Steeds minder pijn

Fijne zaak

Ik merk dat mijn klachten minder zijn, sinds ik hier kom

Kundig geholpen

Dankzij de behandelingen en voorgeschreven oefeningen van Jacques heb ik mijn rugklachten onder controle gekregen. Aanrader!

Professioneel met passie

Ik ben zeer tevreden vanwege de brede blik van Jacques die verder gaat dan alleen 'even wat correcties' uitvoeren. Zijn holistische beeld resulteert in een betere behandeling dan chiropractors waar ik hiervoor onder behandeling was.

kundig en klantgericht

zeer goed, luisterend oor , meedenkend, vakkundig, en fijne persoonlijkheid

Weer pijnloos

Na last in mijn rug, ben ik daar vanaf geraakt door enkele behandelingen, prima behandelingen

mijn ervaring is zeer goed.

Ze zijn vriendelijk. En je word goed geholpen voor een nette prijs!

mijn lichamelijke klachten worden goed verholpen

vriendelijk, duidelijke afspraak, goede expertise.

Zie hieronder

Een goede praktijk , deskundig , en een correcte administratie .

Ik wordt goed geholpen aan m'n klachten

Opluchting

Voorheen rugklachten en sinds ik naar deze praktijk ga geen last meer. Verder wordt er goed geluisterd: als je iets niet durft (nek behandeling bijvoorbeeld) dan wordt daar geduldig mee omgegaan tot je zelf er de volste vertrouwen in hebt. Daarna ben je zó blij dat je het hebt gedurfd! Spierpijn weg, pijnklachten weg.....wat wil een mens nog meer!

Professioneel en vriendelijk

Ik heb een zittend beroep, en ik kwam er altijd al voor regelmatige checks, maar Jacques heeft me enorm geholpen toen ik een flinke klap met mijn fiets heb gemaakt. Alle spieren in mijn rug waren gespannen en zaten vast, en hij heeft er voor gezorgd dat ik snel kon herstellen.

Kom er al aantal jaar en wordt altijd goed geholpen.

Het is een tovenaar. Je komt met pijnklachten binnen en na 15 minuten vertrek je pijnvrij. Super blij mee!!

met de chiropractor minder pijn en gemakkelijker bewegen

Niet dat ik nu pijnvrij door het leven ga, mijn rug beperkt mij nog steeds in wat ik wil doen. Maar wel denk ik dat met behulp van mijn chiropractor meer uit het leven haal. Ik ga nog steeds vooruit!

Heel erg prettig!

Ik ben al een aantal jaren bij deze praktijk. Ik ben erg tevreden!

Jacques is een chiropractor met liefde voor z’n vak.

Als ik een blessure of pijn heb, weet Jacques mij daar vaak met een paar behandelingen weer vanaf te helpen. Nu onderhoud ik m’n lichaam door om de paar maanden voor een behandeling langs te komen. Een aanrader voor Westland en omstreken!!

Enthousiast en kundig

Ik word deskundig en professioneel geholpen. Voor vragen staan ze altijd klaar. Als je graag tussendoor een keertje extra wilt, doen ze hun uiterste best om dit voor elkaar te krijgen. De manier van chiropractie staat mij ook heel erg aan. In het begin een aantal keren langskomen om de boel recht te zetten en daarna elke 2 maanden voor controle.

Supper

Geeft advies wat ik er zelf aan kan doen om sneller klachten vrij te zijn.

Fantastisch voor kinder migraine

Dankzij de behandelingen van Jacq is de migraine bij onze zoon aanzienlijk verminderd!

Goede service, fijne hulp.

Er wordt goed naar je geluisterd en daar wordt naar gehandeld.

Prima zaak, goede behandeling en fijne medewerkers

Prima!

Prettig om te komen. Iedereen is zeer aardig en vakkundig.

Hij neemt de tijd, luistert goed en behandeld je goed

Fijne mensen, rustige sfeer en goede behandeling.

Oranjeplein 37

2676 XP Maasdijk