Zeer tevreden over de manier van werken én het eindresultaat.

Goede vaklui die netjes werken en hun afspraken nakomen. Wij zijn wederom zeer tevreden over Brabant Bouwt en zullen zeker weer contact opnemen voor een volgende verbouwing. Dominique

Top bedrijf, aanrader!

Fijne, vriendelijke en kundige medewerkers! Goed afspraken te maken, welke ook prima worden nagekomen. Geen vervelende (financiele) verrassingen achteraf. Complimenten!!

super

Vanaf het eerste moment dat ik met Brabant Bouwt in contact ben gekomen kreeg ik al deskundig advies hoe een en ander aan te pakken. Wat verder volgde was een duidelijke offerte waarna het uitvoeren zoals afgesproken. De uitvoering van het gehele werk liep als een trein, met vakkundige nette mensen die weten hoe zo'n karwei aan te pakken. Ik heb zelf nergens voor hoeven zorgen, alles was tot in de puntjes geregeld. Om deze reden geef ik de bovenstaande waardering met daarbij in mijn achterhoofd dat ik Brabant Bouwt benaderen zal wanneer ik weer een karwei zal hebben. Tot slot Mensen van Brabant Bouwt bedankt voor de geleverde service!!!!

Keurig werk geleverd

Ons volledige pannendak inclusief latten is door dit bedrijf vervangen. Ook hebben ze een waterdichte folie aangebracht. Nette, harde werkers die hun vak verstaan. Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Vakkundig en vriendelijk

Hele dak door Brabant Bouwt laten renoveren. Het is vakkundig en conform afspraak uitgevoerd. Vriendelijk personeel, altijd bereid om af te stemmen en om uitleg te geven.

Ik heb mijn huis laten renoveren Door brabant bouwt. Korte lijntjes Vriendelijk personeel en vakmannen Ik raad iedereen deze aannemer aan

Fijne aannemer !

Wij hebben onze zolder laten isoleren. Snel en vakkundig uitgevoerd. Ook goed geholpen met het aanvragen van de subsidie. Bedankt brabant bouwt

Goed en snel geholpen

We hadden lekkage aan ons garage dak. Gemeld en martie kwam dezelfde week nog langs. Offerte gemaakt en een week later geheel naar tevredenheid uitvoerd. Het ziet er netjes.

Heel blij met mijn nieuwe toilet.

In nog geen week tijd is mijn nieuwe toilet compleet verbouwd. Zeer tevreden over het resultaat. Alles wordt goed geregeld. Ze zorgden er zelfs voor dat de buren allemaal op de hoogte waren, voor eventueel geluidsoverlast. Volgende maand beginnen ze aan onze badkamer.

Lekkage goed verholpen

We hadden lekkage. Melding gedaan via de site en er wordt de volgende dag meteen gebeld. 2 dagen later toen het droog weer was meteen het lood van de schoorsteen vervangen. Geen lekkage meer. We zijn goed geholpen.

Als een fijne samenwerking ervaren

We wilde graag door martie onze aanbouw laten zetten. Uiteindelijk heeft Brabant Bouwt de ruwbouw gedaan en zijn we zelf nu aan de slag met de binnenafwerking. Het ging sneller als verwacht en het resultaat is top

Erg blij met het geleverde werk

Lekkage aan de schoorsteen gemeld. Dezelfde dag een zeil over de schoorsteen geplaatst en 3 dagen later is de schoorsteen verwijderd en het dak netjes aangeheeld. Dank !

Bedankt Brabant Bouwt

We zaten met een lekkage aan het pannendak. Na de storm kwam martie direct langs. Dezelfde dag was het dak waterdicht en een week later compleet vervangen. Ook meteen het platte dak preventief laten vervangen inclusief isolatie. Het kan niet beter als de service die wij hebben gehad. Toppers Jeroen, Co, Sophia en Roy maak II graag complimenten. Bedankt !

