Persoonlijke aanpak met goede adviezen

Ben sinds kort onder behandeling bij West Santisook voor diverse klachten. Ben tevreden over de persoonlijke aanpak van West.

Fantastische begeleiding

Zowel Jacques als West zijn zeer met de patiënt begaan en doen er alles aan om je van de rug klachten af te helpen. Kortom in één woord geweldig, heel erg bedankt.

Snel, deskundig en persoonlijk

Bij alle klachten weet Jacques deze binnen enkele behandelingen op te lossen. Zelfs bij een volle agenda is het bijna altijd mogelijk toch op korte termijn een afspraak te maken.

Eindelijk na een jaar, met veel pijn, de juiste hulp.

Maanden behandeld door een fysiotherapeut. Mocht niet baten. Dagen dat ik amper kon lopen. Uiteindelijk koos ik voor Chiropractie Westland. Reeds na enkele behandelingen ging het beter. Ben nu pijn vrij en loop als een kievit.

Jacques Botes is zeer kundig

Jacques Botes van Chiropractie Westland heeft mij al een aantal keer uitstekend van de pijn in mijn onderrug afgeholpen. Het is voor mij een groot voordeel dat hij behalve chiropractie ook de techniek van dry needling kan toepassen. De combinatie van beide heeft voor mij het verschil gemaakt.

persoonlijke benadering

Gevoelsmatig voel ik me niet bij een medisch instituut, maar meer bij bekenden/vrienden die toevallig ook nog chiropractors zijn .

Heel tevreden

Ik kom al enige jaren bij deze chiropractor. ( Jacques Botes ) Je wordt altijd erg goed geholpen, en neemt zeker de tijd voor je. Het bellen met de receptie is ook altijd prettig voor een persoonlijke vraag, maar je kan ook via de website een afspraak maken.

heel goed

ik was al klant van J.Boots toen hij nog in leiden werkte. vanwegen zijn werk ben ik overgestapt naar zijn eigen praktijk.

vriendelijke mensen en voor zover ik het kan beoordelen vakkundig

Ga er altijd met plezier heen en als ik terug kom heb ik altijd wel het idee dat het verlichting geeft.

Goed en profesioneel.

Na jarenlange klachten van een whplash gaat het nu veel beter. Andere blijvende klachten,beperkingen zijn ook verbeterd.

Uitermate deskundig en vriendelijk!

Overweegt u een chiropractor? Dan bent u bij Chiropractie Westland in zeer goede handen. Zowel Jacques als West zijn uitermate deskundig in het achterhalen van de oorzaak van de klacht en weten het lichaam in de juiste staat te herstellen. Daarnaast ervaar ik hen als heel vriendelijk in de omgang. Tel daar de sympathieke assistentes bij op en je weet wat het plaatje compleet maakt!

Jacques verricht goed werk en neemt de tijd voor je.

Jacques verricht goed werk en neemt de tijd voor je. Ook de medewerkers aan de balie zijn erg correct en behulpzaam.

Fijn personeel en prettige behandeling, kortom een goede ervaring!

De receptioniste en de behandelaar zijn erg vriendelijk. Als er een afspraak verzet moet worden, dan denkt de receptioniste goed mee en zoekt mee naar een passend alternatief. De behandelaar is geduldig en geeft goed antwoord als ik vragen heb. Zo leer ik zelf ook veel over hoe mijn lichaam werkt, wat ik fijn vind. Wel is er vaker wat uitloop, waardoor je wat langer moet wachten (max 15min). Toch kom ik hier graag en voel ik me goed gehoord en geholpen. Zeker een aanrader!

Vriendelijke mensen, blij met behandeling

Ik ben heel goed geholpen met mijn klachten.

Altijd goed geholpen!

Ik wordt nu al een tijdje geholpen door West. Mijn klachten worden echt serieus genomen, en er wordt gekeken naar de beste oplossingen! Het gaat nu, met ups en downs, steeds beter!

Mijn klachten zijn erg verminderd

Jacques is altijd heel belangstellendend , luistert goed naar mijn klachten en ik wordt goed behandeld, zodat ik me weer beter kan bewegen.

fijn geholpen en er zit verbetering in

Het is een fijne en knusse chiropractor in Maasdijk. De behandeling is kort maar je wordt er goed geholpen en het geeft echt resultaat. Er zit verbetering in mijn lichaam en houding. Tuurlijk is het spannend dat je gekraakt wordt, maar daarna is het echt een verademing voor jou lichaam.

Had ik jaren eerder moeten doen!

Zeer tevreden over mijn ervaringen bij deze Chiropraktor en zou hem zonder enige twijfel aan iedereen aanraden!

Ik ben erg blij dat ik door de behandelingen van West een stuk minder pijn in mijn voeten heb en een

Ik heb al een heleboel dingen geprobeerd om minder pijn in mijn voeten te hebben, maar wat ik tot nog toe door jullie behandelingen ervaar is geweldig, veel minder pijn en minder moeie voeten.

Zeer goede praktijk met fijne behandelaren.

Ik heb erg goede resultaten van mijn behandelingen bij deze praktijk. Jacques heeft erg veel kennis over het lichaam en legt duidelijk uit wat de behandeling in houd. Ik kom er als herboren vandaan!

Vakkundig in beperkt pand.

Prima ervaring, vakkundige chiropractor. Engelse taal is op zich geen probleem. Kan wel zorgen voor moeilijkere uitleg/communicatie over problemen en resultaten. Pand is van een wat mindere kwaliteit en hebben wat problemen met hun mailserver waardoor mailtjes niet altijd aankomen. Wachtruimte is krap en zit pal voor de receptie incl. plek voor betalingen. Alle wachtende kunnen hierdoor meegenieten van de conversaties die je voert aan de balie.

Uitstekende behandeling en zeer prettig in de omgang.

Ik heb erg veel vertrouwen in de kennis en kunde van Jacques Botes. Resultaat van de behandeling meestal direct merkbaar. Daarnaast is hij een heel prettig, sociaal persoon. Ik kan de praktijk van harte aanbevelen.

zeer goed

Ik raad chiropractie westland ten zeerste aan, dankzij hen ben ik hersteld van mij frozen shoulder.

Levensveranderend

Ik heb jarenlang neurologen, reumatologen en fysiotherapeuten bezocht, maar kreeg nooit een diagnose of enige hulp voor mijn klachten, die erg verontrustend waren geworden. Jacques kon al na een paar sessies verbeteringen bewerkstelligen en daarnast hielp mij op een echte pad naar genezing te komen. Ik ben heel dankbaar.

Vakkundige aanpak en behandeling

Heeft aan een 'half woord' genoeg om de juiste behandeling toe te passen. De 'onderhoudsbeurten' houden me soepel en pijnvrij.

Oranjeplein 37

2676 XP Maasdijk