Zeer persoonlijke en deskundige beoordeling en begeleiding

De opticien werkt vlot en deskundig. Is erg vriendelijk en helpt de goede keus te maken. Geweldig dat dit ‘ aan huis’ kan. Was precies wat we nodig hadden

• Waar kent u de optiek van? anders

Beste Lydia, Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Ik ben blij om te zien dat u een prettige ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Geduldig en respectvol omgegaan met mijn moeder die dementie heeft. Zorgvuldige meting en voldoende keus in monturen.

• Waar kent u de optiek van? anders

Beste Stefania, Bedankt voor de mooie woorden. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Mocht ik nog iets voor uw moeder kunnen betekenen, verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Zeer goede service!

Marinus was zeer servicegericht met goed gevoel voor zijn client.

• Waar kent u de optiek van? anders

Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over mijn diensten. Met vriendelijk groet, Marinus Dontje

Gezien

Marinus is een zeer kundige en vriendelijke opticien die goed in de gaten heeft wat je fijn vindt en wat je nodig hebt. Ik voelde mij daardoor zeker van mezelf bij het doen van mijn eerste oogmeting en bij het aanschaffen van mijn eerste bril. Ik ben al begonnen met Marinus bij iedereen aan te bevelen in mijn eigen omgeving!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders

Bedankt voor de lovende woorden Pauline! Ik wens je veel kijkplezier toe met je prachtige bril!

Een goede en een degelijk advies het is fijn een vakman te ontmoeten

Ik beveel Marinus aan hij neemt de tijd is op tijd en een goede en snelle service.het is dat je niet elke dag een bril koopt anders wist ik het wel..

• Waar kent u de optiek van? advertentie

Beste Ruud, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Ik ben erg blij om te horen dat u mijn dienstverlening waardeert! Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Zeer klantvriendelijke en professionele dienstverlening

Marinus was zeer respectvol en rustig in de communicatie met mijn dementerende moeder. Zij is zeer blij met haar mooie nieuwe bril.

• Informatieverstrekking
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? advertentie

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad! Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Heel vriendelijk en vakkundig. Na degelijk onderzoek en goed advies werd de bril snel geleverd en op de juiste maat aangepast

• Waar kent u de optiek van? internet

Hartelijk dank voor de complimenten en het delen van uw ervaring! met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Echt een top-opticien

Wat ontzettend fijn dat deze opticien aan huis komt. Voor mijn moeder die niet meer mobiel is, een uitkomst. Vriendelijke man met veel empathie De bril was in 1 week klaar.

• Waar kent u de optiek van? advertentie

Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden. Mocht ik nog iets voor uw moeder kunnen betekenen, dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Ouderen kunnen veilig thuis een oogmeting en goede brillen verkrijgen. Topservice!

Ik ben 85 en rolstoel gebonden. Heel fijn om in het verpleeghuis deze service te krijgen. Hij is een vriendelijke man, heel geduldig, genoeg keus in monturen en ook wat goedkopere monturen voorradig voor bijv een simpelere leesbril. Ik ben erg tevreden en raad deze thuis optiek zeker aan. Hij reageert meteen op mijn mail, mijn voorkeur datum was mogelijk, brillen worden snel geleverd, meestal 1 week.

• Waar kent u de optiek van? internet

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling! met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Makkelijk een afspraak te maken Goed contact via de mail Vriendelijk en kundig Ideale manier voor bewoners van ern zorginstelling!

• Waar kent u de optiek van? anders

Hartelijk bedankt voor de goede review! Fijn om te lezen dat het goed is bevallen. Mocht ik nog iets kunnen betekenen, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Marinus Dontje

Fantastische service!

Twee brachten brillen bij Marinus aangeschaft. Kreeg duidelijk advies want of nog even doorgaan met alleen leesbril of een bril voor altijd. Gekozen na brainstormen met Marinus en besloten te gaan voor een bril voor altijd. Sinds binnenkomst brillen ervaar ik het al zeer plezierig en merk dat ik de bril echt nodig heb over de gehele dag. Marinus is vakkundig; duidelijk en levert goede service. Echt een aanrader.

Super service!

Het was m’n 1e kennismaking met ThuisOptiek Haaglanden. Opticien aan huis of op locatie, prima concept. Goede uitleg en volop keuze aan monturen. Tijd wordt genomen qua uitzoeken montuur met advies. Alsook de metingen worden goed gedaan en gecontroleerd totdat er tevredenheid is van beide kanten. Snelle en adequate levering. Binnen 1-1,5 week m’n nieuwe bril in huis. Ook bij aflevering uitstekend checken of de bril goed zit e.d. Echt top! Een aanrader!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Vriendelijk, kundige en snel geleverd

Marinus is bij ons thuis geweest voor oogmeting en uitzoeken van leesbril en bril voor verziend. Door goede recencies kwamen wij bij hem uit en ik wil er graag 1 aan toevoegen. Hij is heel vriendelijk, geduldig en de brillen zijn van prima kwaliteit. Na een week waren ze klaar. Zorgvuldige meting en goed overleg over de mogelijkheden. Kortom een heel positieve ervaring.

