Geweldig advies gehad bij De Vries Beddenspecialist Druten, ze nemen echt alle tijd voor je!

En dat resulteerde in nieuwe matrassen waarop we voortreffelijk slapen. Zijn we een nachtje van huis, dan is thuiskomen als een wellness: nergens slapen we zo lekker als in ons eigen bed! We vonden het ook super dat er na een week een telefoontje kwam of de nieuwe matrassen ook goed bevallen, bij De Vries snappen ze hoe het moet.

Super service

Hele fijne winkel met de juiste kennis , en goede hulp en uitleg

voelde me op mijn gemak

zeer goede uitleg en de dames namen de tijd voor ons heb geen spijt van de aankoop goede matrassen zijn het slaapt lekker na 20 jaar wat anders

• Waar kent u ons van? Overig

Hartelijke ontvangst in de winkel, en alle tijd genomen voor ons.

We zijn erg blij met onze nieuwe matrassen. Ze Slapen heerlijk! Alles is soepel verlopen: het gesprek in de winkel en het maken van een keuze, ondersteund door een goed advies, en de levering en uitleg erbij. ! Bovendien zijn ze superaardig en is het een ongedwongen en gezellige sfeer in de winkel.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Zeer enthousiast geholpen met zeer veel vakkennis.

Met het bezoek aan Uw showroom werden we hartelijk ontvangen en te woord gestaan door Arjan. Hij heeft ons heel goed geadviseerd. We zijn tot volle tevredenheid en met een goed gevoel huiswaarts gekeerd. De keuzes van de matrassen zijn heel goed. We slapen sindsdien beter.

• Personeel N.v.t.

Betrouwbaar Deskundig Betrokken

boxspring en 2 op maat gekochte matrassen bevallen nog steeds heel goed en dat geldt ookvoor het overige bedtextiel (matrasbeschermer onderlaken overtrekken kussen). Onlangs liet van 1 bed het bewegingsmechanisme het afweten. Dmv email en tel.contact bleek de controller kapot. Een nieuwe controller wordt kosteloos opgestuurd. Hulde voor deze service.

Vakkundig en uitgebreid advies

Zonder opdringen het juiste advies

Vakkundig

Er wordt alle tijd genomen voor een goed advies Op een bijzondere plezierige manier.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Een geweldige ervaring!

Na drie nachten slapen op ons nieuwe bed worden uitgeruster wakker. Wat een ervaring.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Uitstekend geholpen en goede service

We hebben tijdelijke bodem en matrassen geleverd gekregen (zonder kosten) omdat ons waterbed stuk was. En dan is het lastig om voor een waterbed een juiste matras te vinden. met hulp van de Vries is het toch gelukt, er kon door vakanties ene lange levertijd zijn maar gelukkig werd alles toch erg snel geleverd en bij ons geinstalleerd. Wij slapen weer prima.

• Waar kent u ons van? Overig

Top service, super vriendelijk en meedenkend en de kwaliteit van de producten zijn top!

• Waar kent u ons van? Internet/Google

perfecte manier van zakendoen

afhandeling en service perfect

• Gekocht product: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

goede uitleg

Tijdens het eerste bezoek duidelijke uitleg en advies gekregen . Er werd alle tijd voor ons genomen.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Slaap heerlijk op dit matras!

Super goed en uitgebreid advies gehad.

Fijne service

Meedenkend en geven een gedegen advies, erg fijn dat er ook leenkussens ter beschikking worden te gesteld om eerst vrijblijvend te proberen.

• Waar kent u ons van? Overig

Vorderende leeftijd vraagt deskundigheid van de verkoper voor het juiste matras.

Warm welkom. Belangstellend, meedenkend en deskundig. De tijd werd geschonken. Bij de keuze van een matras en de twijfel die daar altijd bij hoort, van voel ik het nu wel goed en dadelijk niet, werd die laatste weggenomen door de mededeling dat het matras dan werd teruggenomen (wel dat er voldoende tijd van gewenning is gegeven). Uitgerust wakker worden is van groot belang, zeker als je wat ouder bent.

• Waar kent u ons van? Overig

Uitstekende begeleiding bij uitzoeken matrassen

Warme ontvangst in de winkel. We zijn erg goed geholpen bij het uitzoeken van de matrassen, na gebruik van de slaap-I’d. Kussens mogen uitproberen. Levertijd kwam overeen met wat was aangegeven. En ook het leveren van de matrassen was keurig geregeld. Helaas een klein mankement met 1 van de matrassen, maar dat werd snel en vakkundig opgelost. Kortom: uitstekende service.

Zeer deskundig

Deskundig en vriendelijk met zeer goed advies!

Zeer goed advies!

Door het goede advies zijn we op een heel ander type matras uitgekomen dan wij zelf dachten dat goed zou zijn. Wij zijn erg tevreden met matrassen en slapen veel beter en comfortabeler.

Goed advies en fijne service

Goed advies en fijne service

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Via bekende

We zijn erg prettig geholpen.

Het kopen van het bed is een uitgebreide procedure geworden. We zijn er ook achter dat voor een goede keuze dit ook nodig is. Vooral ook het plaatsen van het bed werd gedaan door twee leuke mensen. We zijn twevreden met de keuze.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Twee heerlijke bedden gevonden, die passen bij het interieur.

Wij zijn hebben twee bedden gevonden die passen bij onze slaapwensen. Er was ook veel aandacht voor het uiterlijk van het bed en het beddengoed, zodat de bedden perfect passen in het interieur van de slaapkamers.

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Uitermate professioneel geadviseerd, vriendelijk en geen vraag was teveel.

Wij hebben het gevoel dat we geweldig geholpen zijn. Alle afspraken werden stipt nagekomen. Het plaatsen van het bed verliep fantastisch. Verder tot onze grote verrassing werden we nagebeld of alles in orde was.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Deskundig advies voor een bijzonder bed!

Sinds zaterdag, 22 april, de trotse eigenaren van een nieuw bed. Niet zomaar een bed maar één van 240 breed. Door een aandoening is een extra breed bed nodig. Een paar weken geleden kwamen wij met deze vraag bij De Vries Slapen. Daar werd geluisterd en geadviseerd. Na het dragen van een slaapmeter, soort hartslagmeter, terug naar de winkel voor advies. Daar werd uitgebreid geluisterd, geadviseerd en uitgeprobeerd. Resultaat een prachtig bed met heerlijke matrassen waar ik, en mijn man, heerlijk in slapen. Wat een genot! Ook de mannen die het bed kwamen plaatsen, toch 2 bedden van 120 breed, waren zeer kundig. Met een hoogwerker door het raam en daarna op onze slaapkamer in elkaar gezet. Nu slaap ik op “leen” kussen om deze uit te proberen, ik ben nogal kieskeurig qua kussen. En als het bevalt kan ik er één aanschaffen en als het niet bevalt uiteraard geen, en ook dat is geen probleem.

Fijne persoonlijke benadering

Fijne persoonlijke benadering

• Waar kent u ons van? Overig

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.