Een prachtig resultaat, zeer tevreden!

Na een oriënterend gesprek met Eelco hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt en heeft hij een eerste ontwerp uitgewerkt. Eelco is vriendelijk, zijn rustige aanpak hebben als prettig ervaren en daarnaast heeft hij kennis van zaken en veel ervaring. Na het eerste ontwerp hebben wij twee aanpassingen gedaan en Eelco was daarbij flexibel en meedenkend. Na het besluit dat we de keuken zouden nemen, zijn er afspraken gemaakt over het plaatsen. Alle datums die drie maanden van tevoren zijn vastgelegd zijn exact nagekomen en dat is wel heel bijzonder! Tenslotte is de keuken door een vakbekwame medewerker geplaatst, prima vakwerk! Het is een prachtige keuken geworden en wij zijn zeer tevreden over het resultaat!

• Garantie / nazorg

Goede en persoonlijke service!

Na verschillende keukenzaken te hebben bezocht op advies van een collega bij Schelde Keukens op het dorp terecht gekomen. Na een eerste bezoek in de showroom zijn alle wensen rustig door Eelco op een rij gezet. Alle tijd wordt genomen totdat alles compleet is besproken. Eelco denkt goed mee en komt met goede tips waar je zelf niet gelijk aan denkt. Na een aantal wijzigingen in de tekeningen hebben we de juiste opstelling besteld. De plaatsing van de keuken is goed verlopen, sneller dan verwacht en ook hierin werd door de monteurs goed meegedacht en gecommuniceerd. En ook een bezoek van Eelco zelf na oplevering van de keuken maakt het geheel persoonlijk! Het resultaat mag er wezen, het is een pracht keuken geworden. Dank voor de goede levering en service. Voor een nieuwe droomkeuken bevelen wij Schelde Keukens zeker aan!

Helemaal top!!

Vanaf het eerste contact, waarin we nog aan het oriënteren waren, tot aan het moment dat uiteindelijk de keuken gezet is, was het contact heel goed en verliep alles op een prettige manier. Eelco is altijd bereid mee te denken. Het persoonlijk contact hier is echt een heel groot voordeel. We hebben tussendoor nog al eens vragen gesteld, die altijd snel beantwoord werden. We wilden naderhand nog het e.e.a. aanpassen/toevoegen. Ook hier heeft Eelco snel op gereageerd en gehandeld, zodat alles er op tijd was. Uiteindelijk is de keuken gezet door een vakman die heel nauwkeurig werkt en die het allemaal piekfijn in orde heeft gemaakt bij ons! Tot slot niet te vergeten; de appeltaart tijdens een van de afspraken! Zeker een aanrader :)

Heel goede service!

Contact met Eelco was meteen goed. Hij heeft goed geluisterd wat onze wensen waren. Eelco kwam zelf met adviezen en oplossingen voor onze "niet op maat" keuken. Het gaf meteen vertrouwen dat alles goed zou komen en de keuken er uit zou komen te zien zoals we gedacht hadden. (Eelco had echt een uitdaging hier). Scheldekeukens heeft alles voor ons geregeld, sloopwerk oude keuken, leidingen, electra en stucwerk. Ook de plaatsing door Sam is heel goed gegaan, hij weet wat hij moet doen! Kleine dingen die niet meteen in orde waren zijn snel en perfect opgelost. Het resultaat is dat wij nu een prachtige nieuwe keuken hebben die volledig voldoet aan onze wensen.

Gewoon super goed

lekker gemakkelijk in de omgang en heel goed advies aan ons , rustig en goed in uitleg en ruimen keuze .

• Garantie / nazorg

Veel plezier met jullie prachtige keuken Jan en Angelien!

Alles prima geregeld en goede kwaliteit

Neemt ruim voldoende tijd om te woord te staan en te helpen met het vinden van de juiste keuken. De monteur die de keuken zet heeft veel ervaring en werkt netjes als goed af.

Super service.

Vorig jaar terecht gekomen in de showroom bij Scheldekeukens, het contact verliep gelijk prima. Eelco dacht mee over wat we wilden en wat er kon. Schakelde alle benodigde mensen in om onze droomkeuken te realiseren. Stuk voor stuk allemaal prima vakmensen. Na plaatsing keuken ook nog een bezoekje van Eelco om te horen en te zien of alles naar wens is verlopen. Dat is het zeker. Eelco bedankt voor de topservice en heel veel succes!!

Goede service en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Goede persoonlijke service!

