Fijne warme en duidelijke vrouw die heel goed inspeelt op de situatie.

Mede door Leonie kijk ik terug op een mooi afscheid van mijn vader. Ik was erg gespannen maar ze heeft ons door de dag heen geholpen. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Prima contact, betrokken en meedenkend.

Leonie heeft zich op een correcte wijze ingezet en heeft duidelijk meegedacht in de vormgeving van het afscheid. Prima gedaan! Dat er door MONUTA met een aannamebedrag wordt gewerkt is belachelijk en niet correct. Gelet op de eenvoud, de bijzondere kleine groep en het reeds bestaande protocol is het niet nodig om hier zo'n hoog bedrag voor te vragen. Ik hoop dat Monuta dit oppakt en in de toekomst ook uitvaarten op maat gaat verzorgen. Dit zou voor menig persoon erg wenselijk zijn.

Bij het eerste gesprek een heel fijn gevoel.

Bij Leonie krijg je gelijk het gevoel van hoe je de crematie wil hebben.

Zoals de sterren al aangaven: uitstekend.

Erg fijn en goed geholpen, er is ons op een prettige manier veel werkzaamheden uit handen genomen.

Paste prima bij ons

Leone, was goed en kon altijd bij haar terecht. Was makkelijk te bereiken

Ondanks het onverwachte overlijden, een goede schakeling van Leonie.

Wij wonen in Duitsland maar wilde een crematie in Nederland. Met Leonie Dijkstra en haar medewerkers is de crematie van mijn man soepel verlopen, ondanks alle rompslomp van Duitse regelgeving. Leonie voelt heel snel aan hoe je de crematie wil hebben. Vooral de kaart was boven verwachting mooi. Kortom de samenwerking met Leonie hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook de crematie in Oldenzaal was erg mooi en we voelde dat we alle tijd kregen.

Leonie is een fijn en prettig persoon

Na dat onze zoon van 23 jaar is verongelukt hebben wij Leonie toegewezen gekregen. Wij hebben goede ervaringen met Leonie. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en zij had vaak aan 1 woord genoeg. Haar begeleiding hebben we als heel fijn ervaren. Leonie: dank je wel!!.

Te vroeg van de dienstverlening gebruik moeten maken, maar tevreden

Leonie heeft me in deze moeilijke periode eigenlijk geheel "ontzorgd", ze heeft alles geregeld, uitgelegd en toegelicht op een professionele en warme, menselijke manier. Ik vond het ook prettig dat ik haar over alles kon benaderen, ook nog ruim na de uitvaart. Dank je wel Leonie

Alles naar volle tevredenheid verlopen.

Contact met uitvaart begeleidster Leonie was heel fijn. Denkt met je mee. Kunt tussendoor altijd contact met haar opnemen voor vragen of anders wat.

Meer dan fantastisch

Super betrokken, helder in uitleg en erg goed contact. Ik ben haar erg dankbaar voor de begeleiding die ik (wij) gehad hebben

Een geweldige steun en toeverlaat bij een overlijden

Kon ontzettend goed luisteren naar gesprekken onderling met familie over de overledene en zonder veel te vragen wist ze gewoon hoe wij ons voelden en wat wij bedoelden Gewoon geweldig Veel steun van haar gehad en niets was teveel gevraagd

Mooie uitvaart

Een aardige jonge vrouw kwam bij ons. Heel gewoon. Vriendelijk. En stond ons netjes te woord.. Goed uitgelegd. Alles was netjes verzorgd.. En een mooie rustige uitvaart gehad.

Betrouwbaar

Zeer betrouwbare begeleidster. is zeer ervaren in haar werk.ik beveel iedereen haar aan om de uitvaart te begleiden

Ondanks het verdriet, fijne ervaring.

Vanaf het eerste contact voelde het fijn en vertrouwd. Er was altijd ruimte en tijd om alles te bespreken. Contact voor, tijdens en na de uitvaart was prima. Er werd waar nodig meegedacht en aangepast naar onze wensen.

Zeer menselijk en duidelijk

Er wordt naar je geluisterd en al het mogelijke gedaan om het zo waardig mogelijk te laten verlopen

heel erg open en warm

Na het overlijden van onze moeder heeft Leonie ons geholpen met het regelen van de uitvaart. Onze moeder had niet zoveel wensen, alleen dat het klein moest. Door Leonie haar ideeën hebben we het heerlijk informeel kunnen houden en was er ruimte voor een lach en een traan. Heel fijn dat ze zo goed meedacht en ideeën opperde wat voor ons onbekend terrein was.

