Mooie panelen

Vandaag zijn door Team Ali bij ons zonnepanelen geplaatst. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, complimenten voor het contact, werktempo, uitleg, en oog voor nette afwerking buiten en binnen het huis!! Het offerte proces was erg duidelijk en bezoek aan huis waardeer ik. Op enkele momenten voelde ik mij wel gepusht richting tekenen in plaats van bedenktijd krijgen, dat zal met de markt te maken hebben.

• Montage

Zeer tevreden over de installatie van de BL zonnepanelen

Bijzonder tevreden over team Ali die de plaatsing verzorgde.

• Montage

Bedankt voor deze mooie review. Wij wensen u heel veel mooie dagen toe en op naar minimaal 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Is goed

Ben tevreden ze hebben goed en netjes gewerkt

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het allemaal voor. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. Alles gemonteerd en opgeruimd binnen 1 dag! Wij wensen u heel veel mooie dagen toe en op naar minimaal 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Prima geregeld

Ik vond het best een beetje spannend, omdat je vooraf moest betalen. Maar wat was het allemaal goed geregeld. Vriendelijke monteurs die alles tot in de puntjes hebben geregeld. Dik tevreden

• Montage

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u ook u super tevreden bent. Wat zijn wij ongelooflijk trots op al onze mensen. We beginnen met de binnendienst dan onze zeer ervaren adviseurs dan onze inspecteur dan ons montage team en als laatste weer terug naar de backoffice. Wij wensen u heel veel zonnige dagen toe en op naar minimaal 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen.

ontzorgt en kwaliteit

Vanaf het moment van een heel fijn adviesgesprek tot aan de inspektie en installatie door de monteurs heel tevreden over het ontzorgen, de service en uiteindelijke installatie van een kwalitatief mooi en hoogwaardig product. Dus een tevreden klant die blij is met de gemaakte keuze voor BL Zonnepanelen1

• Montage

Goedemiddag, Wat een mooi beoordeling. Wij proberen altijd het beste voor onze klanten te regelen en hebben ook echt allemaal top mensen in dienst. Van de adviseurs door heel Nederland, onze back-office tot en met onze montage teams. Nogmaals dank en wij wensen u hele mooie dagen toe! Op naar minimaal 30 jaar GRATIS stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Goede ervaring met BL Zonnepanelen

Goede ervaring. Wel is het in de communicatie niet altijd goed gegaan, maar dat is altijd goed opgelost. En de contactpersoon met wie we overeenkomst zijn aangegaan, was altijd bereikbaar en inzetbaar om problemen op te lossen. En verder heb ik contact gehad over de betaling van 5 dagen vooraf. Elk consumentenprogramma zal afraden om vooraf het gehele aankoop- en installatiebedrag te betalen. Omdat BL Zonnepanelen slechte ervaringen heeft met enkele klanten waar panelen gelegd waren, maar die achteraf niet betaalden, moet nu vooraf de gehele factuur betaald worden. Ik heb aangegeven dat je als klant, als je vooraf betaald hebt, ook maar moet afwachten of de leverancier daadwerkelijk komt leveren en leggen. Dit vind ik dus wat eenzijdig geredeneerd van BL Zonnepanelen. Als men bijvoorbeeld 50% als aanbetaling wil, vind ik dat gerechtvaardigd. Verder alles prima geïnstalleerd en aangelegd (voor zover ik dat kan beoordelen). En dat is het belangrijkst.

• Montage

Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. Helaas moeten we die 5 dagen hanteren aangezien we teveel bezig zijn met betalingsregelingen of dat onze montage teams onverrichte zaken weer naar de zaak moesten komen omdat er ook geen aanbetaling werd gedaan op de dag van de montage. Dat koste ons zoveel tijd en geld dat we deze beslissing hebben genomen en dat gaat echt prima. Zoals u hebt gemerkt is de installatie gewoon volgens afspraak gemonteerd en monitoren wij de komende 30 jaar uw systeem. Wij wensen u heel veel mooie zonnige dagen toe en 30 jaar GRATIS stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Snelle reacties, snel geplaatst, gewoon top! Alleen de aanvraag van de financiering duurde langer, moesten continue van alles aanleveren en de rente voor zzp’ers is gewoon dubbel zo hoog. Dat is jammer! Dat is ons tijdens de kennismaking ook niet verteld.