Goed werk

We hebben onze badkamer en wc laten renoveren. De eerste aanpak ging boven het budget. Na overleg met martie tot een goede aanpak gekomen binnen ons budget. Erg blij met het resultaat. Afspraken goed nagekomen.

Mijn lekkage heel snel verholpen.

Lekkage aan mijn schoorsteen, contact gezocht binnen dezelfde week geholpen. Brabant Bouwt bedankt voor jullie snelle service wij zijn snel en zeer kundig geholpen.

Er wordt uitgevoerd wat er gezegd wordt!

Martie en zijn team kunnen we zeer zeker aanbevelen. Vooraf alles duidelijk en netjes besproken en alles uitgevoerd zoals besproken! Mocht er iets onverhoopt mis gaan kan dit bedrijf geweldig snel schakelen. Martie en team bedankt voor jullie geweldige werk. Bij de volgende klus denken wij zeer zeker weer aan Brabant Bouwt.

Zeer tevreden een aanrader !

Begane grond vloer compleet laten renoveren met vloerverwarming. Goed gecommuniceerd en netjes gewerkt.

Goede kwaliteit, snel, vriendelijk en garantie

Reparatie en renovatie werkzaamheden aan het dak zijn snel en goed uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers en garantie voor meerdere jaren.

Super tevreden met het resultaat!

Harde en nette werkers! Wij zijn super blij met het eind resultaat.

Topbedrijf!

Een kundig bedrijf die de afspraken nakomt. Geweldig werk geleverd!

Betrouwbaar, professioneel bedrijf

Brabant Bouwt is een betrouwbare, professionele organisatie waar je afspraken mee kan maken. We zaten met ons handen in het haar vanwege lekkages aan ons dak en gelukkig hebben zij snel kunnen schakelen. Nu zitten we komende winter alsnog droog, met een nieuw dak. Aannemer Martie denkt met je mee, geeft duidelijk uitleg en is goed bereikbaar. Fijn dat we dit op korte termijn hebben kunnen regelen. Bij een volgende klus schakelen we Brabant Bouwt zeker weer in.

Vakwerk

Na slechte ervaringen met prutsers, het vertrouwen in aannemers weer hersteld. Vloer getegeld, plafond voorzien van spotjes heel strak. Super blij mee, en gerealiseerd binnen de afgesproken periode.

fijne samenwerking

Er waren wat flinke klussen aan ons jaren 30 huis, zoals zolderkapisolatie met flink wat schuine hoeken en kanten, bodemisolatie en het vervangen van alle zinken goten met ook houtwerk aan de gootbakken. Martie is hier komen kijken, plan opgesteld, duidelijke offerte gekregen, en start werkzaamheden gegarandeerd binnen 3 maanden. Enkele weken later kon de eerste klus al gedaan worden, en snel daarna klus 2 en 3. Er komen nette lui bij je werken die flink doorgaan en goed werk leveren, zeer tevreden over.

Professionals, die goed werk leveren

Brabant B heeft een prima job gedaan. Het offerte en planningstraject verliep vlot en goed.. Response is top! Mijn halve dak is voorzien van nieuwe folie waarvoor alle pannen moesten worden verwijderderd en opnieuw geplaatst. Dit werk is professioneel en snel uitgevoerd met materiaal van goede kwaliteit. Het opruimen van de werkplek is een duidelijk verbeterpunt!

Helemaal tevreden

Wij hebben met veel bedrijven contact gehad maar het contact met brabant bouwt was gelijk goed. De prijs lag vele malen lager als bij andere bedrijven waardoor we eerst twijfelde of het niet te mooi was om waar te zijn. Achteraf totaal geen spijt. Vriendelijke hardwerkende werknemers. Prachtig dak met isolatie en nieuwe dakgoten. Als we in de toekomst weer iets willen, bellen we eerst naar brabant bouwt. Martie heel erg bedankt !!

Over Brabant Bouwgroep B.V.

Full-service bouwbedrijf / aannemer voor particulieren en bedrijven in de regio Den Bosch.