Alle aandacht die nodig is.

Wij hebben zeer veel steun gehad aan de uitvaart verzorgster (Leonie Dijkstra) zeer betrokken, en kundig. Vooral het gevoel gekregen dat ze er voor je zijn.

Ze heeft ons gerust gesteld

Leonie is erg vriendelijk, rustig, denkt met je mee en legt alles duidelijk uit. We hebben geen moment het gevoel gehad dat we ons zorgen moesten maken over iets. Ook was ze erg goed bereikbaar als we vragen hadden. We zijn erg dankbaar voor alles!

Wat een topvrouw!

Voordat de euthanasie van mijn vader plaatsvond, kwam Leonie al bij ons thuis. Samen met mijn vader hebben we toen nog de hele uitvaart door kunnen nemen. Het voelde gelijk goed en ook mijn vader had zoiets van: met haar erbij komt het wel goed. Leonie luistert echt naar je, denkt met je mee en is heel fijn in de omgang. Ook nadat mijn vader was overleden, was ze er elk moment voor ons, nam ze ons van alles uit handen en gaf ze ons vooral ook echt de vrijheid om het op onze manier te doen. Al met al zijn we heel erg dankbaar voor de ondersteuning van Leonie en wens ik iedereen die zo'n moeilijke periode doorgaat de ondersteuning van haar.

Leonie is een heel fijn mens.

Leonie heeft ons geholpen met het plotselinge en onverwachte overlijden van mijn veel te jonge vader. Daardoor dat Leonie en ik van dezelfde leeftijd zijn was het voor mij heel prettig samenwerken. Leonie heeft een hele fijne uitstraling en kan de situatie goed aanvoelen. Ze was altijd bereikbaar en ook de ingewikkelde dingen met de repatriëring heeft zij goed opgelost. Mijn moeder was ook heel erg tevreden met Leonie, zij kon ook haar fijne uitstraling en luisterend oor goed waarderen. Op de uitvaart heeft Leonie de verhalen die wij verteld hebben heel mooi samen gebracht zonder dat ze daar nog extra navraag moest doen. Naar omstandigheden had het niet beter kunnen lopen.

Fijne ondersteuning

Leonie heeft ons erg geholpen met de verschillende keuzes die we moesten maken. Ze was altijd bereikbaar voor vragen en heeft fijn meegedacht. Samen een mooie kaart bedacht en laten aanpassen. Kan geen negatieve dingen bedenken.

Het was een prachtige plechtigheid.

Op het juiste manier te woord/ondersteunt/bijgestaan. We hadden een klik met Leonie. Dat scheelt ook een hele hoop. Voor de rest is het zeer zeker aan te raden. Nogmaals enorm bedankt voor je inzet Leonie. Enorm veel succes toegewenst met je carrière! Ryan Buisman.

Oprecht geïnteresseerd, liefdevol en zorgvuldig

Wat ben ik blij dat Leonie me heeft bijgestaan. Ik ben vrij jong en wist na het overlijden van mijn moeder totaal niet wat me te wachten stond. En daar was Leonie! Ze is oprecht, ze denkt op alle mogelijke manieren mee en staat direct voor je klaar. Ik was zo zenuwachtig en vergat vanalles, Leonie gaf me het vertrouwen dat alles goed zou komen. En dat kwam het ook. Het was zo fijn dat ze zo 'normaal' is, niks geen toeters en bellen, gewoon zichzelf, op een hele respectvolle en liefdevolle manier. Ze heeft er echt voor gezorgd dat mijn moeder een waardig en oprecht afscheid heeft gehad, precies zoals ik het wilde, maar eigenlijk zelf niet goed kon invullen van tevoren. Daar ben ik zeer dankbaar voor Leonie, je bent een absolute topper.

Fijn dat je alles los kan laten.

Ik heb Leonie ervaren als een prettig mens, die heel goed onze sfeer aanvoelde. Erg goed bereikbaar, reageerde snel op vragen, altijd vriendelijk. Vooral het gevoel dat je de controle aan haar mocht geven was erg fijn, zodat wij ons puur konden richten op ons verdriet.

Liefdevol

Na het plotseling overlijden van mijn man, kwamen we in contact met Leonie. Wat heeft ze ons goed geholpen bij dit proces, Ze heeft het geregeld voor ons om hem nog te kunnen zien, waar we erg dankbaar voor zijn. Leonie stond altijd klaar voor ons als we vragen hadden, maakt niet uit of het dag of avond was. Erg sociaal en betrokken en ze gaf altijd 100%. Bedankt voor alles.

Over Monuta Uitvaart