Snelle installatie

Na het eerste gesprek met BL zonnepanelen is het snel gegaan. De inspectie en plaatsing waren binnen een week geregeld. En op de dag van installatie was team Ali in een halfe dag klaar. Ik ben heel blij met de snelle service.

super goed

Bl zonnepanelen super goed De monteurs (team ali )super goed . In een woord KLASSE

• Montage

Plaatsen en aansluiten perfect gegaan

Netjes gegaan. ook als ze even weggingen, melde ze dat erg beleeft. was team Ali. complimenten.

• Montage

BL Zonnepanelen levert wat zij beloven

Beste Gert en team BL, Ik heb eerder een kritische review geschreven en wil dit herzien. Na gezamenlijk een aantal hobbels te hebben genomen is er door BL Zonnepanelen zoals in het onderwerp omschreven geleverd zoals beloofd. Het is en blijft lastig om vertrouwen te houden in een partij als er voor de installatie 100% betaald dient te worden. Ook het geduldig blijven wachten dat na en jaar na installeren een oplossing geboden wordt is niet eenvoudig. Maar team Ali en BL Zonnepanelen heeft zoals beloofd na een jaar waargemaakt wat er is overeengekomen. Dank daarvoor maar ik verwacht dat een mogelijke nieuwe afnemer de installatie door team Ali als zeer professioneel ervaart. Dit heb ik in ieder geval wel zo beleefd omdat team Ali oog heeft voor Arbo wetgeving en werkt met valbescherming en zichzelf op het dak zekert en ingezette rolsteiger is ook voorzien van een valbescherming op heuphoogte (naar inschatting ca. 1m hoog). Ook heeft team Ali kennis over de NEN 1010 normering wat vertrouwen geeft als BL zonnepanelen in de groepenkast werkzaamheden uitvoert. Houd dit vast en ik wens team BL Zonnepanelen veel succes in de toekomst.

• Montage

Super snel en super goed

Heel blij met de geplaatste zonnepanelen. Heel snel een afspraak gemaakt en heel snel geplaatst. Nú uitkijken naar veel mooie lichturen!

Professioneel, vakkundig en teamwork

Wij zijn zeer tevreden over BL Zonnepanelen. Het persoonlijke gesprek aan huis was erg prettig en transparant. Adviseur had snel door wat wij graag wilde en schetste voor ons het totaal plaatje, waarop wij een gedegen beslissing op konden nemen. Vanaf dat moment is alles heel snel gegaan. Vandaag, binnen 3 weken, zijn de zonnepanelen op ons dak geplaatst. Vakmensen zoals Team Ali, hebben ons meegenomen in het gehele installatieproces, goede uitleg gehad. Wij zijn blij met de zonnepanelen, glas op glas, uit Duitsland., goede kwaliteit en garantie.

Duidelijk uitleg - prima montage

Ik ben erg te spreken over de uitleg van de te realiseren besparing. Het is ook fijn dat de panelen in Duitsland worden geproduceerd, ingeval van problemen is de fabriek niet ver weg. De montage is uitsteken uitgevoerd. Er moest een kabel van mijn garage naar het woonhuis woren gelegd, dat was in een mum van tijd voor elkaar en alles is netjes verwerkt.

Zeer snel

Prima vlot gelegd

De zonnepanelen zijn vlot gelegd prima werkmensen. Het is allemaal perfect geregeld

Mooie panelen

Vandaag zijn door Team Ali bij ons zonnepanelen geplaatst. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, complimenten voor het contact, werktempo, uitleg, en oog voor nette afwerking buiten en binnen het huis!! Het offerte proces was erg duidelijk en bezoek aan huis waardeer ik. Op enkele momenten voelde ik mij wel gepusht richting tekenen in plaats van bedenktijd krijgen, dat zal met de markt te maken hebben.

• Montage

Zeer tevreden over de installatie van de BL zonnepanelen

Bijzonder tevreden over team Ali die de plaatsing verzorgde.

Is goed

Ben tevreden ze hebben goed en netjes gewerkt

Prima geregeld

Ik vond het best een beetje spannend, omdat je vooraf moest betalen. Maar wat was het allemaal goed geregeld. Vriendelijke monteurs die alles tot in de puntjes hebben geregeld. Dik tevreden

ontzorgt en kwaliteit

Vanaf het moment van een heel fijn adviesgesprek tot aan de inspektie en installatie door de monteurs heel tevreden over het ontzorgen, de service en uiteindelijke installatie van een kwalitatief mooi en hoogwaardig product. Dus een tevreden klant die blij is met de gemaakte keuze voor BL Zonnepanelen1

Goede ervaring met BL Zonnepanelen

Goede ervaring. Wel is het in de communicatie niet altijd goed gegaan, maar dat is altijd goed opgelost. En de contactpersoon met wie we overeenkomst zijn aangegaan, was altijd bereikbaar en inzetbaar om problemen op te lossen. En verder heb ik contact gehad over de betaling van 5 dagen vooraf. Elk consumentenprogramma zal afraden om vooraf het gehele aankoop- en installatiebedrag te betalen. Omdat BL Zonnepanelen slechte ervaringen heeft met enkele klanten waar panelen gelegd waren, maar die achteraf niet betaalden, moet nu vooraf de gehele factuur betaald worden. Ik heb aangegeven dat je als klant, als je vooraf betaald hebt, ook maar moet afwachten of de leverancier daadwerkelijk komt leveren en leggen. Dit vind ik dus wat eenzijdig geredeneerd van BL Zonnepanelen. Als men bijvoorbeeld 50% als aanbetaling wil, vind ik dat gerechtvaardigd. Verder alles prima geïnstalleerd en aangelegd (voor zover ik dat kan beoordelen). En dat is het belangrijkst.

