De mensen van HAP vind ik erg service gericht.

Prettige samenwerking. We hadden wat tijdsdruk en Jels en Dianne hebben ons daar enorm goed mee geholpen om alles op tijd af te krijgen.

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? Zeer vriendelijk
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? De planning verliep snel wat voor ons erg prettig was.

Goede communicatie, helder aanbod en mooi opgeleverd!

Ik ben zeer tevreden. Ze dachten mee, namen pro actief contact op en zorgden dat alles goed is opgeleverd. Fijn!

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? Goed
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? Goed

Super snel en netjes gedaan

Onze werkplaats was aan een opknapbeurt toe. Hap heeft dat supergoed gedaan. Zijn er heel blij mee. Alles volgens afspraak verlopen en het resultaat is super.

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? Goed
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? Goed

Vakkundige montage

De montagemedewerkers van HAP hebben onze sanitairruimte op professionele wijze vakkundig voorzien van deMGG-beplating van Hydewa. Authentieke palen van gebinten zijn vakkundig in de beplating opgenomen met behoud van hun karakteristieke uitstraling.

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? prettig en vakkundig
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? adequate communicatie

prima en snel afgewerkt

prima en snel afgewerkt

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? prima
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? prima

Top Service

Vanaf de eerste afspraak tot het moment van afmonteren perfect.!!

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? Prettig
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? Alle afspraken op tijd nagekomen.

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven en komen de gemaakt afspraken na.

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? per mail
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? goed

Alle werkzaamheden professioneel uitgevoerd. Top!

Vanaf dag 1 tot en met uitvoer op de laatste dag alles professioneel uitgevoerd. Aanrader!

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? prettig en bereikbaar
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? perfect

Top service en vriendelijk professioneel personeel

Top service en vriendelijk professioneel personeel

• Hoe heeft u het contact met onze medewerkers ervaren? 10
  • Hoe heeft u de planning en de uitvoering van de werkzaamheden ervaren? 10

Over HAP Hygiënische Afbouw Projecten

HAP Hygiënische afbouw projecten is gespecialiseerd in de afwerking van uw wanden, plafonds en vloeren, voornamelijk in ruimtes waar hoge hygiëne eisen van toepassing zijn. Denk hierbij aan de HACCP normen. Van voedingsindustrie tot farmaceutische industrie, maar ook huisvesting of zorginstellingen kunnen bij HAP Hygiënische afbouw projecten terecht. Door de juiste materialen en toepassingen op de juiste plaats toe te passen biedt HAP Hygiënische afbouw projecten een langdurig kwalitatief goede bedrijfsruimte, die geschikt zijn voor uw bedrijfsomstandigheden. Alle oplossingen die HAP Hygiënische afbouw projecten biedt voldoen aan de hoogste normeringen op het gebied van hygiëne.