• Montage

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we he allemaal voor. Voor wat betreft een financiering: hierin zijn wij geen partij en bemiddel hierin ook niet. Dat is puur iets tussen u en uw bank. Wij wensen u heel veel mooie zonnige dagen toe en 30 jaar GRATIS stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Monteurs werkten netjes en hard en legden alles goed uit.

• Montage

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij zijn super blij met al onze mensen en het zijn allemaal TOPPERS! Wij wensen u heel veel mooie zonnige dagen toe en 30 jaar GRATIS stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Dreigen met incasso

Geachte, Ik ben in mijn gezondheid aan het tobben, dat was u bekend. Lag ook in het ziekenhuis de week voor plaatsing, en dan dreigen

• Montage

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem die enkel een order vrij geeft als er ook daadwerkelijk is betaald. Daar kunnen wij niks aan veranderen. Wij hebben op vertrouwen bij u gemonteerd en is de betaling later gekomen. Bedankt daarvoor! Wij wensen u heel veel mooie zonnige dagen toe en 30 jaar GRATIS stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Firma ***! Let op!

Opzich een goed gesprek gehad met een van de verkopers bij ons thuis, het leek op eerste gezicht allemaal in orde te zijn. Bij het ondertekenen om de zonnepanelen bij ons te installeren, hebben wij de vraag gesteld of het klopte dat wij een bedrag zagen in het contract van om en nabij de 11 duizend euro, waarop de verkoper zei; 'Nee, dat kan niet! Het gaat om een bedrag van om en nabij de 8 duizend euro.'. < Dit klopte ook als je het hebt over de prijs van de zonnepanelen en installatie daarvan. Echter als je goed gaat lezen (leer voor de volgende keer) kom je erachter dat het om een financiering gaat van de zonnepanelen, waardoor je op 11 duizend euro uit komt. Zij doen er helemaal niets aan om je te wijzen op het feit dat je de zonnepanelen in 1 keer kunt betalen, wat zij doen is je sturen richting de financiering. Sterker nog, ze vragen het niet eens of je het in 1 keer wilt betalen!! Afijn, na het contract ondertekend te hebben, zijn wij er nog eens goed over na gaan denken en hebben wij contact gehad met BL Zonnepanelen zelf, via telefoon en email. Iedere consument in Nederland heeft het recht op 14 dagen bedenktijd, dit is een feit, alleen voor BL Zonnepanelen is dit onbekend zeggen zei. De verkoper zei letterlijk via de telefoon; 'volgens mij doen wij daar niet aan'. En verwees na contact door naar de binnendienst van BL Zonnepanelen. Dat hebben wij gedaan. Wij werden via de telefoniste naar iemand anders doorverbonden, die er nogal een dreigende toon op na houdt en je ook onder druk probeert te zetten. Ook weer een persoon binnen het bedrijf die de 14 dagen bedenktijd volgens het consumenten recht volledig ontkent. Na contact te hebben gehad met de Consuwijzer, om er zeker van te zijn dat wij het contract konden ontbinden binnen 14 dagen, hebben wij nogmaals contact opgenomen. Nu kregen we een telefoniste aan de lijn, die ook het 14 dagen consumentenrecht volledig ontkent. Tot allergrootste verbazing kregen wij zelfs nog

• Montage

Service was uitstekend en montage was ook prima geregeld.

• Montage

Beste Pablo, bedankt voor deze mooie beoordeling. Onze medewerkers zijn idd toppers!!! Wij wensen u veel plezier toe met minimaal 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Installatie is goed verlopen maar voortraject was schandalig

Een vervelend bedrijf dat zeer onzorgvuldig communiceert. Verkoper was correct en deskundig, maar blijkt later niet in dienst te zijn van het bedrijf. In de kleine letters staat dat je 100% moet aanbetalen voordat ze installeren

• Montage

Goedemiddag, Vol bewondering hebben wij uw beoordeling gelezen en hier klopt helemaal niks van. U heeft bij ons een contract getekend en na de technische inspectie hebben wij een montage datum met u ingepland. Weken lang hebben u daarna geprobeerd te bereiken middels mail, bellen en sms-en. Wij kregen helaas geen enkele reactie meer. Omdat wij toen de montage noodgedwongen hebben moeten annuleren hadden wij een gat in de agenda. Deze kosten hebben wij uiteraard op u moeten verhalen. Omdat u ook daar niet op reageerde hebben wij deze factuur uithanden gegeven aan onze gerechtsdeurwaarder. nadat u maanden later de kosten heb voldaan aan onze gerechtsdeurwaarder heeft u ons gebeld met de vraag of we alsnog konden monteren en dan de kosten die betaald zijn als aanbetaling willen beschouwen. Wij hebben dit uit coulance gedaan en zitten dus nog steeds met extra kosten welke wij op ons hebben genomen. Wij vinden het dan ook zeer vreemd dat wij u helpen om de gemaakte kosten weg te strepen tegen een montage en u ons na de montage met een 2 beoordeeld? Wij betreuren het dat wij u financieel hebben geholpen en wij daarna zo worden beoordeeld. Team BL Zonnepanelen

