perfect

alles perfect verlopen

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Door het juiste advies bij Beddenspecialist de Vries, heb ik nu een heel fijn bed wat bij me past!

Na een hele poos met rug- en schouder klachten dagelijks op te zijn gestaan , heb ik Arjan gevraagd of hij eens me bed wilde komen beoordelen. Het bed en de topper die ik had bleken me totaal niet op de juiste manier te ondersteunen waardoor ik met steeds meer pijn iedere dag op stond.. Ik ben ‘nadat ik de slaap-ID 3 nachten heb omgehad’ bij Arjan in de winkel gaan horen en zien wat mijn lichaam nodig heeft om n juiste houding s’nachts te kunnen aannemen. In de winkel hangt een gezellige en gemoedelijke sfeer die gelijk voelbaar is! Arjan is eerlijk in zijn advies en aanbevelingen. Na duidelijke uitleg over allerlei verschillende materialen voelde ik al gelijk in de winkel hoe prettig de bedden met matrassen aanvoelden. Uiteindelijk kwam ik op t (voor mij) juiste matras te liggen wat me in de winkel al zeer gelukkig maakte! Ik slaap nu een week op mijn nieuwe boxspring met matras en ik ben er enórm blij mee! Ik word “omarmd” door t matras en t geeft me de juiste ondersteuning in me flanken zodat mijn ruggenwervel weer recht ligt bij het slapen op de zij. Ook de nieuwe dekbedden geven n juiste temperatuur en zijn van super kwaliteit. Kortom, wat is het fijn wakker worden..!! En wat een verschil, nu al! Ik ga weer graag naar bed :-) en ben heél blij en tevreden met mijn mooie, nieuwe bed met matras en al het bedtextiel. Het is ook nog eens n parel om te zien in de slaapkamer door zijn mooie uitstraling..!! Nogmaals dank voor Arjan en zijn fijne medewerkers!

• Waar kent u ons van? Via bekende

Perfect advies van de specialist!

Wij zijn zeer tevreden over het advies, de levering en service van onze nieuwe boxspring. Arjan neemt ruim de tijd en heeft door zijn ervaring en expertise met ondersteuning van de digitale analyse de perfecte boxspring aan ons geadviseerd. Wij worden weer soepel en uitgerust wakker!

• Waar kent u ons van? Via bekende

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Na 2 nachten geslapen met een slaapID zijn we door Yvet heel goed geadviseerd en geholpen. Daarna zijn onze nieuwe matrassen en bodems zeer snel geleverd. We zijn na een week zelfs nog even nagebeld om te vragen hoe eea was gegaan. Al met al een echte aanrader.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Goede advies en correcte levering van nieuw matras

Personeel denkt goed mee met de wensen van de klant. Passend advies gehad bij het uitkiezen van een matras. De levering van het matras verliep volgens afspraak.

Aankoop bij Beddenspecialist De Vries was een zeer positieve ervaring

Uitstekend geholpen door zeer ervaren en ontzettend vriendelijk personeel. Goede communicatie en komen afspraken keurig na.

• Waar kent u ons van? Overig

Verandering is nog geen verbetering

Van 2006 tot 2019 heb ik op een royal matras van leDorm geslapen, heerlijk matras. Met een koude winter een flannelletje en dikke sokken aan. Nooit te warm gehad ook niet in de zomer. In de tussen liggende jaren het eea uitgeprobeerd waaronder het laatste matras dat was een 100% natuurlatex matras. Jammer genoeg te stevig maar niet warm. De Royal is heel erg van samenstelling veranderd in de loop der tijd en nu lijkt de Regale er een beetje op. Dit is ook verteld in de winkel. Nu gekozen voor een leDorm regale matras. Ik slaap er nog maar een paar dagen op maar dit kan toch niet tippen aan mijn vorige "oude" matras. Het is een stuk warmer. Een zomerdekbed en een mouwloos shirt is het geworden. Iedere verandering is nog geen verbetering.

Service zoals het hoort!

Goede inventarisatie van onze wensen, komen afspraken uitstekend na en denken ook mee in complexere situaties, zoals bij ons het geval was van een combinatie aankoop met anderen. Ik kom er zeker weer terug!

