooie showroom en het product op tijd geleverd en vakkundig geplaatst

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer tevreden met onze prachtige keuken

We werden fijn geholpen . Er werd genoeg aandacht aan onze wensen besteed. Duidelijke informatie en tips enz. We genieten nu elke dag van onze keuken.

• Garantie / nazorg

Schelde Keukens zullen wij zeker aanbevelen

Vriendelijke en zeer vakbekwame mensen.

• Garantie / nazorg

keuze, kwaliteit en het kostenplaatje

We zijn heel blij met de goede hulp met kiezen, de kwaliteit van de keuken en de prijs!

• Garantie / nazorg

Een aanwinst voor de regio, lokaal, toegankelijk en persoonlijk.

In tegenstelling tov andere keuken-zaken die we bezochten hebben we bij Eelco van Schelde-keukens geen opdringerigheid ervaren. Een ruim aanbod van apparatuur, ook dat gene dat niet te verkrijgen is bij de grote keuken-ketens. Ook de totaal prijs van zijn erg overzichtelijke offerte was concurrent met die van de andere keuken-zaken die we bezocht hebben. Eelco is erg meedenkend en duidelijk ervaren in de keuken-branche, zeker het huisbezoek hebben we als heel prettig ervaren en gaf zowel hem als ons de ruimte om over de verschillende opties en mogelijkheden van gedachte te wisselen. Ook schroomde hij niet om de nadelen van opties te benoemen ook al had hij ons deze mogelijk best kunnen verkopen. Naast kennis van keukens heeft hij ons als zelf-plaatsers ook de technische inzichten meegegeven. De showroom is niet heel groot maar zoals hij zelf zal vertellen als je er komt zitten zo ongeveer alle mogelijkheden die hij kan bieden verwerkt in de daar aanwezige keukens zodat je de opties in het echt kunt zien en ervaren. Wij hadden het geluk dat zijn vrouw verse appeltaart gemaakt had, die was echt heerlijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Gérard en Astrid, Dank voor deze mooie review, het was erg leuk om zaken met jullie te doen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe keuken, Groet, Eelco

Uitstekend!

Eelco van scheldekeukens.nl is een vakman met kennis van zaken, die écht moois te bieden heeft, en zeer goed luistert naar de wensen van de klant. Ook na montage en geweldige service hebben we niets te wensen over! Ga zo door!

Danny, Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Groet, Eelco

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.