Goed en volgens afspraak

Montagebedrijf heeft goed werk geleverd Nette mannen met verstand van de werkzaamheden die ze doen.

• Montage

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het allemaal voor. Heel veel zonnige dagen toegewenst en op naar minimaal 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Top geregeld

Prima bedrijf wat zich aan de afspraken houdt. Net de na inspectie gehad en de glas-glas panelen hebben flink meer geleverd dan verwacht.

• Montage

Goedemiddag, Wat mooi dat de panelen flink meer hebben opgebracht dan dat we beloofd hebben. Dat is onze unieke na-inspectie! Op naar nog minimaal 29 jaar gratis stroom Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Super tevreden

De zonnepanelen zijn kundig geplaatst en de service was voortreffelijk. We zijn zeer tevreden. De jongens die bij ons geweest zijn, zijn ware vakmannen. We kunnen ze iedereen aanraden. Laat de zon maar schijnen !

• Montage

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn ook zeer blij met de mensen die bij ons werken want we doen het tenslotte met z'n allen! Wij wensen u heel veel mooie dagen toe en de komende 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Als er iets is word er met je mee gedacht en dan kan er wel wat meer dan gedacht. De mannen hebben netjes werk af geleverd. En de contact persoon kon ik altijd bellen en nam me dan ook serieus als ik iets vroeg.

• Montage

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ja ons personeel denkt altijd in oplossingen en niet in problemen. Zo denken wij altijd mee met de wensen van onze klanten! Wij wensen u heel veel mooie dagen toe en de komende 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Super goed!! Goede communicatie en snelle plaatsing

Zeer prettig bedrijf, komen de afspraken na en zijn zeer behulpzaam, ook na de plaatsing. Systeem gaf geen data door, gebeld en er wordt gelijk een scan uitgevoerd om te kijken wat er aan de hand was, 2 uur later weer alles up to date

• Montage

Bedankt voor deze mooie review! Wij proberen altijd adequaat te reageren en een probleem meteen op te pakken en vooral proberen direct op te lossen. Top mensen hebben wij bij ons werken!!! Heel veel mooie en zonnige dagen gewenst. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

vriendelijk, snel, helder

Goed geholpen en advies gekregen, bij vragen goed bereikbaar en behulpzaam. Het leggen ging snel en er is goed meegedacht met de mogelijkheden. Ik ben tevreden!

• Montage

Goedemiddag, bedankt dat u ook tevreden bent want daar doen we het allemaal voor. Wij zijn pas tevreden als u dat bent! Heel veel plezier van de komende 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Zeer nette monteurs alles keurig geplaatst.

• Montage

Vriendelijk, vlot, deskundig en betrouwbaar.

Binnen 12 weken na de eerste informatieaanvraag, lagen de 40+ zonnepanelen op ons dak. Bij elke stap in het proces was het BL Zonnepanelen team pro-actief, deskundig en vriendelijk. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

• Montage

Wat een mooie beoordeling! Bedankt dat u de moeite heb genomen om aan te geven hoe blij u met ons bent. Onze medewerkers zijn inderdaad stuk voor stuk toppers die altijd meedenken in het belang van de klant. Problemen hebben wij geschrapt in ons woordenboek en daar is oplossingen voor teruggekomen! Veel plezier met de komende 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Geen tot weinig communicatie