• Waar kent u ons van? Internet/Google

alle tijd voor een goed advies

Het advies begon met een SlaapID thuismeting. Daar kwamen trouwens voor ons wel enkele verrasende resultaten uit. Daarna werd er ruim de tijd genomen om verschillende bedden, matrassen en kussens te proberen. Dat alles in een zeer prettige sfeer en uiteraard met een lekker kopje koffie. De bedden snel en goed in elkaar gezet. Tot op heden hebben we heerlijk geslapen.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Een prachtige winkel met hoogwaardige producten.

Je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen met uitstekende klantvriendelijkheid.

oke

• Waar kent u ons van? Via bekende

Persoonlijke service met oog voor details

Er wordt de tijd voor je genomen en alles wordt besproken. Je ontvangt een duidelijk en eerlijk advies. Ze denken graag met je mee en komen met goede suggesties.

• Waar kent u ons van? Overig

Geweldig advies gehad bij De Vries Beddenspecialist Druten, ze nemen echt alle tijd voor je!

En dat resulteerde in nieuwe matrassen waarop we voortreffelijk slapen. Zijn we een nachtje van huis, dan is thuiskomen als een wellness: nergens slapen we zo lekker als in ons eigen bed! We vonden het ook super dat er na een week een telefoontje kwam of de nieuwe matrassen ook goed bevallen, bij De Vries snappen ze hoe het moet.

Super service

Hele fijne winkel met de juiste kennis , en goede hulp en uitleg

voelde me op mijn gemak

zeer goede uitleg en de dames namen de tijd voor ons heb geen spijt van de aankoop goede matrassen zijn het slaapt lekker na 20 jaar wat anders

• Waar kent u ons van? Overig

Hartelijke ontvangst in de winkel, en alle tijd genomen voor ons.

We zijn erg blij met onze nieuwe matrassen. Ze Slapen heerlijk! Alles is soepel verlopen: het gesprek in de winkel en het maken van een keuze, ondersteund door een goed advies, en de levering en uitleg erbij. ! Bovendien zijn ze superaardig en is het een ongedwongen en gezellige sfeer in de winkel.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Zeer enthousiast geholpen met zeer veel vakkennis.

Met het bezoek aan Uw showroom werden we hartelijk ontvangen en te woord gestaan door Arjan. Hij heeft ons heel goed geadviseerd. We zijn tot volle tevredenheid en met een goed gevoel huiswaarts gekeerd. De keuzes van de matrassen zijn heel goed. We slapen sindsdien beter.

• Personeel N.v.t.

Betrouwbaar Deskundig Betrokken

boxspring en 2 op maat gekochte matrassen bevallen nog steeds heel goed en dat geldt ookvoor het overige bedtextiel (matrasbeschermer onderlaken overtrekken kussen). Onlangs liet van 1 bed het bewegingsmechanisme het afweten. Dmv email en tel.contact bleek de controller kapot. Een nieuwe controller wordt kosteloos opgestuurd. Hulde voor deze service.

Vakkundig en uitgebreid advies

Zonder opdringen het juiste advies

Vakkundig

Er wordt alle tijd genomen voor een goed advies Op een bijzondere plezierige manier.

Een geweldige ervaring!

Na drie nachten slapen op ons nieuwe bed worden uitgeruster wakker. Wat een ervaring.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Uitstekend geholpen en goede service

We hebben tijdelijke bodem en matrassen geleverd gekregen (zonder kosten) omdat ons waterbed stuk was. En dan is het lastig om voor een waterbed een juiste matras te vinden. met hulp van de Vries is het toch gelukt, er kon door vakanties ene lange levertijd zijn maar gelukkig werd alles toch erg snel geleverd en bij ons geinstalleerd. Wij slapen weer prima.

• Waar kent u ons van? Overig

Top service, super vriendelijk en meedenkend en de kwaliteit van de producten zijn top!

perfecte manier van zakendoen

afhandeling en service perfect

• Gekocht product: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

goede uitleg

Tijdens het eerste bezoek duidelijke uitleg en advies gekregen . Er werd alle tijd voor ons genomen.