Korte lijnen en snelle offerte, perfecte aflevering

Eerste ervaring met een 'kleinere' lease maatschappij. Ideaal. Persoonlijk contact, Snel antwoord, Meedenken. En een korte termijn lease ook ideale oplossing. Na afloop van afgesloten contract mogelijk verder als private lease.

Beste Pascal, Goed om te horen dat jouw ervaring met ons positief is geweest. Bedankt voor dit mooie cijfer! Team Lease-e

Alles tot in de puntjes verzorgd

Dit is mijn eerste persoonlijke lease ervaring als ZZP-er. Ik had geen verwachting. Mijn ervaring met lease-e is zeer goed. Het bedrijf hanteert een persoonlijk contact beleid. Je het idee alsof jij de ene of klant voor ze bent. Als bereikbaar. In de avond en weekend. Medewerkers nemen buiten kantoor tijden hun mobiel op. Te gek. Ze staan altijd voor je klaar en de bereidwilligheid is hoog.

Beste Rogier, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het persoonlijke contact heel belangrijk dus erg fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt. Team Lease-e

Snel, overzichtelijk en fijn

Alles was snel geregeld, overzichtelijk en duidelijk wat er van mij verwacht werd. De communicatielijnen zijn kort, waardoor je snel geholpen wordt.

Beste Alexander, Wat goed om te horen dat je het zo ervaren hebt, dankjewel voor deze goede beoordeling! Team Lease-e.

Snel en scherp

Zeer flexibele organisatie met prettig contact. Na een telefonisch gesprek direcy een scherpe en goede leaseofferte mogen ontvangen voor een Aiways u5 met 8% bijtelling. Het papierwerk werd snel geregeld en 5 dagen later werd de auto netjes bij huis afgeleverd.

Beste Robert, Dankjewel voor dit super mooie cijfer en fijn om te horen dat je het contact zo prettig hebt ervaren! Team Lease-e

Uitstekend en prettig

Goed geholpen, persoonlijke aanpak en snel.

Beste Gerrold, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Team Lease-e

Goed en snel gehandeld

Binnen een dag was het contract rond en de occasion kon binnen een week geleverd. Perfecte service.

Beste Peter, Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Team Lease-e

Voldoende buiten mijn toedoen gebeurd, telkens netjes opgelost

Er zijn in het traject van offerte opvragen tot eerste paar weken in de auto rijden genoeg dingen gebeurd die niet nodig waren geweest of mij niet waren aan te rekenen. Dat is balen en kostte energie die niet nodig was geweest. Maar het is wel fijn dat nagenoeg alles steeds naar behoren is opgelost. Qua secuurheid/klantgerichtheid kan het scherper, maar al met al zeker wel tevreden.

Beste Bas, Bedankt voor het delen van deze feedback, we zullen dit intern bespreken. Ook fijn om te horen dat je uiteindelijk toch tevreden bent! Team Lease-e

Prima samenwerking, bereikbaarheid kan beter

Ik heb best snel en soepel mijn auto gehad. Echter waren ze niet altijd bereikbaar (mobiel en vaste lijn) en ben ik op de datum waarop de auto zou worden afgeleverd een hele dag thuis geweest en kwam de auto uiteindelijk niet. Het was fijn geweest als hierin pro-actief door Lease-e mee wordt omgegaan om mij te melden, of daarna op zijn minst bereikbaar te zijn toen ik ze einde dag ging bellen. Uiteindelijk naar behoren afgehandeld en ik ben nu erg blij met de auto.

Prima samenwerking, bereikbaarheid kan beter

Snel en efficiënt geholpen

Snel en efficiënt, had snel een specifieke auto nodig en kon niet wachten op een nieuwe. Erg vlot en netjes opgelost

Uitstekend afgehandeld

Krijg een auto zonder snellaad functie. Terwijl dit zo wel was besteld. Lease-e heeft dit super snel opgelost met een andere auto die wel deze functie heeft, top!

Beste Pascal, We zijn erg blij te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. We wensen je veel fijne kilometers met de auto! Team Lease-e

Fijn direct contact, zeer behulpzaam en meedenkend

Hele prettige ervaring, van oriëntatie fase tot aan levering en daarnaast snel en efficiënt.

Beste Carola, Hartelijk dank voor deze goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad, we wensen je veel rijplezier! Team Lease-e

goed geholpen

Beste Kevin, Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Veel fijne kilometers gewenst! Team Lease-e

Snelle en goede service van de Lease-e medewerkers!

De auto werd netjes geleverd volgens afspraak.

Beste Robbert, Bedankt voor dit compliment aan onze medewerkers! Team Lease-e

Goede service en duidelijke communicatie

Service en duidelijkheid staan voorop, zoals ook de kwaliteit die wordt geboden. Dit geeft vertrouwen.

Beste Henri, Wij willen je bedanken voor deze mooie beoordeling. Veel fijne kilometers gewenst! Team Lease-e

Erg goed en adequaat geholpen

Toen ik op zoek was naar de juiste leasemaatschappij die en snel kon schakelen, transparant is en het juiste advies geeft kwam ik hier uit. Ben erg blij met mijn keuze, vooral openheid/transparantie gaven voor mij de doorslag voor deze keuze. Ik beveel hen dan ook zeker van harte aan, met als extra (uit ervaring) ga niet alleen voor de prijs aan de voorkant, kijk net wat verder, laat je adviseren. Dan zit je hier goed.

Beste Rik, We willen je hartelijk bedanken voor deze uitgebreide en mooie beoordeling! Team Lease-e

Erg fijn persoonlijk contact!

Voor het leasen van een elektrische auto kun je goed bij Lease-e terecht. Ik ben fijn geholpen en de auto die ik op het oog had was direct op voorraad. Voor mij dus zeker een aanrader!

Beste Ruben, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Team Lease-e

Snel, professioneel en adequaat

Beste Mariska, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!! Team Lease-e

Duidelijke afspraken

Aanvraag lease auto was binnen paar dagen geregeld. Was super duidelijk wat er aangeleverd moest worden en op vragen werd snel en duidelijk antwoord gegeven. Een aanrader

Beste Rob, Wat fijn dat je ervaring zo goed is geweest en enorm bedankt voor het cijfer 10! Team Lease-e

Goede communicatie en vlotte respons.

Prettige ervaring tot nu toe. Goede respons en communicatie.

Beste R, Wat fijn om te horen, hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Team Lease-e

Aanspreekpunt vanaf het eerste contact Niels Hoogland is zeer behulpzaam

Beste Markus, Bedankt voor deze goede beoordeling, ook namens Niels! Team Lease-e

Vriendelijke en duidelijke service

Goede ervaring

Beste Arjan, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Team Lease-e

Prima bedrijf

Net nieuwe leaseauto en vrijwel alles goed geregeld. Alleen het regelen van de laadpaal was niet duidelijk. Snelle resppons op vragen.

Beste Rian, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en voor de feedback! Team Lease-e