Onze ervaring met Schelde keukens is super goed gegaan...van het begin tot het eindresultaat! Goede service, Goede kennis, Goede kwaliteit keuken. Je word geholpen door iemand met passie voor zijn werk....kijkt samen met jou naar mooie opties...luistert naar wat jij wil en dringt niets op. Werkt met een goed team samen om de keuken te plaatsen op een zeer vakkundige manier....alsof het om hun eigen keuken gaat! Wij zijn blij met het eindresultaat....onze keuken is geworden zoals wij het wilde.

Top service en meedenken met de klant

Toen we bij Schelde Keukens in de showroom kwamen zagen we gelijk onze droomkeuken staan, Afspraak gemaakt en alles doorgenomen, Eelco luisterde naar onze wensen en gaf goede adviezen. Daarna is Eelco bij ons thuis geweest om de situatie ter plaatse te bekijken en in te meten. Ook het plaatsen van de keuken is perfect uitgevoerd door keukenmonteur Sam ( een vakman!!!) de Berbel kookplaat valt mooi in het werkblad, kortom we zijn super blij met onze droomkeuken! Eelco bedankt, en ga zo door!!

• Garantie / nazorg

De beleving die we bij Eelco hebben ervaren is ongeëvenaard

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering van de keuken zijn we ontzettend goed geholpen. Een ervaring die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Persoonlijk, behulpzaam en kwalitatief een fantastische ervaring. Werkelijk een keuken op maat naar onze wens Eelco bedankt !!

• Garantie / nazorg

Hier ben je als klant echt koning

Super fijne zaak. Er wordt naar je geluisterd, er wordt meegedacht en niets wordt je opgedrongen. De kwaliteit die geleverd wordt is ontzettend goed. Wij zijn ontzettend blij met onze keuken. Wij kunnen een ieder aanraden met Schelde Keukens in zee te gaan.

• Garantie / nazorg

Een nog mooier resultaat dan gehoopt!

Na het allereerste contact had Eelco al snel door wat mijn wensen waren en wat bij mij en het interieur paste. Hierdoor kwam hij met een aanbod qua materiaal, model en kleur wat in 1x goed was. De keuze was daardoor heel snel gemaakt. Het resultaat is zelfs nog mooier en passender geworden dan ik had gehoopt. Ook de plaatsing door Sam liep voorspoedig. Ook hij dacht mee, waardoor kleine "hobbeltjes" snel en perfect werden opgelost. Dus niets dan lof en veel dank voor alles.

• Garantie / nazorg

Fantastisch geholpen en alles perfect geregeld.

Goed geholpen bij het ontwerp van de keuken, goede adviezen en luistert ook naar onze wensen. Ontzorgt door alle voorbereidende werkzaamheden inclusief het slopen van de bestaande keuken weg te leggen bij een door Eelco voorgesteld installatie bedrijf. Montage van de keuken is zeer vakkundig en netjes uitgevoerd. Erg te spreken over de nazorg wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Al met al zijn wij uitermate tevreden met onze prachtige keuken.

• Garantie / nazorg

Dag Hans en Anja, Heel veel (kook)plezier met jullie nieuwe keuken!

We werden netjes geholpen en samen tot een mooi resultaat gekomen.

We hebben voor het eerst bij Schelde Keukens een keuken gekocht. We werden goed geholpen, Eelco nam de tijd voor ons, luisterde naar onze wensen en heeft daarin goed mee gedacht om het tot een mooi plaatje te krijgen. Het monteren van de keuken verliep vlot, door vakkundige monteurs.

Geweldig!!

Vorig jaar onze keuken besteld bij schelde keukens. Vanaf het begin tot einde uitstekende service Eelco is eerst bij ons langsgeweest om de keuken in te meten. Daarna zijn we in de showroom in hoogerheide geweest om samen onze droomkeuken uit te zoeken. Eelco denkt graag mee en had voor ons al een tekening gemaakt waar in al onze wensen verwerkt waren. In de showroom kon hij ons verschillende type keukens laten zien en zijn wij uiteindelijk voor hoogglans wit en greeploos gegaan. Via eelco is de oude keuken verwijdert en alle voorbereidingen ( leidingen, electra, stucwerk) gedaan en de nieuwe keuken geplaatst. Hierin zijn wij dus totaal ontzorgt, en hebben wij ons nergens druk om hoeven maken. Het resultaat: een super mooie keuken!! Ook 4 wkn later nadat keuken is geplaatst een klein deukje gezien in een kastdeurtje hier werd totaal niet moeilijk over gedaan en er is een nieuw deurtje geplaatst Super service!!! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Wat een service! Super!