• Montage

Snelle reacties, snel geplaatst, gewoon top! Alleen de aanvraag van de financiering duurde langer, moesten continue van alles aanleveren en de rente voor zzp’ers is gewoon dubbel zo hoog. Dat is jammer! Dat is ons tijdens de kennismaking ook niet verteld.

• Montage

Monteurs werkten netjes en hard en legden alles goed uit.

Dreigen met incasso

Geachte, Ik ben in mijn gezondheid aan het tobben, dat was u bekend. Lag ook in het ziekenhuis de week voor plaatsing, en dan dreigen

Firma ***! Let op!

Opzich een goed gesprek gehad met een van de verkopers bij ons thuis, het leek op eerste gezicht allemaal in orde te zijn. Bij het ondertekenen om de zonnepanelen bij ons te installeren, hebben wij de vraag gesteld of het klopte dat wij een bedrag zagen in het contract van om en nabij de 11 duizend euro, waarop de verkoper zei; 'Nee, dat kan niet! Het gaat om een bedrag van om en nabij de 8 duizend euro.'. < Dit klopte ook als je het hebt over de prijs van de zonnepanelen en installatie daarvan. Echter als je goed gaat lezen (leer voor de volgende keer) kom je erachter dat het om een financiering gaat van de zonnepanelen, waardoor je op 11 duizend euro uit komt. Zij doen er helemaal niets aan om je te wijzen op het feit dat je de zonnepanelen in 1 keer kunt betalen, wat zij doen is je sturen richting de financiering. Sterker nog, ze vragen het niet eens of je het in 1 keer wilt betalen!! Afijn, na het contract ondertekend te hebben, zijn wij er nog eens goed over na gaan denken en hebben wij contact gehad met BL Zonnepanelen zelf, via telefoon en email. Iedere consument in Nederland heeft het recht op 14 dagen bedenktijd, dit is een feit, alleen voor BL Zonnepanelen is dit onbekend zeggen zei. De verkoper zei letterlijk via de telefoon; 'volgens mij doen wij daar niet aan'. En verwees na contact door naar de binnendienst van BL Zonnepanelen. Dat hebben wij gedaan. Wij werden via de telefoniste naar iemand anders doorverbonden, die er nogal een dreigende toon op na houdt en je ook onder druk probeert te zetten. Ook weer een persoon binnen het bedrijf die de 14 dagen bedenktijd volgens het consumenten recht volledig ontkent. Na contact te hebben gehad met de Consuwijzer, om er zeker van te zijn dat wij het contract konden ontbinden binnen 14 dagen, hebben wij nogmaals contact opgenomen. Nu kregen we een telefoniste aan de lijn, die ook het 14 dagen consumentenrecht volledig ontkent. Tot allergrootste verbazing kregen wij zelfs nog

• Montage

Service was uitstekend en montage was ook prima geregeld.

• Montage

Installatie is goed verlopen maar voortraject was schandalig

Een vervelend bedrijf dat zeer onzorgvuldig communiceert. Verkoper was correct en deskundig, maar blijkt later niet in dienst te zijn van het bedrijf. In de kleine letters staat dat je 100% moet aanbetalen voordat ze installeren

Goed en volgens afspraak

Montagebedrijf heeft goed werk geleverd Nette mannen met verstand van de werkzaamheden die ze doen.

Top geregeld

Prima bedrijf wat zich aan de afspraken houdt. Net de na inspectie gehad en de glas-glas panelen hebben flink meer geleverd dan verwacht.

Super tevreden

De zonnepanelen zijn kundig geplaatst en de service was voortreffelijk. We zijn zeer tevreden. De jongens die bij ons geweest zijn, zijn ware vakmannen. We kunnen ze iedereen aanraden. Laat de zon maar schijnen !

• Montage

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Als er iets is word er met je mee gedacht en dan kan er wel wat meer dan gedacht. De mannen hebben netjes werk af geleverd. En de contact persoon kon ik altijd bellen en nam me dan ook serieus als ik iets vroeg.

Tjalk 62

2411 NZ Bodegraven

+31 85 028 0028

Over BL Zonnepanelen

De missie van BL zonnepanelen is Nederland te helpen verduurzamen. Dit doen wij door middel van het plaatsen van zonnepanelen. Voor veel mensen is de grootste reden om geen zonnepanelen aan te schaffen de financiële injectie die hiermee gemoeid gaat. Deze hebben wij middels ons unieke concept ”zonnepanelen zonder of met eigen investering” voor onze klanten volledig verwijderd. Zo is het zonder een grote investering toch mogelijk om te genieten van de gratis zonne-energie.