Ik ben uiterst tevreden over deskundigheid, behandeling en uitleg.

Sinds de zomer van 2021 ben ik enkele keren behandeld door Jaques. In het begin had ik pijnklachten, die werden na elke behandeling minder en na een keer of vijf helemaal verdwenen. Nu kom ik om de drie maanden voor een soort apk voor het lijf. Vandaag hoorde ik van Jacques dat het het beste is om juist klachten te voorkomen. Dat kan ook bij hem en dat kan ik iedereen aanbevelen!

Echt een aanrader!

Ik ben nu bijna een jaar onder behandeling bij Chiropractie Westland, dit tot volle tevredenheid. Diverse klachten verholpen. Echt een goede praktijk met kennis van zaken.

Eindelijk resultaat,

Na vele fysio behandelingen nu via de huisarts naar chiropractie verwezen. Was ik helemaal niet bekent mee. Maar al na 4 behandelingen veel verbetering. Nu bijna klachtenvrij. maar nog even afbouwen. Heel goeie ervaring en fijn geholpen door Jacques Botos,

Individueel gerichte en professionele behandeling, uiterst effectief.

Toen ik belde vanwege pijnlijke rugklachten was er op heel korte termijn geen behandelmogelijkheid. toen een afspraak uitviel werd ik spontaan gebeld om direct te komen. Geweldige service. Inmiddels een jaar klant en heb alleen positieve ervaringen. Behandelingen zijn persoonsgericht wat betreft het bepalen van de diagnose en professioneel in het behandelen van je probleem. Daarnaast een prettige sfeer met uitstekende begeleiding. Ik kan u Jacques van harte aanbevelen. Zeker ook omdat de praktijk goed bereikbaar is met goede parkeergelegenheid.

Goede behandeling!

Kon gelijk terecht met klachten, super! Ben zeer tevreden!

Heerlijk .. Ben weer nieuw.

Na een bezoek aan de chiropractor. Merk ik. Dat alles weer klopt. De behandeling is pijnloos. Het resultaat is super. Ben al 30 jaar vertroud mee. Hoop het zo te houden.

Goed resultaat

Het is in februari in mijn middenrug geschoten,kon niet lopen van de pijn. Via internet bij Jacques terecht gekomen. Na 2-3 behandelingen was de pijn duidelijk minder. Ik ben zeer tevreden.

Mijn tennis elleboog is goed en snel verholpen.

Na een behandeling van een aantal weken is mijn tennis elleboog verholpen, bedankt topper!!

Snelle hulp en heel erg goede behandeling.

Min of meer wanhopig van pijn en ellende omdat ik niet meer normaal kon lopen van de pijn in rug en linkerbeen, belde ik maandagmorgen om een afspraak te maken met Chiropractie Westland. En hoewel de hele week al was volgeboekt, heeft Margo, na RUGGESPRAAK ! te houden met Jacques, mij nog op 17.00u van dezelfde maandag kunnen plaatsen. Geweldig ! Wat was ik blij ! En nog veel blijder ná de vakkundige behandeling van Jacques ! Ik kon normaal lopend het pand weer verlaten ! Ik kan deze Chiropractor dus aan een ieder van ganser harte aanbevelen. Het is een speciale kennis en kunde om dit beroep te kunnen uitoefenen. En….. de ontvangst in Chiropractor Westland is bijzonder vriendelijk, dus van harte aanbevolen.

Altijd goed en zeer kundig

Ik kom al jaren bij deze praktijk voor mijn rug en ben altijd zeer goed geholpen De laatste tijd om mijn frozen shoulder te laten behandelen door Jacques Ik ben na een paar maanden weer klachten vrij en kan alles weer doen met m’n arm De behandeling was soms pijnlijk maar dankzij het Dry needling ben ik heel snel weer van m’n klachten af

Ik ben zeer tevreden

Vorige zomer schoot het in m’n rug. Ik wist niet wat te doen. Nu bijna een jaar later ben ik zo blij dat ik naar toen naar jullie ben geweest. Na een behandeling voelde het gelijk beter. De keren daarop werd het elke keer een stukje meer verlicht. Inmiddels ben ik al een tijdje klachten vrij maar maak ik graag eens per drie maanden een “onderhoudsafsspraak”. Jacques neemt altijd de tijd voor de behandeling en geeft dit op maat. Ik ben een zeer tevreden klant!