Het eerste gesprek was een prima gesprek. Hierbij werd alleen niet verteld dat als je verder zou gaan dit ook bindend is. En je dus geen bedenk tijd hebt. Daarna worden alle afspraken maar gewoon ingepland en word er geen rekening gehouden met de klant. Alles verloopt via de mail en er is daarna geen persoonlijk contact meer. De mannen die kwamen kijken of het allemaal wel kon hadden naar mijn idee niet genoeg technisch inzicht en dachten niet in goede/makkelijke oplossingen. Ik heb alles voor moeten zeggen hoe ze de leidingen naar zolder moesten leggen. Dag van plaatsing waren de monteurs mooi optijd. Ook nu weer geen communicatie met hoe en wat ze gingen doen. Afspraken zoals een witte pvc buis om de leiding in te leggen waren ze vergeten of hadden ze niet. Op het dak ging de ene dakpan naar de andere dakpan kapot. Ook hier miste ik wat bouwkundige vaardigheid. Oude pannen kan je nou eenmaal niet opstaan en die moet je opschuiven. Gevolg dakpannen ergens van daan moeten toveren en ze laten de oude dakpannen ook nog overal rondslingeren. Al met al doet de installatie wat het moet doen maar ik ben zeker niet tevreden over de gang van zaken bij bl zonnepanelen

Hele goede ervaring.

Kennis van zaken, goede uitleg. Het team die de panelen heeft geplaats waren zeer correct, beleefd, verstand van zaken, schoon werken.⁹

• Montage

Hier worden wij nou weer blij van!!! ja het zijn echt vakmensen die bij ons werken en daar zijn wij zeer trots op. Wij wensen u hele mooie zonnige dagen toe en 30 jaar gratis stroom. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Matig product en voldoet niet aan de geschapen verwachting

Ik wil er inhoudelijk niet veel over melden anders dan wij totaal niet tevreden zijn. Heb je een recht toe recht aan dak en zijn er geen issues ja dan had ik misschien wel 4 sterren kunnen geven. Maar als een klant kritisch is, omdat dat gewoon moet, dan dient er ook een gedegen antwoord gegeven te worden. De keuze maken om een klant opties voor te leggen zonder onderbouwing daar kan een klant ook niets mee. Ook het verschuilen achter een opwekking garantie en niet van te voren aangeven wat er dan exact wordt aangeboden ook daar kun je niets mee. Nu maar eens kijken wat een rechter ervan vindt.

• Montage

Geachte heer Ten Broek, Na tientallen e-mails en tientallen telefoongesprekken en het belagen met berichten, mails naar de adviseur, hebben wij daarna radiostilte gekregen vanuit uw kant. We hebben inderdaad een hele grote uitdaging als bedrijf aangezien het montage ook niet meer terug wilt naar u mocht er na 12 maanden ( en dat is bijna ) niet de beloofde aantal KWH hebben opgewekt dan vergoeden wij het verschil en lossen wij kosteloos het probleem op. Er is ook al 15 keer aan u verteld dat het aantal beloofde KWH 4402KWH is en daar heeft u en wij voor getekend. Wij zijn ook zeer benieuwd hoe een rechter daarop reageert?

Snel en deskundig geregeld

Ontzettend blij zijn we met onze zonnepanelen. Goede en degelijke uitleg, en snelle afspraak voor het plaatsen. Binnen een maandje na eerste gesprek lag het op het dak. Fijn dat er dertig jaar garantie zit op panelen en op de omvormer. Ondanks de ongunstige dak ligging konden we nu eindelijk zonnepanelen plaatsen en het werkt inderdaad meteen perfect, Ik heb een paar keer gebeld met de klantenservice met vragen. Steeds snel en kundig geholpen.

• Montage

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier doen wij het allemaal voor! Ook voor u hopen we op de komende 30 jaar hele mooie zonnige dagen. OP naar 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Prima,

Snel, helder, aan de dure kant maar ik ga ervan uit dat de kwaliteit goed is. De inschrijving voor de verzekering en de aanmelding bij de netbeheerder zou soepeler kunnen.

• Montage

Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Voor wat betreft de aanmelding bij uw netwerkbeheerder en de verzekeraar voor de 5 jaar gratis all-risk verzekering, daar hebben wij totaal geen invloed op aangezien het de inlogportal is van de desbetreffende bedrijven. Wij wensen u hele mooie en zonnige dagen toe met 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Over BL Zonnepanelen

De missie van BL zonnepanelen is Nederland te helpen verduurzamen. Dit doen wij door middel van het plaatsen van zonnepanelen. Voor veel mensen is de grootste reden om geen zonnepanelen aan te schaffen de financiële injectie die hiermee gemoeid gaat. Deze hebben wij middels ons unieke concept ”zonnepanelen zonder of met eigen investering” voor onze klanten volledig verwijderd. Zo is het zonder een grote investering toch mogelijk om te genieten van de gratis zonne-energie.