Super goed, snel, vriendelijk en goedkoop en zeer informatief.

Ik heb er geen spijt van dat ik voor jullie kantoor gekozen heb. Heel tevreden.

nog nooit zo goed meegemaakt

Van alle notarisbezoeken was deze wel zeer bijzonder. Er werd ruim de tijd besteed aan het uitleggen van ons testamant en volmacht-verklaring. Er werd na elk element gevraagd of wij nog vragen hadden. Die vragen werden geduldig en vriendelijk beantwoord. Bij al onze vorige notarisbezoeken elders, werd de tekst voor-gebrabbeld en kregen wij het gevoel snel op te moeten krassen.

Ruim op tijd, alles correct, duidelijk, vriendelijk

De aankoop van het appartement was op 1 december, een drukke dag. Alle stukken waren ruim op tijd aan ons digitaal ter beoordeling gegeven. Alles was correct en duidelijk gecommuniceerd. Op de dag zelf op het afgesproken tijdstip keurig ontvangen met koffie , geen wachttijd en de uitleg van de notaris was helder en op de belangrijke aspecten werd uitgebreid stilgestaan. Een werkdag later alle definitieve stukken digitaal in het dossier!

Buiten gewoon Goed

De splitsing en verkoop is goed geregeld De splitsing was een lastig project bij het Kadaster , maar toch gelukt

prima geholpen

aanbevolen

ontspannen en correct

Netjes ontvangen en goed behandeld

Prettig en vaardig verlopen contact

Ik had een duidelijke wens voor een akte, bracht een referentie tekst mee die door dit kantoor eerder voor een familielid was verzorgd, De medewerker (v) ontwierp niettemin na een geconcentreerd gesprek een gedeeltelijk nieuwe tekst van een algemene volmacht waarin de jongste standaarden waren verwerkt. Over die standaarden had ik nog een kort, helder telefonisch contact ter verduidelijking, na ontvangst van het concept. Het passeren van de akte was een prettige bijeenkomst, waarin de notaris in eigen woorden de kernpunten van de volmacht nog langs liep en bij mij een aantal punten checkte. Bij de planning van alle contacten werd rekening gehouden met de tijdsdruk die ik had, en mijn bereikbaarheid

laagdrempelig

Vriendelijk en professioneel personeel

Vriendelijk, deskundig

Vriendelijk te woord gestaan, deskundige uitleg, goed luisteren naar client en alle tijd om vragen te stellen.

Klantgericht, neemt de tijd voor uitleg en vragen, luistert goed en vraagt door.

Zeer tevreden over kantoor. Heb naast testamenten ook hypotheekakten laten passeren.

Zorgvuldig en vriendelijk!

Wij kenden dit kantoor niet, maar zijn als verkopers van een woning prettig, correct en hoffelijk bejegend.

Alles prima geregeld.

Verklaring van erfrecht was binnen een week geregeld. Voor mij verrassend snel, afgaande op de verhalen die ik hoorde dat het soms maanden kan duren. Contact was ook snel en helder. Prima kantoor, zeer tevreden!

alles klopt

Als je zelf je eerst hebt ingelezen merk je hoe adequaat men direct doorgaat op het niveau waarop je zelf al bent. Efficiënt en tijdbesparend.

Heel duidelijk, zakelijk en toch heel plezierig

Wij hebben zowel onze hypotheekakte, testament en levenstestament bij Van Limburg Stirum laten passeren. De testamenten zijn door Sophie opgesteld en zij was super plezierig. Heel to the point, goed adviserend en heel duidelijk.

plezierig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen

plezierig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen

Terzake kundig en zakelijk.

Vriendelijke en zakelijk benadering van de klant(mijn vrouw en ik) in een mooie ambiance.

Zeer deskundig, professioneel en snel

Ik ben door de medewerkers van het kantoor zeer deskundig, professioneel en snel geholpen bij het oprichten van mijn bedrijf.

super tevreden

Vriendelijk, deskundig, geen haastwerk en concurerend in prijs.

Zeer toegankelijk en vriendelijk

Prettige ervaring

Aan alle verwachtingen voldaan.

De kandidaat-notaris was professioneel en vriendelijk.

Wij vonden het duidelijk en prettig.

Prettig

Goede begeleiding, maar zelf ook meedenken willen wij dit wel zo, verder prima

Perfect geholpen op het gebied van familierecht!

Goed oog voor detail en snelle afhandeling. Zeer tevreden met de dienstverlening en bereikbaarheid. Daarnaast een prima prijs/kwaliteitverhouding. Ik kan zowel mr. Verspaget als mr. Van Leest van harte aanbevelen.

Goed, efficient, professioneel en duidelijk

Goed, efficient, professioneel en duidelijk

prettig ontvangst en professionele begeleiding

prettig ontvangst en professionele begeleiding

Koninginneweg 2 1217 KW Hilversum

Over Notariskantoor Van Limburg Stirum

Notariskantoor Van Limburg Stirum is gevestigd in Hilversum op de makkelijk bereikbare hoek van de Koninginneweg met de ‘s-Gravelandseweg. Het ruime eigen parkeerterrein zorgt ervoor dat cliënten geen last hebben van het in Hilversum zo grote parkeerprobleem. Het kantoor verricht werkzaamheden op alle notariële gebieden zoals het onroerend goed, het familierecht in al haar facetten en het vennootschaps- en ondernemingsrecht. Uitgangspunt daarbij is: via korte lijnen snel een goed product af te leveren, waarbij laagdrempeligheid wordt nagestreefd en de cliënt altijd met vragen kan aankloppen.