Prima behandeling,

Had rug en schouderriem en daar ben ik prima voor behandeld. Kan weer goed lopen en mijn arm optillen, bedankt.

Ben van mijn vervelende nekpijn af

Word erg goed en vriendelijk en goed geholpen ;;;ben normaal niet zo dat ik naar een fysiotherapeut of zo ga maar moest echt wat gebeuren ;;;; geen spijt gehad voel me weer heerlijk in mijn vel ,,,,,,, top heel blij mee

ik ben tevreden met mijn chiropractor

dankzij een goede behandeling ben ik tegenwoordig pijnvrij

Prettige en professionele behandeling

Na jarenlang last te hebben gehad van mijn lage onderrug, voel ik nu eindelijk verbetering. De chronische pijn is verdwenen en lenigheid komt weer terug. De behandeling gaat altijd vlot en ik krijg regelmatig tips voor oefeningen thuis.

vriendelijke en kundige man

ik kwam met chiropractie in aanraking toen ik geopereerd was aan mijn voet en niet meer goed kon lopen wist niet wat ik mee maakte na een paar behandelingen was ik pijn vrij kon weer wandelen voelde me ook een stuk lichter nu kom ik er alleen af en toe als er weer eens iets vast zit blij met Jacques Botes

Pijnvrij!

Wat een uitkomst! Na altijd pijn in mijn lichaam te ervaren en veel hoofdpijn ben ik hier terecht gekomen. Na de behandeling merk ik direct verschil, geen hoofdpijn meer en geen pijnlijke spieren. Ontzettend lieve mensen en luisteren met aandacht naar je. Wat ben ik blij dat ik dit ontdekt heb. Toppers!

Jacques Botes is een kundig man

Jacques behandeld mij nu een half jaar na rugklachten tussen mijn schouderbladen. Dit gaat nu erg goed en ben zeer tevreden. Is het helemaal weg? Nee. Maar iets waar je al jaren mee loopt kan ook niet in een paar behandelingen weg zijn. Het is nu handelbaar en we zijn op de goeie weg. Mijn vrouw wordt nu ook behandeld. Bedankt Jacques

op naar herstel

na ontvangst korte uitleg wat probleem is. na onderzoek naar de klachten start met behandeling voelde welke plekken aandacht nodig had. na behandeling uitleg wat je kon verwachten en wanneer volgende behandeling

Vriendelijk, persoonlijk , begripvol

Vind het heel fijn om langs te komen. De aandacht en tijd die er is om je verhaal te kunnen doen is erg prettig. De persoonlijke tips en tricks is fijn om mee te krijgen en als je dan uiteindelijk ook nog resultaat boekt dan is het zeker een win win situatie. :)

Ik kom al jaren in deze praktijk en ik ben erg tevreden. Sindsdien geen last meer van migraine.

Goede zorg met aandacht

Altijd een vriendelijke ontvangst, bij aanvang altijd wat vragen naar hoe het gegaan is na het laatste bezoek. Daarna volgt de behandeling die rustig en met goede aanwijzingen van Jacques verloopt. Ik voel me daarna weer mobieler en heerlijk los in rug, nek en schouders. Ik raad iedereen een bezoek aan Chiropractie Westland aan.

Verlichting van lichaam en geest

Al jaren last van een pijnlijke rug, specifiek middenrug. De afgelopen weken had ik meer pijn met uitstraling naar been, schouders, nek en armen. Na de eerste behandeling voelde ik een verlichting in geest de eerste dag lichamelijk vooral beurs. De volgende ochtend werd ik wakker zonder rugpijn! Ik volg meerdere behandeling om ervoor te zorgen dat de pijn wegblijft. Naast de pijn voel ik me energieker een vrolijker. Ook besef ik me vooral hoe erg het mij verhinderd heeft in mijn dagelijks functioneren. Ik ben erg blij dat ik in behandeling ben gegaan bij Jacques

Heel vriendelijke chiropractor hebben we nu!

Ik heb veel klachten aan mijn rug/bekken. Jacques voelt direct waar de pijn zit en behandeld dit zo goed mogelijk. Ik ervaar nu minder pijnklachten en kan me wat beter bewegen.

Topchiropractor !

Jacques heeft de volledige aandacht voor je klachten en lost deze gewoon op !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.