Onze keuken had een update nodig en om dit te realiseren dachten we aan Schelde Keukens. Voor ons nieuw, dus best wat spannend. Maar door de betrokkenheid en service van Eelco is het helemaal goed gekomen. Hij heeft enorm meegedacht en veel tips gegeven. Een second opinion kwam er van zijn kant zelfs ook nog: Even controleren of het klopt. En dat deed het! We hebben een prachtige keuken gekregen, die weer helemaal nieuw lijkt in een stijl die bij ons past. En dan als slagroom op de taart het telefoontje toen alles geplaatst was: En... tevreden? Ja dus. Helemaal! Met dus ook een compliment voor degene die de nieuwe deurtjes heeft opgehangen!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Top service en meedenken met de klant

Bij Schelde keukens meteen een goed gevoel, er wordt geluisterd naar wat je wensen zijn. Neemt de tijd en bekijkt alle mogelijkheden, die voor ons beter waren dan elders. Duidelijke communicatie en komt afspraken na, bij vragen krijg je snel deskundig antwoord. Installatie van de keuken is prima verlopen, vakmensen die secuur werken. Vanuit Schelde keukens wordt dit goed begeleid, waardoor de keuken meteen perfect staat en wij ervan kunnen gaan genieten. Bedankt voor top service Eelco

• Garantie / nazorg

Super communicatie, levering en montage.

Direct een nette prijs, geen mega kortingen of gratis montage/apparatuur. Want wat is er nu nog gratis... Fijne communicatie, tijdige levering en keurige montage. Geen opleverpunten. Bedankt Eelco! Super blij met mijn nieuwe keuken.

• Garantie / nazorg

Wij wisten in ons hoofd heel goed hoe onze droomkeuken er uit moest komen te zien, het idee uitwerken was wat lastiger. Toen wij bij Eelco terecht kwamen, viel er een last van mijn schouders. Hij begreep wat ik wilde ! Hij luisterde aandachtig naar onze wensen en ging hiermee aan de slag. Geen vraag was teveel. Daarnaast gaf hij heel veel informatie, tips en adviezen. Na de eerste offerte kregen we de tijd om hierover na te denken en waren we welkom om het verder uit te werken of evt punten aan te passen. Niks geen verplichting of druk vanuit Eelco. Dat voelde goed! Na het akkoord is alles zo fijn blijven verlopen. Eelco bleef betrokken tijdens onze verbouwing en dacht mee in oplossingen rondom de keuken. Onze keuken is geplaatst door een hele fijne monteur. Onze dank is heel erg groot! Wij zijn blij met onze droomkeuken.

• Garantie / nazorg

Dag Sjoukje en Sebas, Jullie hebben een prachtige keuken! Heel veel kookplezier! Groet, Eelco

Nieuw in de regio, zeer gedreven eigenaar. Wij zijn uitstekend geholpen in het hele process van het kiezen van een keuken en het intekenen van verschillende concepten. Wordt goed meegedacht met de vraagstukken en open en eerlijk gecommuniceerd. Ook de installatie is zeer goed verlopen. Erg kundig team welke hard door werkt en niet op de uurtjes kijkt maar doorgaat tot het af is. Zelfde geldt voor de nazorg, alle puntjes netjes opgelost en aan het einde een persoonlijke oplevering. Al met al zeer tevreden en een verademing ten opzichte van de grotere keukenketens.

• Garantie / nazorg

Dag Robbie en Stephanie, Dank voor deze review. Ik vond het leuk om jullie te helpen met jullie droomkeuken. Heel veel plezier ermee!, en als ik wat kan betekenen, dan weten jullie me te vinden. Groet, Eelco

Geen verkooppraat maar waar het op staat

Van het begin tot het einde duidelijke en heldere gesprekken en offertes. Geen verkoop om de cijfers maar luisteren en meedenken met de klant. Thuis de situatie komen bekijken en daarna helder en open de mogelijkheden bespreken. Topkwaliteit voor een topprijs !

• Garantie / nazorg

Dank voor de review Arno en Sandra, Ik vond het een feest de keuken te mogen leveren aan jullie! Groet, Eelco

Uitstekend, levert conform afspraken, met persoonlijke aandacht.

Tijdens aankoopproces duidelijk en vriendelijk over de mogelijkheden, zonder opdringerig te zijn. Levering conform afspraken, zowel wat betreft prijs, kwaliteit en servicegerichtheid als qua tijdsplanning. Tevens een prima gevoel over het natraject en de daarbij behorende persoonlijke aandacht. Kortom: Schelde Keukens ontzorgde uitstekend bij de aanschaf van onze keuken.

Over CBW Erkend