Ik wordt goed geholpen aan m'n klachten

Opluchting

Voorheen rugklachten en sinds ik naar deze praktijk ga geen last meer. Verder wordt er goed geluisterd: als je iets niet durft (nek behandeling bijvoorbeeld) dan wordt daar geduldig mee omgegaan tot je zelf er de volste vertrouwen in hebt. Daarna ben je zó blij dat je het hebt gedurfd! Spierpijn weg, pijnklachten weg.....wat wil een mens nog meer!

Professioneel en vriendelijk

Ik heb een zittend beroep, en ik kwam er altijd al voor regelmatige checks, maar Jacques heeft me enorm geholpen toen ik een flinke klap met mijn fiets heb gemaakt. Alle spieren in mijn rug waren gespannen en zaten vast, en hij heeft er voor gezorgd dat ik snel kon herstellen.

Kom er al aantal jaar en wordt altijd goed geholpen.

Het is een tovenaar. Je komt met pijnklachten binnen en na 15 minuten vertrek je pijnvrij. Super blij mee!!

met de chiropractor minder pijn en gemakkelijker bewegen

Niet dat ik nu pijnvrij door het leven ga, mijn rug beperkt mij nog steeds in wat ik wil doen. Maar wel denk ik dat met behulp van mijn chiropractor meer uit het leven haal. Ik ga nog steeds vooruit!

Heel erg prettig!

Ik ben al een aantal jaren bij deze praktijk. Ik ben erg tevreden!

Jacques is een chiropractor met liefde voor z’n vak.

Als ik een blessure of pijn heb, weet Jacques mij daar vaak met een paar behandelingen weer vanaf te helpen. Nu onderhoud ik m’n lichaam door om de paar maanden voor een behandeling langs te komen. Een aanrader voor Westland en omstreken!!

Enthousiast en kundig

Ik word deskundig en professioneel geholpen. Voor vragen staan ze altijd klaar. Als je graag tussendoor een keertje extra wilt, doen ze hun uiterste best om dit voor elkaar te krijgen. De manier van chiropractie staat mij ook heel erg aan. In het begin een aantal keren langskomen om de boel recht te zetten en daarna elke 2 maanden voor controle.

Supper

Geeft advies wat ik er zelf aan kan doen om sneller klachten vrij te zijn.

Fantastisch voor kinder migraine

Dankzij de behandelingen van Jacq is de migraine bij onze zoon aanzienlijk verminderd!

Goede service, fijne hulp.

Er wordt goed naar je geluisterd en daar wordt naar gehandeld.

Prima zaak, goede behandeling en fijne medewerkers

Prima!

Prettig om te komen. Iedereen is zeer aardig en vakkundig.

Hij neemt de tijd, luistert goed en behandeld je goed

Fijne mensen, rustige sfeer en goede behandeling.

Blij mee!

Lieve mensen die weten wat ze doen. Kan er altijd terecht. Voel me gehoord en na een behandeling heb ik geen pijn meer! Blij mee!

Betrokken en deskundig

Jacques is niet alleen kundig op het gebied van chiropractie en dry needling. Hij is ook super vriendelijk en erg betrokken bij zijn cliënten.

Goede praktijk

Jac is een man met veel ervaring en weet waar hij over praat. Nadat ik met rugklachten bij hem ben gekomen heeft hij na een aantal behandelingen de klachten kunnen verhelpen. Nu ga ik met regelmaat langs voor het nodige onderhoud aan mijn rug. Door dit om de maand te doen heb ik geen klachten meer. Jac neemt voor iedere patiënt de tijd en heeft daar de volle aandacht voor.

Ik kom hier met klachten en loop veel mobieler de deur uit

De behandelaar Jacques, weet iedere keer mobiliteit in mijn nek en onderrug weer terug te krijgen.

Superfijne ervaringen!

Fijne ervaringen met de behandelingen van Jacques. Hij is kundig en neemt de tijd voor je. Klachten rondom mijn nekhernia zijn enorm verbeterd.

Naast het super aardige en meedenkende personeel, heeft de therapie me enorm geholpen met de problemen waarvoor ik kwam. Ik heb me aangemeld in verband met een stresshoofdpijn waar ik al een lange tijd last van had. Na een tijdje kreeg ik hier dankzij de sessies minder last van. Echt een aanrader!

deskundige ervaring en vriendelijke behandeling

kijkt ook naar mijn gesteldheid en houdt er rekening mee, dat hij het druk heeft en dat het een goed teken is dat mensen blijven komen omdat zij goede resultaten boeken, ik ook natuurlijk.!

Fijn contact, goed advies en zeer prettige ervaring

Ik kom al enige tijd bij Chiropractie Westland met diverse schouder en nek klachten. Sinds ik hier onder behandeling ben zijn deze klachten vrijwel over. Echte aanrader!

Ronduit prettig en zeer goed

In deze zeer vriendelijke, prettige en zeer deskundige praktijk word ik al lang heel goed geholpen aan m’n klachten. Mede daardoor blijven die klachten ook grotendeels weg. De praktijk is goed bereikbaar en men helpt altijd mee om tot een oplossing te komen (acuut probleem, afspraak verplaatsen etc)

Oranjeplein 37 2676 XP Maasdijk