Slaap heerlijk op dit matras!

Super goed en uitgebreid advies gehad.

Fijne service

Meedenkend en geven een gedegen advies, erg fijn dat er ook leenkussens ter beschikking worden te gesteld om eerst vrijblijvend te proberen.

• Waar kent u ons van? Overig

Vorderende leeftijd vraagt deskundigheid van de verkoper voor het juiste matras.

Warm welkom. Belangstellend, meedenkend en deskundig. De tijd werd geschonken. Bij de keuze van een matras en de twijfel die daar altijd bij hoort, van voel ik het nu wel goed en dadelijk niet, werd die laatste weggenomen door de mededeling dat het matras dan werd teruggenomen (wel dat er voldoende tijd van gewenning is gegeven). Uitgerust wakker worden is van groot belang, zeker als je wat ouder bent.

• Waar kent u ons van? Overig

Uitstekende begeleiding bij uitzoeken matrassen

Warme ontvangst in de winkel. We zijn erg goed geholpen bij het uitzoeken van de matrassen, na gebruik van de slaap-I’d. Kussens mogen uitproberen. Levertijd kwam overeen met wat was aangegeven. En ook het leveren van de matrassen was keurig geregeld. Helaas een klein mankement met 1 van de matrassen, maar dat werd snel en vakkundig opgelost. Kortom: uitstekende service.

Zeer deskundig

Deskundig en vriendelijk met zeer goed advies!

Zeer goed advies!

Door het goede advies zijn we op een heel ander type matras uitgekomen dan wij zelf dachten dat goed zou zijn. Wij zijn erg tevreden met matrassen en slapen veel beter en comfortabeler.

Goed advies en fijne service

Goed advies en fijne service

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Via bekende

We zijn erg prettig geholpen.

Het kopen van het bed is een uitgebreide procedure geworden. We zijn er ook achter dat voor een goede keuze dit ook nodig is. Vooral ook het plaatsen van het bed werd gedaan door twee leuke mensen. We zijn twevreden met de keuze.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Twee heerlijke bedden gevonden, die passen bij het interieur.

Wij zijn hebben twee bedden gevonden die passen bij onze slaapwensen. Er was ook veel aandacht voor het uiterlijk van het bed en het beddengoed, zodat de bedden perfect passen in het interieur van de slaapkamers.

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Uitermate professioneel geadviseerd, vriendelijk en geen vraag was teveel.

Wij hebben het gevoel dat we geweldig geholpen zijn. Alle afspraken werden stipt nagekomen. Het plaatsen van het bed verliep fantastisch. Verder tot onze grote verrassing werden we nagebeld of alles in orde was.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Deskundig advies voor een bijzonder bed!

Sinds zaterdag, 22 april, de trotse eigenaren van een nieuw bed. Niet zomaar een bed maar één van 240 breed. Door een aandoening is een extra breed bed nodig. Een paar weken geleden kwamen wij met deze vraag bij De Vries Slapen. Daar werd geluisterd en geadviseerd. Na het dragen van een slaapmeter, soort hartslagmeter, terug naar de winkel voor advies. Daar werd uitgebreid geluisterd, geadviseerd en uitgeprobeerd. Resultaat een prachtig bed met heerlijke matrassen waar ik, en mijn man, heerlijk in slapen. Wat een genot! Ook de mannen die het bed kwamen plaatsen, toch 2 bedden van 120 breed, waren zeer kundig. Met een hoogwerker door het raam en daarna op onze slaapkamer in elkaar gezet. Nu slaap ik op “leen” kussen om deze uit te proberen, ik ben nogal kieskeurig qua kussen. En als het bevalt kan ik er één aanschaffen en als het niet bevalt uiteraard geen, en ook dat is geen probleem.

Fijne persoonlijke benadering

Fijne persoonlijke benadering

Goede voorlichting.

Neemt de tijd om je goed voor te lichten,welkmatras het beste voor je is. Dringt niets op,en geeft je de tijd er rustig over na te denken. Heel blij met de keuze die ik heb gemaakt!

• Gekocht product: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Super goede service

Wij kwamen hier voor advies voor kussens en matrassen. Wat een mooie winkel en wat zijn we fijn geholpen en goed geadviseerd. Een erg vriendelijk en vakkundig personeel. We hebben inmiddels onze kussens en matrassen en zijn er erg blij mee.

Fijne ervaring!!

Een goed advies. Nemen voldoende tijd voor je en hebben een luisterend oor. Totaal geen moeite mocht je nog een keer extra advies en proef willen liggen. De winkel straalt rust en vakmanschap uit.

• Waar kent u ons van? Overig

Goed advies. Met een slaap id om geslapen, waardoor ze ook inzicht hadden hoe je slaapt. En met alle geduld en proberen een keus kunnen maken.

• Waar kent u ons van? Overig

Goed advies en enorm klantvriendelijk

De medewerkers van De Vries nemen alle tijd voor je. Gedegen advies o.b.v. het slaapID en onze eigen wensen. Vervolgens nog een telefoontje hoe het bed en de proefkussens bevallen. We zijn erg tevreden over hun manier van werken en de serviceverlening.

• Waar kent u ons van? Kranten

Met aandacht, geduld, vriendelijke en nette service geholpen

Zeer prettig geholpen. Ze nemen de tijd voor heldere productuitleg en je krijgt de tijd om verschillende matrassen te proberen. Personeel is zeer netjes en beleefd, prachtige winkel met prachtige producten.

uitstekkend

Klantvriendelijke ontvangst en goede voorlichting. Er is echt tijd voor gemaakt.

• Waar kent u ons van? Overig

vriendelijk, kundig personeel en kwalitatief goede producten

We zijn bij De Vries goed geholpen aan een compleet nieuw bed (dus ombouw incl. matrassen, kussens en dekbed). het personeel adviseert goed en gedegen en kijkt goed wat er echt bij je past. Ze sturen dus niet alleen maar aan op de duurste producten. Een grote plus vinden wij ook dat ruim de tijd word genomen om tot de beste uitslag te komen. Niet alleen in de winkel, maar wij hebben bijvoorbeeld ook meerdere verschillende kussens thuis uitvoerig kunnen testen. Waarbij er word aangestuurd om lang genoeg te testen. We zijn dan ook erg tevreden met hetgeen we gekocht hebben. We kunnen er dus weer jaren tegenaan, maar zullen zeker terugkomen.

Goede vakkennis en topservice

Wij zijn heel erg goed geholpen tijdens de verkoop. Ook naderhand werden we telefonisch keurig te woord gestaan en werden er zelfs leenbodems geleverd zodat we niet op de grond hoefde te liggen. Maar het allerbelangrijkste is dat we heerlijk slapen en dus een goede keus hebben gemaakt dankzij het goede advies!

Geen lange zoektocht. Geweldig geadviseerd

Medewerkster Joyce is ons uitstekend van dienst geweest. Kernwaarden: rustig, vriendelijk, niet opdringerig, kennis van zaken . TOPPERT Fam. De Bree uit Kesteren

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Internet/Google

We zijn goed en vakkundig geholpen.

Vriendelijk, en vakkundig personeel.

• Waar kent u ons van? Sportvereniging

Uitstekende service, vriendelijk en kundig personeel

Niks te klagen. Personeel is erg vriendelijk, neemt de tijd voor klanten en ze denken graag mee. In jaren niet zo goed geslapen!

Super specialist

Vakkundig en zeer fijn geholpen