Jacques verricht goed werk en neemt de tijd voor je.

Jacques verricht goed werk en neemt de tijd voor je. Ook de medewerkers aan de balie zijn erg correct en behulpzaam.

Fijn personeel en prettige behandeling, kortom een goede ervaring!

De receptioniste en de behandelaar zijn erg vriendelijk. Als er een afspraak verzet moet worden, dan denkt de receptioniste goed mee en zoekt mee naar een passend alternatief. De behandelaar is geduldig en geeft goed antwoord als ik vragen heb. Zo leer ik zelf ook veel over hoe mijn lichaam werkt, wat ik fijn vind. Wel is er vaker wat uitloop, waardoor je wat langer moet wachten (max 15min). Toch kom ik hier graag en voel ik me goed gehoord en geholpen. Zeker een aanrader!

Vriendelijke mensen, blij met behandeling

Ik ben heel goed geholpen met mijn klachten.

Altijd goed geholpen!

Ik wordt nu al een tijdje geholpen door West. Mijn klachten worden echt serieus genomen, en er wordt gekeken naar de beste oplossingen! Het gaat nu, met ups en downs, steeds beter!

Mijn klachten zijn erg verminderd

Jacques is altijd heel belangstellendend , luistert goed naar mijn klachten en ik wordt goed behandeld, zodat ik me weer beter kan bewegen.

fijn geholpen en er zit verbetering in

Het is een fijne en knusse chiropractor in Maasdijk. De behandeling is kort maar je wordt er goed geholpen en het geeft echt resultaat. Er zit verbetering in mijn lichaam en houding. Tuurlijk is het spannend dat je gekraakt wordt, maar daarna is het echt een verademing voor jou lichaam.

Had ik jaren eerder moeten doen!

Zeer tevreden over mijn ervaringen bij deze Chiropraktor en zou hem zonder enige twijfel aan iedereen aanraden!

Ik ben erg blij dat ik door de behandelingen van West een stuk minder pijn in mijn voeten heb en een

Ik heb al een heleboel dingen geprobeerd om minder pijn in mijn voeten te hebben, maar wat ik tot nog toe door jullie behandelingen ervaar is geweldig, veel minder pijn en minder moeie voeten.

Zeer goede praktijk met fijne behandelaren.

Ik heb erg goede resultaten van mijn behandelingen bij deze praktijk. Jacques heeft erg veel kennis over het lichaam en legt duidelijk uit wat de behandeling in houd. Ik kom er als herboren vandaan!

Vakkundig in beperkt pand.

Prima ervaring, vakkundige chiropractor. Engelse taal is op zich geen probleem. Kan wel zorgen voor moeilijkere uitleg/communicatie over problemen en resultaten. Pand is van een wat mindere kwaliteit en hebben wat problemen met hun mailserver waardoor mailtjes niet altijd aankomen. Wachtruimte is krap en zit pal voor de receptie incl. plek voor betalingen. Alle wachtende kunnen hierdoor meegenieten van de conversaties die je voert aan de balie.

Uitstekende behandeling en zeer prettig in de omgang.

Ik heb erg veel vertrouwen in de kennis en kunde van Jacques Botes. Resultaat van de behandeling meestal direct merkbaar. Daarnaast is hij een heel prettig, sociaal persoon. Ik kan de praktijk van harte aanbevelen.

zeer goed

Ik raad chiropractie westland ten zeerste aan, dankzij hen ben ik hersteld van mij frozen shoulder.

Levensveranderend

Ik heb jarenlang neurologen, reumatologen en fysiotherapeuten bezocht, maar kreeg nooit een diagnose of enige hulp voor mijn klachten, die erg verontrustend waren geworden. Jacques kon al na een paar sessies verbeteringen bewerkstelligen en daarnast hielp mij op een echte pad naar genezing te komen. Ik ben heel dankbaar.

Vakkundige aanpak en behandeling

Heeft aan een 'half woord' genoeg om de juiste behandeling toe te passen. De 'onderhoudsbeurten' houden me soepel en pijnvrij.

Steeds minder pijn

Fijne zaak

Ik merk dat mijn klachten minder zijn, sinds ik hier kom

Kundig geholpen

Dankzij de behandelingen en voorgeschreven oefeningen van Jacques heb ik mijn rugklachten onder controle gekregen. Aanrader!

Professioneel met passie

Ik ben zeer tevreden vanwege de brede blik van Jacques die verder gaat dan alleen 'even wat correcties' uitvoeren. Zijn holistische beeld resulteert in een betere behandeling dan chiropractors waar ik hiervoor onder behandeling was.

kundig en klantgericht

zeer goed, luisterend oor , meedenkend, vakkundig, en fijne persoonlijkheid

Weer pijnloos

Na last in mijn rug, ben ik daar vanaf geraakt door enkele behandelingen, prima behandelingen

mijn ervaring is zeer goed.

Ze zijn vriendelijk. En je word goed geholpen voor een nette prijs!

mijn lichamelijke klachten worden goed verholpen

vriendelijk, duidelijke afspraak, goede expertise.

Zie hieronder

Een goede praktijk , deskundig , en een correcte administratie .

Ik wordt goed geholpen aan m'n klachten

Opluchting

Voorheen rugklachten en sinds ik naar deze praktijk ga geen last meer. Verder wordt er goed geluisterd: als je iets niet durft (nek behandeling bijvoorbeeld) dan wordt daar geduldig mee omgegaan tot je zelf er de volste vertrouwen in hebt. Daarna ben je zó blij dat je het hebt gedurfd! Spierpijn weg, pijnklachten weg.....wat wil een mens nog meer!

Oranjeplein 37

2676 XP Maasdijk