Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke mensen en vakbekwaam, kwam er met hoofdpijn klachten en die zijn nu bijna weg. Zeer tevreden!

Binnen 1 behandeling van me rug pijn af.

Ik kon me sokken en schoenen niet aan trekken van de rug pijn, slapen, zitten, bewegen was echt niet fijn. Na de eerste behandeling al mega goed resultaat, geweldig, kundige praktijk.

prettig, deskundig en meelevend

Deskundig, luisterend en niet gelijk maar aan iets beginnen. Na goed luisteren en aanvullende behandelingen adviseren om eerste nader onderzoek te laten uitvoeren bij een specialist. Daarna gerichte behandelingen uitvoeren.

Vol aandacht en zeer kundig!

Jacques maakt zeer goed verbinding met elke patiënt en wist bij mij in ‘no time’ het verbeterpad te vinden. Na de herstelfase is periodiek onderhoud van belang (je lijf en je leven staat nog geprogrammeerd op ‘de oorzaak van je klachten’) en inmiddels merk ik echt structureel een verbetering. Ik raad u deze prettige professional dan ook van harte aan.

Effectieve methode

Mijn rugpijn kwam regelmatig terug maar nu ik een tijdje naar de chiropractor ga is dat een stuk verbeterd. Jacques legt goed uit wat hij doet en dat is fijn. Ik kom nu alleen nog voor onderhoudsbehandelingen maar het is een geruststellend idee dat er in geval van nood een goede chiropractor in de buurt is!

Zeer kundig en super betrokken.

Sinds mijn hernia-operatie 2 jaar terug ben ik prima geholpen. Inmiddels ga ik 1x per 2 maanden langs en word ik onder handen genomen. Dit zeer tot tevredenheid.

Prettige ervaring bij een fijne vent

Hij is kundig in wat hij doet en weet de juiste plekken beet te pakken. Voel me altijd weer top als ik bij hem vandaan kom.

een fijne en verwelkomende ervaring

het is altijd een goede ervaring en een gezellig sfeer

Mijn ervaring is heel erg goed

Er wordt zeer professioneel te werk gegaan. Duidelijke communicatie en Jacques weet heel goed wat hij doet. Al met al een topervaring

Al 11 jaar een tevreden klant

Vanwege mijn onderrug (en later ook andere sportblessures) chiropractie leren kennen als voor mij een prima behandelmethode. Ik ga 1x per 8-10 weken even langs, meestal preventief. Chiropractie Westland met vriendelijke mensen in de praktijk heeft voldoende kennis in huis.

prima behandelingen

leven met een chronische ziekte vraagt extra aandacht voor je lichaam. de behandelingen van Jacques verlichten de pijn en maken het bewegen makkelijker.

Zeer goede zorg!

Had voordat ik naar de Chiropractie ging vrij veel last van hoofdpijn , en sinds ik daar kom geen pijn meer gehad !

Super, kundig en heel duidelijk in communicatie

Geweldig geholpen na rugklachten.

Het bevalt mij prima om elke 3 maanden even langs te komen en alles even recht te laten zetten. Enige is dat het best wat geld kost en dat helaas niet alles wordt vergoed door de verzekering.

Ik was snel van mijn rugklachten af.

heel goed,

Prettig, heel goed , veel aandacht , snel geholpen zodra het kan

Elke keer weer fijn als ik geweest ben.

Heel fijn om naar toe te gaan. Jacques en team is erg vriendelijk. Voor mij werkt het erg goed en ben altijd blij als ik weer geweest ben

Geweldig voel me als herboren als ik ben geweest. Leuk team goed advies.

Er wordt echt naar de klachten gekeken en behandeld!

mijn mobiliteits-wonder....

Ik 2022 kwam ik bij Chiropractie Maasdijk terecht om mijn onderrug weer lost te maken, die was verstijfd van veel uren training op de racefiets voor een groot event. Dat werkte perfect en we bespraken voor na het event een check in te doen elk half jaar. Ik kwam sneller bij Jacques terug na een zware crash met fietsen. Schouders, nek en heup hadden er goed van langs gekregen. Na de intake was het snel duidelijk, een lang proces met veel geduld was nodig om me weer mobiel te krijgen. Met veel verschillende methoden en vaak een goede verbale uitleg brengt Jacques nog iedere twee weken een stukje verbetering, almost there! In een woord : Fantastisch !! Dank je wel Jacques en team !

Ik heb nauwelijks meer pijn in mijn onderrug

Twee jaar geleden had ik veel pijn in mijn onderrug. Ik was bang dat het een hernia was, maar bleek een scheven wervel te zijn. Na eerst een intensief traject nu om de 2 maanden een controle behandeling om nieuwe klachten vroegtijdig aan te pakken. Super tevreden over Jacques.

Zeer kundige chiropractor. Raad het iedereen aan.

Wordt goed en vakkundig geholpen.

Fijne mensen

Fijne mensen die goed luisteren naar de klachten. Goede uitleg qua behandeling en verdere stappen op de weg naar minder pijn en hopelijk een goed herstel. Zowel de assistentes als de behandelaars weten wat empathie is en dat is heel fijn!

Zeer proffesioneler

Ik ben nu al geruime tijd onder behandeling bij Jacques en ben zeer tevreden. Jacques is vriendelijk, zeer deskundig, neemt ruimschoots de tijd tijdens de behandeling, heeft persoonlijke andacht, en geeft duidelijke adviezen. De passie voor zijn werk is in alles zichtbaar.

Ik ben tevreden over: Een prima praktijk met een deskundige mensen.

Bij de rug klachten en top licham konditie te houden is dit een ideale adres.