• Informatieverstrekking
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.

Professioneel

Neemt de tijd, zeer nauwkeurig en had mijn brillen binnen een week

Zeer positief

Heel fijn om niet de deur uit te hoeven gaan en toch op professionele wijze je ogen op laten meten en natuurlijk een bril uit te zoeken. Snelle service en ook goede nazorg. Blij met mijn nieuwe zonnebril op sterkte!

• Ervaring met: oogmeting, zonnebril

Aan te bevelen.

Ok

• Waar kent u de optiek van? anders

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Veel plezier met uw nieuwe aanwinsten!

Het is heel fijn voor ouderen die niet mobiel zijn. Want zo komen ze toch aan een nieuwe bril. En de service is heel goed. Met heel veel geduld. En neemt de tijd. Wij zijn heel tevreden. Zou het iedereen aanraden.

• Waar kent u de optiek van? anders

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Ik wens uw moeder veel kijkplezier toe met haar prachtige bril!

Uitgebreid assortiment, zeer deskundige opticien

Na jaren in die drukke winkels te zijn geweest, waar je nauwelijks persoonlijke aandacht krijgt, heb ik voor het eerst gekozen voor een thuisopticien. Wat een verademing! Deze zeer vriendelijke man die uiterst deskundig is, meet zonder haast je ogen en heeft een zeer uitgebreide assortiment bij zich, waar je direct uit kunt kiezen. Ook multi-focaal met meekleurende glazen was geen probleem. Ook de aflevering van de bestelde bril was zeer snel. Kortom een aanrader voor iedereen die zich niet wil laten opjagen in de winkel.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Uitstekende en vriendelijke service

Heel positief. Uitstekende service en ook de bereidheid een uur te rijden vind ik heel bijzonder. Veel keuze uit moderne monturen. Geduldig, vriendelijk en secuur.

• Waar kent u de optiek van? internet

Wauw! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je veel kijkplezier met de nieuwe brillen! Mvg, Marinus

Erg vakkundig geholpen!

Zeer fijn dat je thuis geholpen wordt en er vakkundig advies gegeven wordt. Er is voldoende keuze uit monturen en de meting was ook prettig. De zonnebril op sterkte heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en werd erg snel geleverd, precies op tijd voor mijn vakantie!

• Ervaring met: zonnebril

Prettig gemak

Het was voor mijn moeder die erg slecht ter been is een heel prettige en gemakkelijke manier om aan een nieuwe bril te komen. Zeer prettige ervaring!

Fantastisch geholpen!

Omdat ik in een rolstoel zit en niet naar de winkel kan komen, heb ik contact opgenomen met de heer Dontje. De volgende dag stond hij al bij mij op de stoep om mijn ogen door te meten. Ik heb twee mooie brillen aangeschaft die al binnen een week klaar waren.

Erg goed geholpen!

Marinus kwam bij ons thuis met alle benodigde spullen. Goede meting en daarna was er genoeg keus aan leuke monturen. Hele fijne service zo aan huis. Marinus werkt professioneel en is zeer vriendelijk. De bril was snel klaar en afgeleverd. Er werd ruim de tijd voor genomen om de bril goed af te stellen. Niks was teveel, bedankt Marinus!

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Hi Jessica! Ik ben enorm blij dat ik je naar tevredenheid heb geholpen. Bedankt voor de goede review en positieve beoordeling. Veel plezier met de bril! Mvg, Marinus

Goede professionele service door Marinus Dontje.

Mijn moeder is heel prettig geholpen aan een nieuwe bril. Rustig en geduldig in haar eigen huis. Super

• Waar kent u de optiek van? anders

Wat fijn om te horen dat alles goed bevallen is. Ik wens uw moeder veel leesplezier toe met haar nieuwe bril!

Ervaren en zorgzame service.

Oogmeting was heel nauwkeurig en er was een groot assortiment aan monturen. Bij het uitzoeken van de glazen werd er goed uitleg gegeven. Prijzen van de soorten glazen vind ik heel erg meevallen. Bij levering van de bril ook nog extra service gekregen. Onderhoud aan oude bril bijvoorbeeld. Ben heel blij met het lichte montuur en dunne glazen ondanks ik ver in de min heb. Kortom: fijne ervaring en een hele fijne bril.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Hoi Chris, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Hier doe ik het voor! Veel plezier met je aankoop. Mvg, Marinus

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl