Naast het super aardige en meedenkende personeel, heeft de therapie me enorm geholpen met de problemen waarvoor ik kwam. Ik heb me aangemeld in verband met een stresshoofdpijn waar ik al een lange tijd last van had. Na een tijdje kreeg ik hier dankzij de sessies minder last van. Echt een aanrader!

deskundige ervaring en vriendelijke behandeling

kijkt ook naar mijn gesteldheid en houdt er rekening mee, dat hij het druk heeft en dat het een goed teken is dat mensen blijven komen omdat zij goede resultaten boeken, ik ook natuurlijk.!

Fijn contact, goed advies en zeer prettige ervaring

Ik kom al enige tijd bij Chiropractie Westland met diverse schouder en nek klachten. Sinds ik hier onder behandeling ben zijn deze klachten vrijwel over. Echte aanrader!

Ronduit prettig en zeer goed

In deze zeer vriendelijke, prettige en zeer deskundige praktijk word ik al lang heel goed geholpen aan m’n klachten. Mede daardoor blijven die klachten ook grotendeels weg. De praktijk is goed bereikbaar en men helpt altijd mee om tot een oplossing te komen (acuut probleem, afspraak verplaatsen etc)

Vanaf dag een geweldig geholpen bij rug en nekklachten

In eerste instantie intensief behandeld, nu alleen nog een keer in de twee maanden kleine behandeling, hierdoor geen klachten meer.

Ik beveel Chiropractie Westland iedereen aan!

Zeer tevreden! Fysiotherapie werkt voor mij helaas niet. De behandelingen bij Chiropractie Westland werken voor mij wel. Fijne praktijk met professionele therapeuten en vriendelijk personeel! Ik beveel deze praktijk iedereen aan.

Voel mij weer goed

Ik kwam daar met nek/schouder klachten waar ik al heel veel jaren mee loop en Jaque heeft mij er zo goed als van af geholpen met een aantal afspraken . Ik dacht dat ik ermee moest leren leven maar gelukkig kon hij me helpen.

Perfecte behandeling

Na een half jaar tobben(fysiotherapie, acupunctuur, cupping) mijn heil gezocht in chiropractie. Door naast het losmaken van gewricht(en) ook dry needling en massage toe te passen heeft Jacques Botes me van mijn probleem af kunnen helpen. Jacques is een rustige, sympathieke en deskundige man die goed luistert naar je klachten. Ben nu zover dat ik preventief om de 2 maanden kan gaan afspreken. Verder fijne praktijk met aardige secretaresses en goede parkeergelegenheid.

Deskundigheid, ervaring en een prettige manier van doen!

Ca. elke 2 maanden kom ik bij Jacque voor onderhoud aan mijn lichaam. Met zijn deskundigheid, ervaring en prettige manier van doen, zorg ik voor mijn lichaam door op tijd aandacht te geven aan mijn rug, nek of andere gewrichten die dat nodig hebben. Ik kom er altijd weer meer losjes en ontspannen vandaan en voorkom ergere klachten.

professioneel en betrokken

Ik heb al meerdere voorgangers/chiropractoren gehad en heb bij Jacques het idee dat hij heel betrokken is en echt de tijd voor je neemt. Behalve een goede en uitgebreide behandeling geeft hij ook tips en adviezen om er zelf mee aan de slag te gaan.

Fijne ervaring

Fijne man die erg rustig is en alles goed verteld. Neemt de tijd voor je

Ben zeer tevreden met Jacques !!

Loop al een poosje bij Jacques en naast de goede behandelingen geeft ook advies waar ik veel aan heb, ben dus super tevreden :-)

Fijn

Ik ben zeer tevreden

Je wordt goed en vriendelijk behandeld en gaat daarna pijnvrij weg.

Geweldige behandelaar

Als eerste wordt er altijd een plek gevonden in de volle agenda van Jacques Botes. Jacques neemt de tijd voor goed onderzoek. Daarna zet hij je weer recht en maakt de vastzittende gewrichten weer los. Tevens krijg je goede bewegingstips mee om herhaling van klachten te voorkomen. Veel behandelaars gehad maar Jacques is de beste.

Ga elke 2 maanden even langs en voel me daarna weer helemaal fit! Echt top!

Goede chiropractor met effectieve behandelingen

Fijne behandeling. Sucses verzekerd.

Een fijne omgeving. Ontvangst altijd prima..en de behandeling een succes.. Ben een trouwe klant..raad het iedereen aan voor deze behandeling. Een sucses.

Zeer deskundig en pakt problemen breed aan!

Ik ben zeer tevreden over de aanpak van Chiropractie Westland. De aanpak is zeer gericht op het oplossen van het probleem waarbij naast chiroproctie technieken ook dry needling en massage worden toegepast. Ook voor de wat hardnekkige problemen die niet eenvoudig op te lossen wordt er gericht gezocht naar een oplossing!

Word goed geholpen

Dé oplossing voor veel fysieke klachten.

Ongeveer dertig jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met een behandeling van een chiropractor. Door een verkeerde beweging stond mijn nek ineens 'op slot' en de chiropractor wist met één soepele handeling mijn nekwervels weer op de juiste plek te krijgen. Ik hoorde ze ratelen en moest er om lachen. Sindsdien ga ik bij spier- of gewrichtsklachten naar de 'kraker'. Een snelle en effectieve oplossing. Overigens is een (half)jaarlijkse APK (op mijn leeftijd) ook niet overbodig!

Een mooi onderhoudscontract

Als onderhoud ga ik om de acht weken naar de chiropractor. Sinds ik dit doe heb ik veel minder last van mijn nek en rug. Ik voel me gehoord door Jacques en voel me op mijn gemak. Zijn behandelingen doen mij goed.

Kundige chiropractor en fijn in de omgang

Vanaf het eerste consult voelt het goed. Er wordt geluisterd naar je klachten en je krijgt naast de behandeling ook tips/oefeningen.

Prettige personen met verstand van zaken.

Ik kom langer dan een jaar bij Jacques en ik word prettig geholpen. Mijn problemen zijn aanzienlijk minder.

Deskundig, vriendelijk, belangstellend, een prima behandeling

Uitermate tevreden positief en effectief snel van de rugklachten af