Goede begeleiding en uitleg

• Voor welk diploma leer je? MBO - niveau 3

Heel fijn!

Er wordt met je mee gedacht als het even niet gaat zoals je had gehoopt, er wordt vooral aan oplossingen gedacht zodat je door kan gaan. Je krijgt de hulp die je nodig hebt en er is altijd iemand die je vragen kan beantwoorden.

• Voor welk diploma leer je? Mbo 4 verpleegkundige

Ik ben 1 oktober 2022 begonnen en tot nu toe bevalt het goed.

• Voor welk diploma leer je? Hbo verpleegkundig

Autonomie en behulpzaam

Deze opleiding is ideaal voor mij, het geeft je autonomie van hoe je opleiding aan te pakken en vorm te geven. Dat past beter in mijn leven dan een strakke schema opgelegd krijgen. De Leerregisseur is heel behulpzaam en meedenkend en probeert overal tips te geven over hoe of wat.

• Voor welk diploma leer je? Hbo-v

Een opleiding die wordt ingericht door de student zelf!

Ik ervaar de opleiding als zeer prettig. Op mijn eigen tempo kan ik de competenties aantonen en laten beoordelen. Eén keer in de twee weken is er een overleg, waarin duidelijke afspraken worden gemaakt over de verwerking van de leerproducten. Ik vind het jammer dat mijn begeleider vanuit AWL niet onderwijskundig is, hiermee bedoel ik dat zij zelf geen onderwijs achtergrond heeft. Dit betekent dat er veel navraag gedaan moet worden, waardoor ik moet wachten op mijn antwoorden.

• Voor welk diploma leer je? Pabo

Prettige samenwerking

Afspraken na komen

• Voor welk diploma leer je? Vig

Jullie durven zelfs samen een leerroute aan te gaan die nog nooit gedaan is.

Goed om te leren op latere leeftijd. En dat je leeftijd samen met de ervaring meetelt voor de opleiding

• Voor welk diploma leer je? Mbo V

Hele goede coaching

Bij Academie Werend leren ben ik prima gecoacht. Het is geschikt voor personen die op de werkvloer voldoende worden begeleid door een werkbegeleider.

• Voor welk diploma leer je? Verzorgende IG

Innovatief, veelzijdig en professioneel, maar nog deels in de steigers.

AWL is een vooruitstrevende onderwijs organisatie. Fijn dat je samen met AWL je eigen leerroute kunt bepalen. Ben erg content met mijn begeleiding (leerregisseur). Uiteindelijk bepalen zij de kwaliteit van AWL. In de zorgsector hebben zij inmiddels bewezen dat het ontwikkelde innovatieve concept werkt. Voor de economische en bedrijfskundige richtingen moeten zij hun sporen nog verdienen. Daar is de 'achterkant' nog niet volledig ingericht. Zaken waar ik in het leertraject wel tegenaan gelopen ben. Wel mooi dat hier open over wordt gecommuniceerd (althans bij mij). Daarbij zijn zij ook kritisch naar zichzelf en bereidt om naar de feedback van de 'leerling' te luisteren. Kortom; AWL ga zo door, nog een kleine stap te zetten!

• Voor welk diploma leer je? Bedrijfskunde

Andere manier van scholing

1 op 1 met een leerregisseur en inhoudsdeskundige(HBO-V) wekelijks werken aan het opbouwen van een portfolio. Als praktijk al een berg ervaring is, dan is dit de manier om het diploma erbij te kunnen halen.

• Voor welk diploma leer je? Vp 4

Leer regisseur is behulpzaam en heeft kennis van zaken.

Goede begeleiding van leer regisseur.

• Voor welk diploma leer je? Mz niveau 4

Top academie

Ik vind het een prettige academie, waar je de tijd en aandacht krijgt om jezelf te ontwikkelen.

• Voor welk diploma leer je? Verpleegkunde

Mooie manier om zonder de schoolbanken je Hbo diploma te halen.

Leren afgestemd op ervaring en vooropleiding is de manier om een opleiding te volgen. Gebruik maken van wat je al kent en kunt en aanvullen wat er ontbreekt. De leerregisseurs van de academie begeleiden je in het schrijven van de verantwoordingsdocumenten. Begeleiding is ook op maat. Zeer prettige ervaring!

• Voor welk diploma leer je? HBO-V

Goede begeleiding, ik kan met al mijn vragen en suggesties naar mijn leer regisseur.

• Voor welk diploma leer je? MBO verpleegkunde

Goede leeromgeving

Op je eigen tempo! Ideaal!

• Voor welk diploma leer je? Verpleegkundige

Prettige wisselwerking,Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Professioneel school leer-bedrijf met energieke en kundige medewerkers. Ik ervaar de samenwerking als open en prettig. De samenwerking levert nieuwe inzichten en nieuwe kennis/kunde.

• Voor welk diploma leer je? Mbo 4 VPK

Vp opleiding

Mijn mening is dat vooraf beter gecommuniceerd moet worden over de opleiding en dat dit word vast gelegd op de mail. Om mis communicatie te voorkomen. De opleiding word anders naar voren gebracht dan dat het werkelijk is. Verder ben ik wel tevreden met de begeleiding, die ik op dit moment krijg. Een tip: voor nieuwe leerlingen zou een bijeenkomst niet verkeerd zijn, om informatie op te vragen en vragen te stellen.

• Voor welk diploma leer je? Verpleegkundige niveau 4

Uitstekende opleiding

Ik ben op dit moment 2 maanden bezig met het traject en ik moet zeggen dat ik nog niets negatiefs te melden heb. Als ik een vraag heb krijg ik eigenlijk altijd binnen een uur antwoord. Het is duidelijk wat ik moet doen en overzichtelijk. Ik ben erg tevreden.

• Voor welk diploma leer je? Verpleegkunde

Duidelijkheid

• Voor welk diploma leer je? Mbo 4 verpleegkundige

Pas kort begonnen met de opleiding. Maar alle afspraken en contacten verlopen goed

Alle gemaakte afspraken en contacten verlopen helemaal zoals gewenst wanneer je hier een opleiding volgt

• Voor welk diploma leer je? Mbo V niveau 4

Hele goede, persoonlijke begeleiding

Ik word goed door de studie geleid door middel van feedback. Ik word geholpen door middel van tips. Wanneer er vragen zijn word dit opgepakt en terug gespeeld naar mij.

• Voor welk diploma leer je? Verzorgende IG