goed en betrouwbaar

Ondanks de drukke tijd (voorjaar) snelle reactie en afspraak. Zeer tevreden over het geleverde werk en prettige contact, een aanrader voor alle tuinwerk!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Prettig bedrijf, korte lijnen, goede kwaliteit van werken en klantgericht.

Wij zijn heel tevreden met deze samenwerking, korte lijnen, meedenken, vakmanschap.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Deskundige, vriendelijke mannen die méér doen dan was afgesproken: Blij mee!

De mannen van Tuinelement zijn superaardig en hebben in korte tijd een tuinhuisje-dakje gerepareerd en een vijver gerestaureerd. Het ziet er weer mooi uit.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Anders...

Uitstekend bedrijf

Prima bedrijf en erg klantvriendelijk. Meedenken en mogelijkheden bespreken en ook belangrijk dat er vakmensen werken. Ik ben heel erg tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

top prestatie. Het ziet er allemaal netjes uit

Deskundig en klantvriendelijk personeel

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Betrouwbaar

Fijn contact en duidelijke afspraken kunnen maken!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Hele goede bedrijf is.

Is dat de heggen erg mooi worden gesnoeid. Daarna zien de heggen weer erg mooi uit.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Super Tevreden

Fijn Tuinbedrijf, doen alles in goed overleg. Bestrating, snoeien en beplanting. Werken erg netjes en geven goed advies. Hebben de tuin van mijn moeder weer veilig en mooi gemaakt, zodat ze weer heerlijk van de bloementuin kan genieten.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Mijn ervaring is heel erg goed.

Heel erg goed de haggen gesnoeid. Goede afspraak om de heggen te knippen. Alles wordt goed opgeruimd.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

leek goed maar pakte minder uit

We hadden een prima eerste gesprek met de medewerker. De offerte om onze tuin nav het ontwerp van een tuinontwerpster was ook duidelijk en aantrekkelijk geprijsd. Maar bij die uitvoering ging er veel mis. De medewerkers die onze tuin kwamen aanleggen waar meer bouwvakkers dan hoveniers. Geen betrokkenheid, veel pauzeren, radio aan in de tuin, geen verbinding met ons, noch met de plek. Boom en struik kapot gereden met shovel. Geleverde materialen niet zoals afgesproken. Er zou vanwege de arme grond hier, compost en mest worden aangebracht. De compost werd aangebracht op een door de shovel aangereden ingeklonken grond zonder mest. Zonder infrezen. Toen we dit ter sprake brachten bij de medewerker zei hij dat zijn medewerkers zeiden dat ze het wel hadden gedaan en dat hij hen wel moest vertrouwen. De klant spreekt dus niet de waarheid! Toen de medewerker de derde dag even kwam kijken ging de man die er alle dagen was zijn werk ineens zorgvuldiger uitvoeren. ;( De derde dag kwam er iemand van een andere tak (van Boomelement) bij om het werk af te maken. Totaal andere energie, aardige man, betrokken en keek verder dan alleen maar de aanleg vd tuin. We zijn zeer teleurgesteld in Tuinelement.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

prima!!

De tuinman was zeer klantvriendelijk en deskundig!! Alleen vind ik de onderste regel op de factuur zeer slecht te lezen. Toch heel belangrijk want daar staat het rekeningnummer!!!! Waarschijnlijk doet dat de achtergrond kleur!!!

Snel en goed werk

Snelle en duidelijke afspraken, creatief in adviezen. Mijn tuin ziet er weer mooi uit, ik ben zeer tevreden!

Deskundig en vriendelijke medewerkers

Ik kreeg goed advies. Snelle offerte en hele vriendelijke medewerkers. Ze werken echt door en vragen tussendoor of het ook zo de bedoeling was. Werken erg netjes en komen op de afgesproken tijd. De opzichter komt ook langs om uitleg te geven aan de medewerkers. Een super bedrijf en zeker aan te bevelen !

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

We zijn superblij met onze duintuin!!

Onze overwoekerde, verwilderde voortuin, is in ruim 1 dag omgetoverd door Marcel en Bart van "Tuin element" in een prachtige " duintuin". De mannen werkten gestaag door; aardige lui; en leverden de tuin en rondom de tuin netjes af. Verder begreep Tim precies wat wij wilden en maakte hij een mooi ontwerp. Kortom heel tevreden en blij zijn wij.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Deskundig onderhoud door zeer vriendelijke hovenier

Mijn tuin ziet er weer keurig netjes uit. Er is zorgvuldig gesnoeid en keurig netjes opgeruimd. En alles weer op zijn plek terug gezet. Ik ben heel tevreden.

hele goed ervaring

de hagen worden altijd erg goed gesnoeidt.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

het gazon is zeer deskundig gelegd TOP

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij TUIN element kwam. Het gazon is prima gelegd door bekwame mensen . Ik ben super blij de volgende zal zeker door TUIN element gedaan worden Gerard

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

mijn ervaring is erg goed met de tuinelementen

door tuin elementen wordt de heggen erg goed gesnoeid. wij zijn erg blij mee dat de heggen zo goed worden gesnoeid.

professioneel, flexibel en meedenkend

Machinaal snoeien van hagen.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Hartstikke goed en zeer vakkundig.

Fantastisch bedrijf wat met je meedenkt en het ook goed uitvoert. Prettige-en betrokken werknemers. Zeker een aanrader.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud