Mensen met verstand over auto’s werken hier. Top ervaring gehad en een mooie auto gekocht.

Klantvriendelijk

Goede service en kwaliteit.

Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen. Goed en fijn geholpen.

Gingen voor een proefrit van een witte cupra formentor, daar aangekomen was ie al weg. Proefrit gemaakt met een andere, die hebben we genomen. Nog een servicebeurt en 3 maanden extra garantie gekregen. De kabel voor thuis te laden lag er niet in maar bij aflevering hebben we er die ook gratis bijgekregen. Tot op heden een top service

Een eerlijke koopervaring en tevredenheid over de auto

De auto die ik hier kocht was een schot in de roos. Eerlijke verkopers die geen onnodige franje toevoegen. Over het algemeen zeer tevreden. Bij een volgende aankoop denk ik zeker aan jullie.

Goede service, fijne auto!

Een mooi dynamisch bedrijf met nagenoeg alleen maar full options auto's voor nette prijzen. Zijn vakkundig en snel geholpen en niets was teveel. Bedankt Kai voor jouw ondersteuning bij de aankoop!

Aankoop Cupra Formentor cooper edition

Zeer tevreden over de snelle aankoop en afhandeling van mijn nieuwe auto. Teruggaven van de inruil auto acceptabel, snel tot een overeenkomst gekomen "binnen 20 min" en binnen 3 dagen geleverd. Zeer vriendelijke verkopers, maar waarom dan geen uitstekend ? Ik had mijn vrouw meegenomen naar het ophaalmoment. Ze was een beetje teleurgesteld dat ze geen bosje bloemen mocht ontvangen. verder wel een echte aanrader heb zelfs al kennissen lang gestuurd ook voor een Cupra Formentor

Super tevreden!

Super service! Heel professioneel bedrijf, fijne uitleg gekregen over de auto. Ook werd mijn auto zoals afgesproken geleverd met nieuwe apk en grote beurt. Kort samengevat: redelijke prijzen, vriendelijk personeel - ik ben zeer tevreden, echt een aanrader!

Mooie Cupra Formentor gekocht bij Alex. Ik ben heel goed geholpen. Je krijgt zowel telefonisch als in de zaak een goed gevoel. Eerlijke communicatie. En dat is wat je wil als koper zijnde. Aanrader dus!

Gewoon zoals je het zo graag zou willen :-)

Gisteren een prachtige fiat 500 gekocht. Het was geen enkel probleem dat we na sluitingstijd nog konden komen. Eerlijk met een felle zaklamp samen gekeken of er beschadigingen op zaten. En was er iets aan te merken dan wordt dit gelijk opgelost door reparatie of nieuw. Tot slot 3 mnd garantie erbij . Geen verkoop praatjes maar eerlijk en oprecht. Hopelijk bevalt de auto net zo goed als de dealer.

transparant, efficiënt en vriendelijk geholpen

Onze ervaring was bijzonder positief, aangezien de service zeer behulpzaam was, Alex nam ruim de tijd, was niet opdringerig maar eerder vrijblijvend, en Bovendien was er ruimte voor onderhandeling, wat de ervaring nog beter maakte. De auto hebben we inmiddels 2 weken in bezit

Goede ontvangst en transparante informatie over de beoogde auto.

Alleen jammer dat er te weinig benzine aanwezig was voor een uitgebreide proefrit. Desondanks toch de auto gekocht!

Goede begeleing

Mijn ervaring en eigenlijk onze ervaring met het bedrijf nette en goede afhandeling bij onze koop.

Prettige ontvangst. Heldere afspraken en deze zijn goed nagekomen. Wij zijn tevreden met de gekochte auto.

Wegens gebrek aan tijd, zijn ze zelfs bereid geweest om de auto thuis te bezorgen. Klasse!!

Geweldige ervaring

Zeer klantvriendelijk ,nemen de tijd voor je en zeer netjes bij aflevering

Heel goed.

Goede uitleg nemen de tijd. Vriendelijk personeel. Komen afspraken na.

Zeer mooi autobedrijf echt een aanrader

Goede service,div. auto's aanbod,komen afspraken goed na ,goede garantie ,autolamp was stuk rekening opgestuurd en deze werd direct betaald, top.

Goed bedrijf succes

Goed en correct geholpen

Positieve ervaring

Sinds 2 weken een auto gekocht. Tot nu toe zeer goede ervaring. Vriendelijke verkoper, zeer redelijk omtrent prijs, garantie, etc. Er werd letterlijk gezegd:” mocht er onverhoopt iets zijn, direct bellen! Kortom, zeer tevreden.

Heel fijn bedrijf! En neemt de tijd

Fijne ervaring, neemt de tijd, vriendelijk persooneel!

Top bedrijf

Pas me Mercedes GLA 200 AMG opgehaald En me CLA 200 AMG erop ingeruild. De service is erg goed nette jongens die het bedrijf runnen En ze geven een eerlijke inruilprijs terug . Al een paar auto’s daar gekocht dat zegt genoeg…super mooie auto’s met mooie opties …en me volgende auto wordt ook gewoon weer hier ….

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen bij de aankoop van mijn auto.

Hele fijne ervaring Vorige week een Tiguan gekocht Zeer tevreden

Net bedrijf,en zeer fijn geholpen